Hyvin on maistunut fish'n'chips Saaralle Briteissä!
Kommentit (236)
Mut hei, hyvää jatkoo kaikille. Poistun täältä koska en edes tiedä minkä linkin kautta
jouduin sivustolle.
Omat skidit ovat syntyneet -97 poika ja -00 tyttö.(Valentines Day)
See yo next life
Saara näyttäää kuumemmalta kujin 90 % naisista. Lisäksi on lahjakas ja hyvä esiintymään. Joten kateelliset täällä taas solvaavat. Laittakaapa oma kuva tänne, niin voidaan verrata.
Televisio lihottaa ainakin sen 5 kiloa vai miten se meni. Armoa vähän. Stressikin on varmasti kova. Lisää vettä, vhh-kuurille ja lihaskuntoliikuntaa, jos joku miettii OMIA makkaroitaan.
Hitto, olisinkin Saaran näköinen. En valittaisi.
Onpa ikäviä ihmisiä.Minusta Saara näyttää hyvältä ja olen tosi iloinen,että naiset uskaltavat olla omana itsenään julkisuudessa.Se kertoo vahvuudesta,koska niin moni on juuri näin inhottava,kun tässä saa lukea.
Olen itse kovassa kunnossa,mutta arvostan paljon tuollaista kauniin pehmeää naistyyppiä,kuin Saara.Toivon,että hän saa sitä arvostusta mitä kuuluukin eikä tätä suomalaista lynttäystä.
You go girl😊!
Saara osa laulaa mutta pukeutuminen on heikkoa. Eikä apuja tule sulhaseltajaan :)
Kun huono päivä koittaa, toivottavasti osaa olla haukkumatta kisaa ja tuomareita. Mulle jäi aika paska fiilis Saarasta kun hän avautuo UMK:sta.
Mutta lesbo mikä lesbo..
Vierailija kirjoitti:
Voi v*ttu teiän kanssa. Voin niin kuvitella kuinka ylipainoiset wt-yksinhuoltajaäidit siellä sipsipussi sylissään ja suupielet vaahdossa kirjoittelevat nakkisormet sauhuten vauvapalstalle kuinka rumia ja lihavia muut ihmiset ovat. Itsehän olette sitten mallin mitoissa?
Itse taas olen ihastellut saaran jalkoja, kuinka ne näyttävät hyvin treenatulta. Itse luonnostaan laihana ( mutta pömppövatsaisena, koska selkärankani on hieman kiero ) haikailisin samanlaisista jaloista, vaikka salilla käynkin säännöllisin väliajoin. Mielestäni saara on oikein hyvässä kunnossa. En ole ikänä ymmärtänyt tuota " pukeudu vartalotyyppisi mukaisesti" hommaa. Jokaisen vartalo on omanlaisensa, eikä minua ainakaan kukaan ole opastanut millaisiin vaatteisiin vartaloni oikein soveltuu. Kunhan ei niin tiukkoihin, että näyttäisi "läskit" tai lihakset pursuavan yli vaatteesta, eikä pysty kyykkimään ilman, että vaatteet repeää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kauheeta katella tätä haukkumista. Naiset luo itse ulkonäköpaineet, naisten takia maailma on ulkonäkökeskeinen. Huomaatteko tässäkin? Kauheeta haukkumista, toinen ei ole millään tavalla ylipainoinen ja täällä sitä haukutaan makkaraksi. Hyi h*lvetti oikeasti monesti toivoisin olevani miespuolinen ... :(
Minusta on oikein hyvä, että tuodaan julki erinlaisia vartalotyyppejä, eikä aina näitä " timmikuntoisia" tai laihoja. Toki siitä tulee se sivuseikka, että ihmiset alkaa märiseen kun ei ole niin timmissä kunnossa ja pukeutuu mihin haluaa niin kamalat vaatteet päällä. Jos joku timmikroppainen nainen käyttäisi jatkuvasti hupparia ja lökäpöksyjä, olisiko ongelma sitten siinä, ettei näytä timmiä vartaloaan muille? Pitäisikö pukeutua seksikkäämmin ja keikistellä enemmän?
Saaran paino on täysin hänen oma asiansa. Toivoisin kuitenkin, että hän pukeutuisi sopivan kokoisiin vaatteisiin. Olisivat varmaan mukavammat hänelle itselleenkin ja toisivat hänen kauneutensa parhaiten esille :)
Ihan turhaa kritiikkiä Saarasta.. muijat taas dissaa ku ei muuta keksi. :D
Ei ole läski mutta huomaa ettei harrasta liikuntaa. 5 kg painoa pois ja liikuntaa. Koko vartalo vähän roikkuva.
Vierailija kirjoitti:
Joka kuvassa maha pömpöttää ja kroppa on ihan makkaran näköinen. Joku skater-mekko voisi sopia paremmin ja pois nuo mauttomat tolppakorot. Lisäksi Saaran kasvot eivät vaan sovi kovaan meikkiin ollenkaan.
Mulle aikoinaan työterveyshoitaja selvitti... hyvä ettei jopa piirtäen avittanut ymmärtämistäni, tuosta , että alkoholia käyttäville naisille tulee tuohon alavatsaan sellainen "tankki" joka pullottaa tossa vyötärön alapuolella.
Tais kuitenkin ehkä vain hölmöä narrata itseään hauskuuttaakseen kun näki, että kaikki terveystieto uppoaa kuulijaan kuin kuuma veitsi voihin.
Huvittavinta oli asiassa se, että itse olen mies. Ihan virallisestikin, enkä vain omasta mielestäni.
Ihan ok näköinen ja kokoinen nainen tuo Saara on .
Ei nyt mikään ruusu , mutta kukka kuitenkin
Ihan perus hyvä
Hankkikaapa mummien pikku läskiposkipullukat vaikka se kovin ihmetelty elämä .....
VoimaLissu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntoilijat - koittakaa ymmärtää, että kuntoileminen ei ole kaikkien prioriteettilistalla ykkösenä. Onko teillä kaikilla hyvä yleistieto? Oletteko notkeita, hauskoja, näppäriä tekemään kampauksia? Fiinit ruuat taittuvat käden käänteessä? Fysiikan laskut sujuvat niin hyvin, että lääkikseen mentäisiin heittämällä? Vastaus kaikkiin ei ole kyllä. Ette ole ollenkaan parempia ihmisiä, valitan. Jokaisella on omat vahvuudet, heikkoudet ja mielenkiinnonkohteet. Kukaan ei edes ehdi olla kiinnostunut saati tietoinen kaikesta ihmisten elinikä huomioiden.
Olen samaa mieltä (vaikka urheilen ja olen hoikka). Mikä hiton meriitti se mahdollisimman näkyvä sixpäkki oikein on? Tai hoikkuus? Tai fitness? Olen tätä mieltä siitä huolimatta, että oma rasvaprosentti on jotain 17-18 luokkaa, olen hoikka ja nostan kokoisekseni isoja painoja.
Milloin me kilpailtas siitä, kuka on parhain tyyppi? Empaattisin ihminen? Auttavaisin? Muita huomioon ottava? Älykäs? Mutta ei...perse ja tissit, rasvat ja lihakset. Niillä mennään. Ihan sama mitä tapahtuu korvien välissä.
Saaralla on ihan muita lahjoja mitä todellakaan kaikilla ei ole. Jotkut eivät pysty esiintymään ihmispaljoudessa, saati mennä tv ohjelmaan kun pelkäävät epäonnistumista ja haukkuja. Eikä mielestäni saaran ulkonäössä ole vikaa. Itse taas olen hyvä piirtämisessä ja tarpeen vaatiessa osaan peittää epäsosiaalisuuteni kälättämällä turhaa paskaa. Sen sijaan salilla taas tunnen itseni kömpelöksi ja hitaaksi, vaikka itsepintaisesti siellä yritän käydäkkin. En pysty nostamaan isoja painoja, mutta sen sijaan olen huomannut olevani kestävä miten sen sanoisin... kestoharjoitteluissa? Mikä taas tuntuu salilla olevan vähän hassua, kun joidenkin mielestä pitäisi pystyä nostamaan isoja painoja, käydä salilla vain tietyn aikaa ja sitten lähteä.
Minkä muotoisia olette itse? Ja missä kohtaa ne muodot ovat?