Voiko naisen painosta huomauttaa, tai sanoa, että tykkää kiinteästä vartalosta, ilman että....
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko miehelle sanoa, että tykkää isosta peniksestä? Siis selvästi isommasta kuin hänellä on.
Ihan muuten vaan, ajattelin että olis kiva jakaa tällainen mielipide. Sanoa vaikka, että "ihan kivaltahan se tuommoinen pikkuinenkin tuntuu, vaikka olen paljon isompiin tottunut".
Toi nyt on epäreilua. Jokainen voi kuitenkin päättää täysin itse, minkä rasvaprosenti itselleen valitsee esim. 5-40 väliltä. Munan kokoa ei voi treenaamalla ja ruokavaliolla tai edes panemalla kasvattaa.
Jos naisen terveydellisesti hyvä rasvaprosentti on 25-33 niin en kyllä lähtisi ihan tollaisia esittämään tai sitten yläskaalan pitäisi olla suhteessa tuolla viidenkymmenen päällä (missä prosentissa ei toki kenenkään pitäisi olla kuten ei tuolla viidessäkään).
Ja sille yhdelle, joka rinnasti lenkin ja pullan janan vastakkaisiin päihin. On kaksi ryhmää lihavia ja se toinen ryhmä on ne massuttajat, joiden olisi helppo tiputtaa painoa ihan vaan säällisillä ruokatavoilla. Sitten sillä toisella ryhmällä on kyse jostain vähän monimutkaisemmasta eivätkä istu sohvannurkassa sipsipussin, pullan tai kaljan kanssa.
Näytä tutkimustuloksia siitä ettei fiksulla ruokavaliolla lähes kuka tahansa pysty laihtumaan. Voi olla marginaalinen ryhmä, joilla on jotain niin poikkeavaa häikkää ettei se onnistu,mut jostain kumman syystä suurin osa lihavista luokittelee itsensä niihin "en mä vaan pysty vaikka mitä yritän". Jotenkin sitä tukee myös se, et lihavuus on nimenomaan nykyaikainen vitsaus ja etenkin länsimaissa.
Näytä itse, että pystyy. Istumatyö ja prosessoitu safka kerää helposti liikakiloja varteen eikä keski-ikäisellä ole aikaa mihinkään kuntoprojekteihin, jos halutaan luokitella asia helpoksi elämänmuutokseksi.
Ootko tosissas? Et sä tarvitse tukea väitteelle "kuluta enemmän kuin syöt, niin laihdut" jo historia kertoo kaiken. Ei aiemmin ole ollut näin lihavaa porukkaa. Liikuntaan on kylläkin aikaa, jos tekee oikeita valintoja.
No ei tunnu olevan, koska puolet on ylipainoisia.
yleensä menestyvät ja ahkerat ihmiset on hoikkia tai normaalipainoisia ja ne mukavuudenhaluisimmat isompia. Et hirveen vaikee uskoa, että niillä hoikemmilla olis absoluuttisesti enemmän aikaa kuin isommilla... Eiköhän kyse ole siitä mitä pitää tärkeänä elämässä ja mihin haluaa panostaa. Arvovalintoja ja viitseliäisyyttä nähdä vaivaa.
No totta kai voidaan ajatella, että henkilö on menestyneimmillään, kun on onnistunut luomaan elämästään sellaisen, että työ ja vapaa-aika ja velvoitteet ja harrastukset ovat tasapainossa ja on aikaa ja rahaa panostaa omaan hyvinvointiin ja terveelliseen ravintoon ja riittävään yöuneen. Tuo mukavuudenhalu kuulostaa kyllä aikamoiselta ylemmyydentunnolta. Etenkin monella naisella se oman habituksen leviäminen johtuu juuri siitä, että oma itse jätetään viimeiselle sijalle, kun raadetaan toisten eteen (työ, koti, lapset, vanhemmat, mies, koiranhoito jne.).
Joo, no kaiken saa halutessaan käännettyä niinpäin et itse on se olosuhteiden uhri, jos haluaa. Tai sit voi vaan tarttua toimeen.
Hirveetä syyllistämistä nyt tyypit! Ap varmasti välittää naisestaan ihan tämän itsensä vuoksi. Ei halua loukata ja kokeilee tätä reittiä kepillä jäätä. Ap tässä muutama neuvo. Mieti ensin onko naisella jokin lääkeaine joka syynä turpoamiseen tai ylensyöntiin. Itselle tuli heti mieleen että naiselles on laitettu hormoonikierukka tai pillerit? Ne lihottaa , lisää ruokahalua ja kerää nestettä. Sit jos vastaus on kyllä mietitte onko parempia keinoja korvata tämä. Esim sun piuhjen katkominen ei ole edes pysyvä ellet itse niin halua. Jos tää eka ei tärpännyt tässä toinen. Onko naisella paha olla. Yksinäinen-, hylätty-, ruma-, syyllinenolo jostakin. Onko taustalla syömishäiriötä/stressiä/tilanne joka pakottaa syömään? Onko harrastuksia/masennusta? Tämän selvittämisessä ole kumppani, tukena, huolissasi, kuunteleva, tietämätön, huomannut jonkun olevan eri tavoin, etsiväsi ratkaisua, tarjoamassa apua syyllistämättä, myös peiliin katsoen tarvittaessa, asiaa itseesi kääntämättä ja tuoden tämän ilmi naiselle joka varmaan ottaa puolustus kannan ilman koska yhteiskunta ja sen tuoma media painostaa naista olemaan laiha aina. Ja ehkäpä asia lähtee rakkaudella rauhassa selviämään. Jos se lihominen häiritsee sinua niin varmaan sillä tytölläkin on syyllinen olo. Ja aistii ettei miellytä sinua ja siksi tuntee olevansa heikoilla jäillä kun puhutte asiasta. Voit kertoa että sinuakin pelottaa että loukkaat hänen tunteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Voiko miehelle sanoa, että tykkää isosta peniksestä? Siis selvästi isommasta kuin hänellä on.
Ihan muuten vaan, ajattelin että olis kiva jakaa tällainen mielipide. Sanoa vaikka, että "ihan kivaltahan se tuommoinen pikkuinenkin tuntuu, vaikka olen paljon isompiin tottunut".
Niinpä. Miehet on pikkumaisia. Just kun on sekstailtu niin uusi mies kysyy että oliko hyvä ja kun vastaan että olen isompiakin saanut niin mies kuin mies poistuu paikalta ovet paukkuen. Miksi yleensä kysyä jos ei kestä vastausta?
En jaksanut kahlata koko ketjua läpi, mutta tuli mieleen, että onko joidenkin mielestä oikeutettua arvostella sellaista, mille ihminen (mukamas) voi helposti jotain tehdä? Eli painosta saa huomauttaa, koska aina voi laihduttaa? Mutta taas pituudesta ei, koska sille ei mitään voi.
Missäs raja menee? Saako huomauttaa, jos toinen on ruma? Oisko sille jotain tehtävissä? Paksu meikki, kauneusleikkaus?
Entäs jos se painonnousu johtuu muusta kuin syömisestä? Mahtaako painonnousulle jotain, jos on kilpirauhasen vajis? Tai jos joutuu syömään psyykenlääkkeitä? On aloittanut hormoniehkäisyn? On raskaana?
Itse oisin sitä mieltä, että jos sulla on varaa huomauttaa (olet itse tältä osin täydellinen) ja tiedät, ettei kumppanisi loukkaannu (esim. tiedät hänen suhtautumisensa kiloihinsa, on itse ottanut lihomisensa puheeksi harmitellen ja laihduttamiseen motivaatiota keräillen), senkun huomautat. Kaikissa muissa tapauksissa pidät leipäläpesi ummessa.
Miksi niitä seksinukkeja ei saada edullisesti markkinoille, että jokaisella henkisesti vammaisella luuseri ukollakin olisi vara hankkia mieleinen kumppani itselleen.
Ois kiva nähdä millainen kirjoittaja on tämänkin tekstin takana =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Miehet on pikkumaisia. Just kun on sekstailtu niin uusi mies kysyy että oliko hyvä ja kun vastaan että olen isompiakin saanut niin mies kuin mies poistuu paikalta ovet paukkuen. Miksi yleensä kysyä jos ei kestä vastausta?
Joku pikkupili ehti alapeukuttamaan.
No mulle akka valitti siitä miten pukeudun ja millaista partaa kasvatin, niin heitin sitten, että "sua on muuten niin kiva panna takaapäin kun ei ne vatsamakkarat näy." Sen jälkeen ei oo mua arvostellu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin pieni pili kuin pieni järki :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä seksinukkeja ei saada edullisesti markkinoille, että jokaisella henkisesti vammaisella luuseri ukollakin olisi vara hankkia mieleinen kumppani itselleen.
Pitäis olla kanssa sellaisia 185 cm Ken-ukkoja, että kaikki vammaset naiset voi tuntea itsensä pieneksi miehen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienessä pilissä asuu pieni järki.
Huh, taas hyvä syy pysytellä sinkkuna koko elämänsä ajan. Ei tarvitse kuunnella minkään elämäänsä kyllästyneen ukkorähjän avautumisia ja valitusta, vaan voi keskittyä elämäänsä, harrastuksiin, mukavaan oloon - ja vaikkapa siihen syömiseen. Hyvä ruoka, parempi mieli. Ainakin parempi kuin karmeassa suhteessa jonkun urpon kanssa. :)
(Ai niin, pitääkin tänään pyöräyttää muutama annos makaronilaatikkoa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienessä pilissä asuu pieni järki.
Nyt ei ole edes yritystä.
Vierailija kirjoitti:
Huh, taas hyvä syy pysytellä sinkkuna koko elämänsä ajan. Ei tarvitse kuunnella minkään elämäänsä kyllästyneen ukkorähjän avautumisia ja valitusta, vaan voi keskittyä elämäänsä, harrastuksiin, mukavaan oloon - ja vaikkapa siihen syömiseen. Hyvä ruoka, parempi mieli. Ainakin parempi kuin karmeassa suhteessa jonkun urpon kanssa. :)
(Ai niin, pitääkin tänään pyöräyttää muutama annos makaronilaatikkoa.)
Itse en avautuisi naiselle painonnoususta, mutta halut se kyllä veisi. Tuntuu vaan olevan naisille ihan liikaa, että eivät voi olla haluttavia juuri sellaisina kuin ovat vaan pitäisi - hui kauhea -nähdä vaivaakin.
Ilmoita se ohjelmaan " Rakas sinusta on tullut pullukka"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on täysin eri asia - painoonsa ja vartalon treenaamiseen voi jokainen vaikuttaa, mutta peniksen kokoon ei voi kukaan vaikuttaa, vaan se on sellainen kuin on. kyllä minusta voi lihomisesta huomauttaa, että on huolissaan ihan terveydestäkin, kun olet nyt melkoisen nopeasti kerännyt paljon lisää painoa. Sehän kielii yleensä jostakin henkisestä ongelmasta.
Peniksen pituuteen voi kyllä jossain määrin vaikuttaa, mutta tutkimusten mukaan ei ainakaan paksuuteen muuten kuin hetkellisesti.
Yhtyen edelliseen puhujaan.. niin jos samat vaatteet menee yhä, mut vain pigottaa, niin kysees ei voi olla merkittävä painonousu, vaan 2-4 viikon nesteenpoisto kuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi nyt on epäreilua. Jokainen voi kuitenkin päättää täysin itse, minkä rasvaprosenti itselleen valitsee esim. 5-40 väliltä. Munan kokoa ei voi treenaamalla ja ruokavaliolla tai edes panemalla kasvattaa.
Jos naisen terveydellisesti hyvä rasvaprosentti on 25-33 niin en kyllä lähtisi ihan tollaisia esittämään tai sitten yläskaalan pitäisi olla suhteessa tuolla viidenkymmenen päällä (missä prosentissa ei toki kenenkään pitäisi olla kuten ei tuolla viidessäkään).
Ja sille yhdelle, joka rinnasti lenkin ja pullan janan vastakkaisiin päihin. On kaksi ryhmää lihavia ja se toinen ryhmä on ne massuttajat, joiden olisi helppo tiputtaa painoa ihan vaan säällisillä ruokatavoilla. Sitten sillä toisella ryhmällä on kyse jostain vähän monimutkaisemmasta eivätkä istu sohvannurkassa sipsipussin, pullan tai kaljan kanssa.
Näytä tutkimustuloksia siitä ettei fiksulla ruokavaliolla lähes kuka tahansa pysty laihtumaan. Voi olla marginaalinen ryhmä, joilla on jotain niin poikkeavaa häikkää ettei se onnistu,mut jostain kumman syystä suurin osa lihavista luokittelee itsensä niihin "en mä vaan pysty vaikka mitä yritän". Jotenkin sitä tukee myös se, et lihavuus on nimenomaan nykyaikainen vitsaus ja etenkin länsimaissa.
Näytä itse, että pystyy. Istumatyö ja prosessoitu safka kerää helposti liikakiloja varteen eikä keski-ikäisellä ole aikaa mihinkään kuntoprojekteihin, jos halutaan luokitella asia helpoksi elämänmuutokseksi.
Hah, sitä hyvää ja terveellistä ruokaa voi kokata kotona, ja ottaa evääksi aina töihin. Ja jos tekee istumatyötä, niin sehän on vaan itsestä kiinni että pysyy kunnossa! Jos mahdollista niin kävelee tai pyöräilee työmatkat, tai käy lenkillä muutaman kerran viikossa töiden jälkeen tai ennen. Näin meillä tehdään, eikä ole paino-ongelmia....eikä muitakaan ongelmia ;)
Olet todella itsekeskeinen. Pinnallinen. Toivottavasti joudut onnettomuuteen eikä susta ole seksiin eikä työntekoon, vaan joudut pitkäaikaiselle sairaseläkkeelle ja avovaimo voi sitten todeta, että tykkään kyllä enemmän siitä, että mieheltä saa seksiäkin ja tuo leipää pöytään ja en minä kyllä tämmöisen kanssa mennyt yhteen.
Voi että olen taas kerran onnellinen miehestäni. Sen lisäksi että hän on kaikessa muussakin ihana, hän ei kommentoinut mitenkään vaikka lihoin 15 kg kun olimme puoli vuotta kaukosuhteessa. En ole saanut kiloja pois vieläkään, mutta seksielämämme on yhä kuumaa ja uskallan olla edelleen yhtä estoton kuin ennenkin.
Olisi hirveää olla miehen kanssa, joka "ei tykkää" jos lihoisi edes yhden vaatekoon.