Hyvin on maistunut fish'n'chips Saaralle Briteissä!
Kommentit (236)
Vähän ootte sokeita!!! Se on laihtunut ton kisan aikana!!! Maha kyllä pömpöttää - mutta se on aivan varmana stressistä, kun sen takia suoliston valtaa vääränlaiset mikrobit. Tietäisitte, jos oisitte sellasta kokenut.. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten kun ei tarvitse tehdä vaikutusta miehiin?
Epärelevanttia. Kaikki naisethan pukeutuvat vain itseään varten.
Niinhän me aina väitämme mutta todellisuus on toinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä sivusiili piti leikata? Se meni muodista viitisen vuotta sitten.
Koska se on muualla maailmassa merkki lesboudesta. (Homopisteitä...).
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tervettä, että esim. nuoret näkevät muunkinlaisia kroppia kuin niitä viimeisen päälle treenattuja kuivia oravia!
Hyvä Saara, että uskallat olla oma itsesi ja annat näin myös muille nuorille naisille tervettä mallia!!
Tervettä mallia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tervettä, että esim. nuoret näkevät muunkinlaisia kroppia kuin niitä viimeisen päälle treenattuja kuivia oravia!
Hyvä Saara, että uskallat olla oma itsesi ja annat näin myös muille nuorille naisille tervettä mallia!!
Tervettä mallia?
Tervettä on tiedostaa, että naisilla on erilaisia kroppia ja että se "normaali" kroppa ei tarkoita todellakaan sitä "kuivaa oravaa valtavilla silikonipalloilla ja isolla takapurjeella".
Saaran pitäisi kyllä hankia joku hottis tyttöystävä sen rekkalesbon tilalle.
Et voi olla tosissasi, ap. Olen katsonut, että nyt on muodot naisella kohdillaan. Oletteko itse anorektisia ja muodottomia, onko se mielestänne hienon näköistä? Heteronaisilla on joskus hieman erilaiset mieltymykset naiskropan suhteen kuin heteromiehillä.
Vierailija kirjoitti:
Voi v*ttu teiän kanssa. Voin niin kuvitella kuinka ylipainoiset wt-yksinhuoltajaäidit siellä sipsipussi sylissään ja suupielet vaahdossa kirjoittelevat nakkisormet sauhuten vauvapalstalle kuinka rumia ja lihavia muut ihmiset ovat. Itsehän olette sitten mallin mitoissa?
Olen yksinhuoltajaäiti ja mallin mitoissa. Ottaako päähän?
En silti mollannut Saaraa. Laulutaito kai tässä kisassa ratkaisee.
Pieni vatsa naisella on seksikäs. Reidet ja peppu olla pitää. Mitä v.... oiekin houritte täällä, onko tämä joku syömishäiriöisten kokoontuminen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä sivusiili piti leikata? Se meni muodista viitisen vuotta sitten.
Pitääkö elää muodin orjana? Mula on sellainen hiusmalli mikä sopii mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö elää muodin orjana? Mula on sellainen hiusmalli mikä sopii mulle.
Saaralla on lihaisa naama ja pienet silmät. Sivusiili ei todellakaan sovi hänelle. Sopisikin.
Mitä se kertoo meistä suomalaisista kun maailmalla pidetään niistä, joista me emme pidä ja toisin päin..?
Butch-Meri varmaan tykkää vähän tuhdimmista tytöistä, joten Saara on alkanut lihottaa itseään.
Kateellinen kanalauma taas nokkimassa. Saara on kaunis ja hoikka nainen. Ja kovasti kiinteytynyt kisan aikana. Ulkomailla Saaran ulkonäköä vain kehutaan. Mutta täällä Suomessa ämmät haukkuu ja nokkii. Ei me kaikki (hetero)naiset olla kateellisia pikkusieluja. Mä oon kauheen ylpeä ja iloinen Saaran menestymisestä.
Uskomatonta tää naisten bodyshaming ja vielä naisten toimesta! Eikö teitä hävetä ollenkaan? En ymmärrä miksi Saaran paino kuuluu teille kenellekään, normaalipainoinen ihminen ja hyvä jos on vielä sen verta itsetuntoa ettei ole nälkäkuurille itseään vetänyt kelvatakseen tv-showssa, jolla on _miljoona_ katsojaa. Tehkää ulisijat perässä..
T. Ei-fani joka on kyllästynyt näihin Saara Aaltoa haukkuviin ketjuihin av:lla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi v*ttu teiän kanssa. Voin niin kuvitella kuinka ylipainoiset wt-yksinhuoltajaäidit siellä sipsipussi sylissään ja suupielet vaahdossa kirjoittelevat nakkisormet sauhuten vauvapalstalle kuinka rumia ja lihavia muut ihmiset ovat. Itsehän olette sitten mallin mitoissa?
Olen yksinhuoltajaäiti ja mallin mitoissa. Ottaako päähän?
En silti mollannut Saaraa. Laulutaito kai tässä kisassa ratkaisee.
No et sä ainakaan mikään penaalin terävin kynä ole kun et kerta ole mollannut Saaran ulkonäköä niin miksi koit että tuossa viestissä oltaisiin sinusta puhuttu?
Saara on ihan normaalipainoinen ja varmasti ihan hyvässä kunnossa. Kukaan laulaja, joka vielä yhdistää esitykseensä tanssia, ei voi olla treenaamatta vaan on todennäköisesti paremmassa kunnossa kuin teistä kritisoivista kukaan. Se, että on hyvässä kunnossa, ei korreloi sen kanssa minkälaista löysää makkaraa vatsassa tai pepussa on, nekun kaikki on yksilökohtaisia ja jollain sitä löysää on vaan enemmän kuin toisilla, treenasi tai ei.
Kokeilkaapa itse laulaa ja tanssia niin, että ääni ei muutu ja ei hengästy. Ei muuten onnistu ilman hyvää yleiskuntoa.
Saara ei ole lainkaan ylipainoinen. Ei edes normaalipainon ylärajoilla. Hänellä on kauniit pitkähköt reidet ja sääret, joita kannattaa korostaa. Ylitiukat minishortsit eivät tosin ovi kenellekään, eivät edes alipainoisille ruipeloille. Saaralla on kauniit paksut hiukset ja hyvät selkeänsäännölliset kasvonpiirteet. Omaa huonoa itsetuntoaan ja pahaa oloaan täällä pahansuovat kotimatamit vain purkavat arvostelemalla moukkamaisesti ja anonyymisti kaunista naista.
Vierailija kirjoitti:
Laihaläski se on, just sellainen kroppa että siitä näkee heti ettei urheile lainkaan. Tasapaksu makkara jolla on jenkat vyötäröllä.
Kyllä toi varmaan urheilusta käy tuo esitysten harjoitteleminen. Meeppä itse hyppimään ja tanssimaan tuonne, luulisi kaloreiden kuluvan.
Muutenkin Saara ei ole paikallaan oloisen sorttinen, aina liikkeellä.
Suomalainen kroppa hänellä on. Ollaan reisistä vähän paksuja ja polvet eivät ole niin sirot kuin ulkolaisilla sisarilla.
Antaa Saaran laulaa ja kyllä se tyylinsä löytää, varsinkin nyt, kun kaikki pyörivät ympärillä neuvomassa.
Saaran kymppanista sanoisin, että lyylillä on hirveä tyyll. Jätkämäinen, josko haluaakin olla mies.
30 vee ja kaikki tarttuu helpommin vyötärölle