Onko sulla joku "unpopular opinion"? Peukuta!
Kerro se tässä! Ei täytetä ketjua eipäs-juupas-väännöllä, vaan laitat peukun ylös jos olet samaa mieltä, peukun alas jos eri mieltä.
Omani: saunominen on inhottavaa (mulle tulee aina huono olo).
Kommentit (426)
Maija Lehmusvirta on parempi ja miellyttävämpi uutisankkuri kuin Pirjo Nuotio.
Tää ketju liikkuu niillä rajoilla, että saattaa poistua pian.
Liian monet selittelevät lapsillaan omia valintojaan. Esim "kyllä minä olisin opiskellut ja olisin nyt tohtori mutta kun on lapsia", "kyllä minä olisin edennyt urallani huipulle mutta kun on lapsia".
Lisäksi omaa materianhalua on myös näppärää selitellä lapsilla: pitää olla iso talo / uusi kallis auto / kesämökki yms vain koska lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää ihmiset, joille sukupuoli on kirosana, ja jotka teeskentelevät, ettei ole olemassa minkäänlaisia biologisia sukupuolia, vaan ainoastaan aivoissa on se "sukupuoli".
Miksei voi olla sellainen, kun haluaa olla, ilman että sukupuolia pitäisi vimmaisesti vastustaa?
Nimestäkään ei saa välittyä sukupuoli, ei voi olla Ville, vaan nimenkin pitää olla joku Vilpu, ettei vaan kukaan "määrittelisi".
Naisilla on pimppi ja miehillä pippeli. Kaikki muu on ihan höpötystä. Ei ihmekään että trans-ihmiset on niin sekaisin kun on sekä muna että tissit. Ja aina ne valittaa.
Vessan käytöstä esim. aina voi käydä kopissa, sen sijaan että julistaa omaa oikeuttaan käydä henkisen sukupuolen mukaisessa vessassa ja pahoittaa mielensä ja polttaa muiden hermot.
Minä kirjoitin tuon alkuperäisen viestin, mutta en väheksy transihmisiä. Hehän tiedostavat, että on sukupuolia ja että he ovat väärässä sukupuolessa. On olemassa myös intersukupuolisina syntyviä ihmisiä.
Tarkoitin vaan sitä, että sukupuolien olemassaolon kieltävät ihmiset ovat rasittavia.
On miehiä, naisia ja jotain siltä väliltä, mutta enemmistö on kuitenkin joko miehiä tai naisia, ja sen kieltäminen on typerää.
Naiset jotka haukkuvat merkkivaatteita yleensä itse haluavat ostaa näitä kyseisiä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Lisääntyminen on itsekästä.
Luonnollisesti, samoin on myöskin lisääntymättömyys. Eikö sinusta? Ihmiset nyt vain tekevät itsekkäitä valintoja elämässään, ei kai kukaan enää tee lapsia/jätä tekemättä yhteiskunnan tai jonkun muun ulkopuolisen syyn vuoksi?
Hillary Clinton kuuluu vankilaan!
Äitiys tekee naisesta usein kapeakatseisen ja itsekkään.
Psykologit ovat naiiveja ja heiltä puuttuu kyky kohdata asiakas yksilönä.
Donald Trump on idiootti, mutta olen salaa iloinen, ettei Hillary voittanut. Hillary nimittäin haluaa aloittaa kolmannen maailmansodan, Trump on "vain" rasisti.
Todennäköisesti Trump kylläkin joko tapetaan tai syöstään vallasta ja sota alkaa jokatapauksessa Yhdysvaltojen ja Venäjän alloitteesta.
Koulukiusaajat tulisi kaikki siirtää samalle luokalle ja heitä opettamaan erikoistarpeisiin erikoistunut opettaja. Näin kiltit oppilaat saisivat tunneilla työrauhan.
Ihmiset ovat yleisesti ottaen perseestä.
Jos opettaja huomaa että lapsi on kiusaaja niin hänen tulisi tehdä lastensuojeluilmoitus että perheen taustat tutkittaisiin ja lapsi saisi varmasti tarvitsemansa kurinpidon/huolenpidon kumpaa tämä lapsi nyt tarvitseekaan. Kokouksessa voisi olla ääritapauksissa myös poliisi paikalla kertomassa että lapsi syyllistyy kiusaamisella rikollisuuteen.
Pidän koirastani enemmän kuin monesta ihmisestä.
Hienosti, siististi ja tyylikkäästi pukeutuva nainen on seksikkäämpi kuin vähäpukeinen nainen. Esimerkiksi kolmiosainen jakkupuku (jakku, liivi ja hame), kauluspaita, sukkahousut ja korkokengät on tyylikäs ja seksikäs asu.
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulu ja lukio ovat aivan liian helppoja. Esimerkiksi luonnontieteitä pitäisi opettaa paljon nykyistä enemmän. Miten ihmisellä voi olla sivistynyt mielipide geenimuunnellusta ruoasta jos ei tiedä mitään DNA:sta? Miten voi ottaa kantaa uuden ydinvoimalan rakentamiseen jos ei tiedä fuusion ja fission eroa?
Dna, fuusio ja fissio ovat ihan peruskauraa lukiossa. Oletko ollut lukion biologian tentissä? Siellä pitää osata dna:n emäsjärjestyskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ajautuvat yhden yön juttuihin sillä haluaisivat oikeasti enemmän vaikka eivät sitä myönnä (aina edes itselleen), poislukien kokemushakuiset jutut kuten jonkun ison tähden, eksoottisen ulkomaalaisen tai vaikka paljon nuoremman tai vanhemman miehen kokeileminen muisteltavaa sitten kiikkustuolissa - kokemuksen vuoksi.
Ajatutuvatko miehet yhden yön juttuihin sillä haluaisivat oikeasti enemmän vaikka eivät sitä myönnä (aina edes itselleen)? :D
Olen päätynyt kolme kertaa yhden yön juttuun, mutta olisin halunnut tavata jokaista heistä vielä uudestaan ja ihan tutustua paremmin, mutta ei noita naisia kiinnostanut sellainen. Nuo tapahtuivat useiden vuosien välein.
Frozen elokuvan Let it go-kappale on ärsyttävä.
Haluaisin palata 1990-luvulle kun silloin ei ollut älypuhelimia, somea, Whatsappia ja Snapchattia yms ja olen kiitollinen, että sain elää lapsuuteni ilman noita asioita.
Koirat ovat ärsyttäviä, ja koiraihmiset samaten.