Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko naisen painosta huomauttaa, tai sanoa, että tykkää kiinteästä vartalosta, ilman että....

Vierailija
16.11.2016 |

...Naisesta tulee se kylmä paska.?.

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko miehelle sanoa, että tykkää isosta peniksestä? Siis selvästi isommasta kuin hänellä on.

Ihan muuten vaan, ajattelin että olis kiva jakaa tällainen mielipide. Sanoa vaikka, että "ihan kivaltahan se tuommoinen pikkuinenkin tuntuu, vaikka olen paljon isompiin tottunut".

Tuohan on täysin eri asia - painoonsa ja vartalon treenaamiseen voi jokainen vaikuttaa, mutta peniksen kokoon ei voi kukaan vaikuttaa, vaan se on sellainen kuin on. kyllä minusta voi lihomisesta huomauttaa, että on huolissaan ihan terveydestäkin, kun olet nyt melkoisen nopeasti kerännyt paljon lisää painoa. Sehän kielii yleensä jostakin henkisestä ongelmasta.

Niin ajattelit että naisesi paranee henkisistä ongelmistaan kun sanot hänelle, että tykkäisit kyllä kiinteämmästä vartalosta?

Vierailija
22/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä v*tun henkisestä ongelmasta lihominen johtuu?!?! 

Ymmärrän mitä ajat takaa; masentunut ihminen ei jaksa välttämättä pitää itsestään niin hyvää huolta. Mutta eiväthän kaikki masentuneet tai mielenterveysongelmaiset oli lihavia!!!

Yksi asia on varma KUSIPÄISYYS johtuu henkisestä ongelmasta, ja sen parantaminen onkin jo paljon vaikeampi juttu.

t. Nomaalipainoinen masentunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisystävälle, jonka kans oltu 7vuotta yhdes. En tykkää kun painoa tullut vuoden aikana. Ap.

Luuletko ap ettet itse ole muuttunut seitsemässä vuodessa yhtään?

Oletko yhtään miettinyt, miksi painoa on tullut nyt vuoden aikana, vai oletko miettinyt vain että "en tykkää"?

Oletko miettinyt koskaan onko naisystävällä ja suhteellanne mitään merkitystä sinulle?

Vierailija
24/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sinulle tärkeää, niin sitten alat seurustella timmin naisen kanssa etkä tyydy vähempään. Turhaa se on alkaa myöhemmin valittaa.

Vierailija
25/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti siihen syömiseen ja lihomiseen on jokin syy. 

Esim. masennus, stressi? 

Jos esim väsynyt aina, niin sitten sitä helposti taas jatkaa syömällä, kun väsyttää, että piristyisi hetkeksi. Ja ruokavalio taas vaikuttaa väsymykseen -> oravanpyörä. 

Vierailija
26/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huomauttaa. Tosin voi olla, että jonkun ajan päästä huomaa, ettei ole sitä naista enää. 

Toinen vaihtoehto on se, ettei se nainen laita sun sanomisille mitään painoarvoa. Joku teinikundikaverini aikanaan koki asiakseen välillä todeta, että perseeni on levinnyt. Annoin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. 

Vierailija
27/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko miehelle sanoa, että tykkää isosta peniksestä? Siis selvästi isommasta kuin hänellä on.

Ihan muuten vaan, ajattelin että olis kiva jakaa tällainen mielipide. Sanoa vaikka, että "ihan kivaltahan se tuommoinen pikkuinenkin tuntuu, vaikka olen paljon isompiin tottunut".

Totuus taisi satuttaa vai miksi ihmeessä sulle tuli mieleen verrata ylipainoa/laihaläskiä peniksen kokoon? Kai sä ymmärrät itsekin, että kroppaa voi muokata just sellaiseksi kuin itse haluaa mutta penis on mikä on eikä se siitä muuksi muutu vaikka tahtoisi mitä.

Jotenkin lapsellista.

N40

Vierailija
28/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on täysin eri asia - painoonsa ja vartalon treenaamiseen voi jokainen vaikuttaa, mutta peniksen kokoon ei voi kukaan vaikuttaa, vaan se on sellainen kuin on. kyllä minusta voi lihomisesta huomauttaa, että on huolissaan ihan terveydestäkin, kun olet nyt melkoisen nopeasti kerännyt paljon lisää painoa. Sehän kielii yleensä jostakin henkisestä ongelmasta.

Ja ap ei ole yhtään huolissaan niistä henkisistä ongelmista, vain lihomisesta. Liikuttavaa.

Vierailija
29/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus taisi satuttaa vai miksi ihmeessä sulle tuli mieleen verrata ylipainoa/laihaläskiä peniksen kokoon? Kai sä ymmärrät itsekin, että kroppaa voi muokata just sellaiseksi kuin itse haluaa mutta penis on mikä on eikä se siitä muuksi muutu vaikka tahtoisi mitä.

Jotenkin lapsellista.

N40

Kyllä penikseen voi vaikuttaa esim. leikkauksilla.

Vierailija
30/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole mistään laardilihomisesta, vaan sen vaatteet puristaa. Ja tunkee itsensä samoihin, jotka oli aikanaan sopivat. Itse ei näköjään huomaa, että on kiloja tullut. Ap.

Vierailija
31/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole mistään laardilihomisesta, vaan sen vaatteet puristaa. Ja tunkee itsensä samoihin, jotka oli aikanaan sopivat. Itse ei näköjään huomaa, että on kiloja tullut. Ap.

Harmin paikka. Erotkaa. Suhteenne ei voi tuosta enää toipua. Toivottavasti nainen löytää jonkun joka rakastaa häntä oikeasti.

Vierailija
32/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ajattelit että naisesi paranee henkisistä ongelmistaan kun sanot hänelle, että tykkäisit kyllä kiinteämmästä vartalosta?

Kyllä minusta äkillisestä reilusta painonnousun huomauttaminen ja kyseleminen, että onko kaikki hyvin olisi parempi ratkaisu, kuin antaa paisua 200-kiloiseksi ja odotella, että milloinkohan toinen herää tilanteeseen vai kuoleeko ennen sitä. Lisäksi haluaisin auttaa ja keskustella, mikäli vaimollani olisi jokin mielenterveysongelma joka tuon aiheuttaa, kuin olla vain hiljaa ja esittää, että kaikki on hyvin vaikka toinen on muuttunut käytökseltään ja paisuu kuin taikinapallo (naisethan yleensä alkavat epäilemään toista naista, jos miehen käytös muuttuu). Minkäänlainen painosta puhuminen näyttää olevan naisille todella herkkä paikka jopa anonyymillä nettipalstalla.

Vierailija
33/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä luultavasti lohtusyö, kun ei tunne itseään hyväksytyksi ja rakastetuksi. Eli se henkinen ongelma, joka aiheuttaa lihomisen, olet luultavasti sinä ap.

Tämä pätee ainakin mun kohdalla. Petyin seksittömyyteen ja miehen tunteettomuuteen. Siksi korvasin sen lohtusyömisellä. Olisin tosin voinut lähteäkin, mutta tunteita on.

Tiedän lihoneeni paljon, mutta ei mieskään mikään adonis ole itse. Läheisyyden puute sai mulla tuon aikaan.

Vierailija
34/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta äkillisestä reilusta painonnousun huomauttaminen ja kyseleminen, että onko kaikki hyvin olisi parempi ratkaisu, kuin antaa paisua 200-kiloiseksi ja odotella, että milloinkohan toinen herää tilanteeseen vai kuoleeko ennen sitä. Lisäksi haluaisin auttaa ja keskustella, mikäli vaimollani olisi jokin mielenterveysongelma joka tuon aiheuttaa, kuin olla vain hiljaa ja esittää, että kaikki on hyvin vaikka toinen on muuttunut käytökseltään ja paisuu kuin taikinapallo (naisethan yleensä alkavat epäilemään toista naista, jos miehen käytös muuttuu). Minkäänlainen painosta puhuminen näyttää olevan naisille todella herkkä paikka jopa anonyymillä nettipalstalla.

Voi poikaa, etkä tiennyt, että naiset eivät halua keskustella asioista, mikäli siihen liittyy jotakin negatiivista naista itseään kohtaan. Silloin miehen täytyy pitää mielipiteensä ja mieltä painavat asiansa omassa mielessään ja katsella vaivaannuttavan painostavan hiljaisuuden alla sitä Putousta lauantai-iltana.

Vierailija
35/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on ihan sikaherkkä asia, sitä EI kannata IKINÄ kommentoida kumpaankaan suuntaan. Jos sanot että on laihtunut niin jatkoajatus on että oli siis lihava sitä ennen... 🙄 Eli deletoi koko sana forever. Ala pikku hiljaa ehdottaa niitä yhteisiä ulkoilija ja terveellisempää ruokaa ja tipatonta jne. Se on välittämistä - toisin kuin painon kommentointi.

Vierailija
36/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit, jos olet lääkäri tai kunto-ohjaaja, jonka vastaanotolle nainen on tullut.

Vierailija
37/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisystävälle, jonka kans oltu 7vuotta yhdes. En tykkää kun painoa tullut vuoden aikana. Ap.

Tunnut mulkulta tai provolta, mutta neuvon kuitenkin. Sun kannattais enemmän miettiä miks naisystävän paino on alkanut kertyä, tuskin hän siitä itsekkään tykkää. Onko liian kiire tai liikaa stressiä, ettei enää ehdi liikkua tai syödä hyvin? HELPOTA HÄNEN ELÄMÄÄNSÄ! Jäättekö viikonloppuisin sipsipussin kanssa sohvalle? KEKSI TEILLE MIELEKÄSTÄ YHTEISTÄ TEKEMISTÄ! Onko hänellä henkisesti kaikki hyvin? JUTTELE JA KYSELE KUULUMISIA! Voit myös itse yrittää muuttaa tottumuksianne terveempään suuntaan ja seksi polttaa hyvin kaloreita. En ymmärrä miten joku voi valittaa muutamasta kertyneestä kilosta noin pitkän seurustelun jälkeen.

Vierailija
38/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä luultavasti lohtusyö, kun ei tunne itseään hyväksytyksi ja rakastetuksi. Eli se henkinen ongelma, joka aiheuttaa lihomisen, olet luultavasti sinä ap.

Tämä pätee ainakin mun kohdalla. Petyin seksittömyyteen ja miehen tunteettomuuteen. Siksi korvasin sen lohtusyömisellä. Olisin tosin voinut lähteäkin, mutta tunteita on.

Tiedän lihoneeni paljon, mutta ei mieskään mikään adonis ole itse. Läheisyyden puute sai mulla tuon aikaan.

Haluan vielä lisätä, että miehen tunteettomuus ja läheisyyden puute alkoi kun oli painoindeksissä 23 eli en mikään kovin läski kai ollut silloin. Nyt painoindeksi on 30:( Nyt mies ihmettelee masennustani ja aloitekyvyttömyyttäni innostua mistään matkoista tai kylpyläreissuista esim.?

Vierailija
39/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Frasierissa ollut vähän tällainen tilanne, kun Daphne lihoi äkillisesti todella paljon ja piilotteli suklaapatukoita ympäri asuntoa yms. Kaikki muut huomasivat tilanteen paitsi Niles. Lopulta muistaakseni Daphne suuttui Nilesille

Vierailija
40/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satavarmasti nainen itsekään ei lihomisestaan tykkää, mutta jos ei itse siihen reagoi, ei sinunkaan pidä. Itsekö olet timmissä kuosissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi