Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi arvon av-mammat lähtevät mukaan jokaiseen häiriintyneeseen naisvihaprovoon?

Vierailija
15.11.2016 |

Itse en edes avaa kyseisiä keskusteluja, mutta tämä on jo kolmas ilta peräkkäin, kun etusivulla nähtävästi käy kuumana (liekkikuva) kyseisen kaltaisia keskusteluja. "Miehenne käyvät h*orissa koska olette niin rumia akkoja", "Miksi katsot vihaisesti kilttimiestä?", "Sinun syy nainen kun kilttimies on katkera", "Jännämies sitä, jännämies tätä ja nainen vikisee"

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä sivustolla on varmaan tälläkin hetkellä tuhansia lukijoita. Kyllä sieltä aina muutama lähtee trollin matkaan ja sitten ne samat jäävät sinne ketjuun jankkaamaan.

Vierailija
2/13 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että syynä on valistusideologian viimeiset rippeet. Siis että tämäkin ihmispolo voitaisiin järkeä puhumalla saada näkemään valo mutta eihän se niin mene kun on mt-ongelmainen ja sairaudentunnoton henkilö kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei varmaan pitäisi.

Vierailija
4/13 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin avaan tuollaisia ketjuja vain ilmoittaakseni ne asiattomiksi. :) En kommentoi siis. Mutta naisvihaa on palstalla yllättävän paljon ja monet ruokkivat provoa. Miesvihaiset ketjut poistuvat nopeampaa! :D

Vierailija
5/13 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla utelias mitä niissä ketjuissa puhutaan ja miksi keskustelu käy kuumana, kun päätit tällaisenkin aloituksen tehdä. Ihan rohkeasti vaan klikkaa auki mieltäsi kiehtova otsikko ja ota itse selvää!

Vierailija
6/13 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin avaan tuollaisia ketjuja vain ilmoittaakseni ne asiattomiksi. :) En kommentoi siis. Mutta naisvihaa on palstalla yllättävän paljon ja monet ruokkivat provoa. Miesvihaiset ketjut poistuvat nopeampaa! :D

Siis ilmoitat asiattomaksi ketjuja joiden sisältöä et edes tiedä. Mikäs logiikka tuossa on?

Vierailija
7/13 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen tuntee sisällään vihaa omega-urosta kohtaan. Heidän mielestään jokaisen miehen pitäisi olla rohkea ja suoraselkäinen mies isolla ämmällä. Tämä viha myös orjuuttaa heitä. He kokevat silti kaipaavansa omega-miehen hyväksyntää ja sitähän ei voi saada, jos omega-mies ei alistu ja poistu häntä koipien välissä. Mamma saattaakin käyttää pahimmillaan monta tuntia viikossa osoittaakseen, että on omega-miehen yläpuolella eikä joudu alistumaan tämän huorittelujen edessä.

Vierailija
8/13 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa ihmettelen! Ei täältä löydä enää niitä harvojakaan fiksuja ketjuja. Siirrynkin tästä vaikka lukemaan kirjaa.

Vierailija
9/13 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tyypit on kyllä pilanneet hyvän palstan.

Vierailija
10/13 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan banneja jokaiselle lassukalle niin saataisiin palsta nousuun.

Vierailija
11/13 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän se banna lassukalle luu kurkkuun, että menis häntä koipiensa välissä äidin helmoihin itkemään, stana.

Vierailija
12/13 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyyhän se banna lassukalle luu kurkkuun, että menis häntä koipiensa välissä äidin helmoihin itkemään, stana.

Musta taas tuntuu että se tussukka jolla ensimmäisenä tulee itku silmään koska pyytävät modea poistamaan ketjun kun jäävät tappiolle.

Vierailija
13/13 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan banneja jokaiselle lassukalle niin saataisiin palsta nousuun.

Älä itke tussukka, kyllä sinulle niitä miesviha-onanointiketjuja on palstalla ihan riittämiin.