Mitä kertoo naisista se että joku Mikko ja Helena Koivun ero on niille tärkein keskustelunaihe täälläkin?
Kommentit (14)
On kyllä kerta kaikkisen tylsää insta sisältöä hellulla. Ei sitä kyllä kukaan hyvän sisällön takia seuraa. Ihan täyttä sontaa julkaisee koko ajan. Ja ei, en ole hänen instaseuraajalistallansa.
Aika paljon kertoo se, että Sanna on persumiehille se maailman tärkein aihe.
Eli älä luule, että ne on naisia.
En ole osallistunut siihen keskusteluun mitenkään, en edes lukenut sitä. Ei voisi enää yhtään vähempää kiinnostaa 😴🧸
N59
Ne kourallinen mätisäkkejä täällä haukkuu päivät kaikkia julkkiksia.. ei tietenkään se tervettä ole.
Vierailija kirjoitti:
Ne kourallinen mätisäkkejä täällä haukkuu päivät kaikkia julkkiksia.. ei tietenkään se tervettä ole.
Helena ei varsinaisesti ole julkkis sellaisessa merkityksessä miten minä julkkiksen käsitän. Mitään omia ansioita ei hänellä ole.
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Itse asiassa naisia kiinnostaa ihmiset ja ihmissuhteet ja miehiä asiat. Interest in things vs. people. Kun se nyt tuli puheeksi.
Tuo ketju on kyllä aivan käsittämätön. Ei ole mielenterveys kunnossa monella.
Kertoo sen ettei niiden mielipiteille voi laittaa mitään arvoa, korkeintaan viihdearvon.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kerta kaikkisen tylsää insta sisältöä hellulla. Ei sitä kyllä kukaan hyvän sisällön takia seuraa. Ihan täyttä sontaa julkaisee koko ajan. Ja ei, en ole hänen instaseuraajalistallansa.
Ei sun ole pakko seurata😊
Vierailija kirjoitti:
En ole osallistunut siihen keskusteluun mitenkään, en edes lukenut sitä. Ei voisi enää yhtään vähempää kiinnostaa 😴🧸
N59
Sama. Luulen, että ukot siellä pääasiassa vaahtoa jostain Mikon rahojen viemisestä tms.
N30
Ei näköjään raha tuo senverran järkeä, että saisi tuon sodan loppumaan. Sota, jossa ei ole voittajia muualla kuin paperilla, jos toiselle ei jää mitään. Jos itse vihaisin lasten toista vanhempaa niin paljon, että en haluaisi antaa hänelle mitään ja vierottaisin lapset häneltä niin ei se kyl omaa hyvinvointia ollenkaan lisäisi ja lapset takuulla kärsisivät. Lapset kuuluvat molemmille vanhemmille ja typerät riitelyt ja kaunat helvettiin.
Koska ollaan tässä niin konservatiivisia niin eikse miehen kuulu järjestää asiat mallilleen ja se ei todellakaan tarkoita mitään lapset pois äidin vaikutuspiiristä juttuja.
Ja ihanaa kun aihe on sullekin tärkeä 💕