Hyvin on maistunut fish'n'chips Saaralle Briteissä!
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalan löllerö vartalo kyllä. Pieni kuntokuuri tekisi hyvää.
http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/saaraaalto_inline.jpg
Megalomaaniset selkäläskit tässä kuvassa, ei näytä hyvältä
http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/saara_aalto2_inline…
Miksi ei voi pukeutua imartelevaan mekkoon?
Eli ei ole tuolla briteissä lihonut! Ollut tuollainen jo aikaisemmin. Siitähän tässä aloituksessa oli kyse.
Lihoi sen jälkeen kun alkoi seurustella Merin kanssa. Tämä pitäisi ottaa huomioon pukeutumisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat ihmiset varmaan ovat haukkuneet Adeleakin tällä palstalla. Että hyi kun on ruma.
Ulkonäön sijaan minä kiinnitän huomioni musiikkiin. Suosittelen sitä samaa teillekin. Säästyy monelta mielipahalta.
Naisten pitäs vaan lopettaa toistensa sorsiminen ja ulkönäön arvostelu. Oltaisiin kaikki iloisempia ja onnellisempia.
Adelehan on kaunis. Lisäksi hän pukeutuu tyylikkäästi ja oman vartalotyyppinsä mukaisesti. Adelella on myös niin upea ääni ettei millään muulla seikalla ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalan löllerö vartalo kyllä. Pieni kuntokuuri tekisi hyvää.
http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/saaraaalto_inline.jpg
Megalomaaniset selkäläskit tässä kuvassa, ei näytä hyvältä
http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/saara_aalto2_inline…
Miksi ei voi pukeutua imartelevaan mekkoon?
Eli ei ole tuolla briteissä lihonut! Ollut tuollainen jo aikaisemmin. Siitähän tässä aloituksessa oli kyse.
Lihoi sen jälkeen kun alkoi seurustella Merin kanssa. Tämä pitäisi ottaa huomioon pukeutumisessa.
No on kyllä harvinaisen paska personal trainer tämä Meri.
Ihan sairaita olette näiden kommenttien kanssa. Ei Saara mikään lihava ole, normaalipainoinen satavarmasti. Toivottavasti teillä ei ole lapsia ettekä ainakaan jumaliste puhu noin heidän kuultensa. Mistä ne syömishäiriöt lähtee liikkeelle?? Hävetkää.
Vihaajien kokoontumisajot käynnissä:D Tiedoksi vaan, että nolaatte vain itsenne näillä kommenteilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä sivusiili piti leikata? Se meni muodista viitisen vuotta sitten.
Se on lesbojen kooditukka. Ei muodin vuoksi.
Hei kaikki Saaran muotoja arvostelleet! Olisi ihanaa, jos voisitte laittaa tänne kuvat täydellisen virheettömistä vartaloistanne, jotta me muut voisimme palvoa niitä. On hienoa, että pikkiriikkiseen maahamme mahtuu niin upeannäköisiä naisia, että heillä on kanttia dissata itseään rumempia.
Niin että saa arvostella kun kerta on julkisuudessa? Samaa oikeutuksen jatkumoa taitaa edustaa ne jotka katsoo oikeudekseen kommentoida lihavien ihmisten olemusta julkisilla paikoilla - että jos ei halua kuulla kommentteja ulkomuodostaan niin pysykööt kotona muilta piilossa. Saahan sitä tietysti arvostella, naiset vaan sahaa sillä ihan omaa - ja tyttäriensä - oksaa. Toivottavasti ihmisillä ois edes sen verran järkeä etteivät arvostele ketään tuohon tyyliin lastensa kuullen. Vaikka oppii kai nuo sen tyylin lopulta joka tapauksessa jostain, vaikka sit netistä. Sen että omaan kroppaan ei ole oikeastaan kenelläkään mitään syytä olla tyytyväinen, oppii hyvin tehokkaasti tällaisessa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen pamppupylly!
nättihän Saara! Laita itsestäst kuva!
Kuntoilijat - koittakaa ymmärtää, että kuntoileminen ei ole kaikkien prioriteettilistalla ykkösenä. Onko teillä kaikilla hyvä yleistieto? Oletteko notkeita, hauskoja, näppäriä tekemään kampauksia? Fiinit ruuat taittuvat käden käänteessä? Fysiikan laskut sujuvat niin hyvin, että lääkikseen mentäisiin heittämällä? Vastaus kaikkiin ei ole kyllä. Ette ole ollenkaan parempia ihmisiä, valitan. Jokaisella on omat vahvuudet, heikkoudet ja mielenkiinnonkohteet. Kukaan ei edes ehdi olla kiinnostunut saati tietoinen kaikesta ihmisten elinikä huomioiden.
Hyi kuinka kateus haisee pahalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Saaran kroppa näyttää nyt paljon paremmalta kuin muutama vuosi sitten, jolloin oli ilmeisesti aika luisevassa kunnossa eikä treenannut.
Kunnon täytyy olla kohdillaan, että jaksaa tuollaisen rääkin.
Eli Saarasta on tullut pullukka aloitettuaan treenaamisen? Sähän olet looginen ja välkky kaveri! (Se oli sarkasmia) Siis miten pihalla sä oikein oot? Sitä paitsi lavalla heilumiseen todellakin riittää heikko peruskunto eikä se vaadi oikeaa terveyttä.
On vähän eri juttu vaan "heilua lavalla", kuin tehdä kontrolloitu koreografia ja samalla laulaa vireessä ja tarkasti. Koetapa vetäistä vaikka tuo discoshow perästä, ei todellakaan heikkokuntoisella pysy esmes vola noin täydellisesti hallinnassa! Mut epäilemättä et oo koskaan moista edes koittanut. Eikä treeni laihduta, mä olin laiha vetäessäni punkkua ja röökiä kirja kädessä, nykyään liikun säntillisesti ja kilot on ihan eri lukemilla.
Hyvä Saara kirjoitti:
Hyi kuinka kateus haisee pahalle!
Mitä sä nyt tarkoitat? Että joku olis kateellinen Saaran lisäkiloista? Ja onhan se pullistunut, etkö sä nää?
Vierailija kirjoitti:
Noille Saaroille ei näköjään toi ulkomailla asuminen sovi:
Liikaa kaikenlaisia syötäviä houkutuksia.
Kellähän se noistakin isoin maha on ja kukaan ei siitä sano mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Saaran kroppa näyttää nyt paljon paremmalta kuin muutama vuosi sitten, jolloin oli ilmeisesti aika luisevassa kunnossa eikä treenannut.
Kunnon täytyy olla kohdillaan, että jaksaa tuollaisen rääkin.
Eli Saarasta on tullut pullukka aloitettuaan treenaamisen? Sähän olet looginen ja välkky kaveri! (Se oli sarkasmia) Siis miten pihalla sä oikein oot? Sitä paitsi lavalla heilumiseen todellakin riittää heikko peruskunto eikä se vaadi oikeaa terveyttä.
On vähän eri juttu vaan "heilua lavalla", kuin tehdä kontrolloitu koreografia ja samalla laulaa vireessä ja tarkasti. Koetapa vetäistä vaikka tuo discoshow perästä, ei todellakaan heikkokuntoisella pysy esmes vola noin täydellisesti hallinnassa! Mut epäilemättä et oo koskaan moista edes koittanut. Eikä treeni laihduta, mä olin laiha vetäessäni punkkua ja röökiä kirja kädessä, nykyään liikun säntillisesti ja kilot on ihan eri lukemilla.
Ohjelmassa käytetään playbackkia...
Vierailija kirjoitti:
Harjoitusasukaan ei kauheesti imartele https://www.instagram.com/p/BMtE046jvW0/?hl=fi
Taitaa vääntää torttua lavalle. Tai sitten on tosi paha ummetus. Voi voi..
Vierailija kirjoitti:
Kuntoilijat - koittakaa ymmärtää, että kuntoileminen ei ole kaikkien prioriteettilistalla ykkösenä. Onko teillä kaikilla hyvä yleistieto? Oletteko notkeita, hauskoja, näppäriä tekemään kampauksia? Fiinit ruuat taittuvat käden käänteessä? Fysiikan laskut sujuvat niin hyvin, että lääkikseen mentäisiin heittämällä? Vastaus kaikkiin ei ole kyllä. Ette ole ollenkaan parempia ihmisiä, valitan. Jokaisella on omat vahvuudet, heikkoudet ja mielenkiinnonkohteet. Kukaan ei edes ehdi olla kiinnostunut saati tietoinen kaikesta ihmisten elinikä huomioiden.
Olen samaa mieltä (vaikka urheilen ja olen hoikka). Mikä hiton meriitti se mahdollisimman näkyvä sixpäkki oikein on? Tai hoikkuus? Tai fitness? Olen tätä mieltä siitä huolimatta, että oma rasvaprosentti on jotain 17-18 luokkaa, olen hoikka ja nostan kokoisekseni isoja painoja.
Milloin me kilpailtas siitä, kuka on parhain tyyppi? Empaattisin ihminen? Auttavaisin? Muita huomioon ottava? Älykäs? Mutta ei...perse ja tissit, rasvat ja lihakset. Niillä mennään. Ihan sama mitä tapahtuu korvien välissä.
Minusta on tervettä, että esim. nuoret näkevät muunkinlaisia kroppia kuin niitä viimeisen päälle treenattuja kuivia oravia!
Hyvä Saara, että uskallat olla oma itsesi ja annat näin myös muille nuorille naisille tervettä mallia!!
Suomi on täynnä kateellisia *usipäitä. Se on asia joka ei muutu koskaan.