Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten helposti varatun miehen saa vokoteltua itselleen seksin avulla?

Vierailija
15.11.2016 |

.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurperheen äiti kirjoitti:

Mun miestä ei oo onnistunut kukaan vokottelemaan vaikka yrityksiä on ollut,ilmeisesti hän on haluttu ulkonäkönsä,menestyneen yrityksen luonteensa ja omaisuutemme(yhdessä hankittu) takia.hänen luonteen piirteensä on myös uskollisuus jota moni kadehtii lisäksi hän on sitoutunut paitsi parisuhteeseen myös lapsiinsa.arvostan häntä juuri tämän takia,hän ei lähde pillun perässä himojen vietäväksi,hän on siitä harvinainen että ajattelee mitä seurausta himoilla olisi eikä siten kuuntele vain kulliaan:D

Niinhän sinä luulet/toivot.

Vahva selittelyn maku. 

Vierailija
22/27 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan avioon aika vaikeaa saada

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä yhtään sellaista tullut vastaan, joka ei lähtisi panemaan. Varattu on parempi siksi, ettei sen kanssa tarvitse jakaa koko elämää vaan vain seksiä silloin tällöin. Jos alkaa höpöttää tunteista, lähetän takasin vaimon luo ja uutta matoa koukkuun

Vierailija
24/27 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestä ei oo onnistunut kukaan vokottelemaan vaikka yrityksiä on ollut,ilmeisesti hän on haluttu ulkonäkönsä,menestyneen yrityksen luonteensa ja omaisuutemme(yhdessä hankittu) takia.hänen luonteen piirteensä on myös uskollisuus jota moni kadehtii lisäksi hän on sitoutunut paitsi parisuhteeseen myös lapsiinsa.arvostan häntä juuri tämän takia,hän ei lähde pillun perässä himojen vietäväksi,hän on siitä harvinainen että ajattelee mitä seurausta himoilla olisi eikä siten kuuntele vain kulliaan:D

Ai. Uskis eli ei kiinnosta ketään. TAI: Ethän sä oikeasti voi tietää. 😆😉😴

Vierailija
25/27 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin varmaan suht. helposti, mutta ei päde kaikkiin. Eräs työtoveri mm. kertoi, ettei edes voisi olla uskoton, koska vaimo näkisi sen heti naamasta ja hänellä oli niin paljon menetettävää, ettei huvita riskeerata kaikkea pikku seikkailun vuoksi. (En ollut iskemässä tätä herrasmiestä, muuten vain tuli puheeksi, kun toinen työtoverimme petti tyttöystäväänsä niin, että mekin sen tiesimme.) En ihan usko, että miehen uskollisuus täysin poikkeuksellista on, mutta en myöskään lähde heittelemään mitään prosenttilukuja hatusta.

Vierailija
26/27 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo juuri niinhän se on, että muut miehet pettävät mutta ei mun mies. 😜

VAHVA itsepetoksen tuoksahdus. Miehesi pettää n. 96% varmuudella.

Kerropa hiljaiselle ja tavallisen näköiselle aika köyhälle, mutta avioliitossa olevalle miehelle mistä niitä irtosuhteita oikein saa. Kelpaisinko tästä jollekin naiselle sänkyyn ihan tuosta vain kun minua paremman näköisetkään nelikymppiset miehet eivät naista saa vaikka mitä tekisivät. En ole vaimoani pettänyt kertaakaan, ei ole ollut edes lähellä, mutta kerro vihjeesi, jään odottamaan.

Vierailija
27/27 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto