Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kokeilla ekaa kertaa peppuseksiä? Mitä pitää ottaa huomioon?

Vierailija
12.11.2016 |

Aiotaan tyttöystäväni kokeilla peppuseksiä ekaa kertaa.
Mitä pitää huomioida erityisesti? Miten hyvin ja kauan pitää lämmitellä ja minkälaista liukuvoidetta kannattaa käyttää?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksi on ihanaa, olen saanut ns. anaaliorgasmin muutaman kerran, kun vaimo on hieman hyväillyt dildolla sieltä.

Puhtaus ennen kaikkea, niin on kiva leikkiä.

Vierailija
22/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras hankkia anaaliin tarkoitettua liukkaria. Se on paksumpaa eikä kuivu niin nopsaan, samalla sisäänmeno helpottuu kyllä huomattavasti.

Aiemmin joku sanoi "jos uskallatte kokeilla leluilla". Oman kokemuksen mukaan kannattaa nimenomana aloittaa sormella ja leluilla. Sormella siksi, että saa parmmin käsitystä mitä on tekemässä ja puristuksesta, rentoutumisesta jne. Lelut taas kiihottaa ihanasti vaikkei olisi tarkoitus edes varsinaiseen yhdyntään aina edetä. Samalla niistä saa lisämaustetta ns normiseksiin.

Ja lämmittelyssä tärkeeää on siis naisen kiihottuminen yleensäkin. Se onnsituu muutenkin kuin sen pepun hyväilyllä, peppua ei sitten tarvitse lämmittää niin kauaa jos on jo muutenkin kuumana..

Jos nainen jännittää peppuseksiä tai epäilee koko juttua niin sormetus ja lelut on varsin mainio keino aloittaa touhu. Kalu ja fyysisesti vimakkaampi mies voi olla ahdistavakin ajatus ja tilanne, jossa ei itse hallitse asioita.

Ja itse aktista vielä. Peppuseksissäkin on monia asentoja. kannattaa etsiä ja kokeilla miskä itselle mieluisin. Meillä suosikki on tietty ensin kontallaan, jolloin mies näkee, mitä tekee ja hissuksiin hiissaa sisään ulos. Kun alkaa olla kestämätön tunne niin "lähetyssaarnaajaan" eli mahalleen päälle ja jalat yhdessä, siinä saa nainen tuntuman koko kalusta sisällään. Jos tahtoo ekstraa niin emättimeen voi laittaa lelua lisäksi. Varsin täys fiilis, tosin heikentää itse katin tuntemista sillä osastolla...

Ja mistä meitä löytyy? Meikä ainakin asui ukkonsa kanssa samaa taloa vuosikymmenet ennen kuin päästiin tähän asiaan..

Kiitos hyvistä neuvoista! Tyttöystäväni pesi itsensä sieltä huolella ja aloitimme mm hyväilemällä hänen peppua hivelemällä ja sormettamalla. Molemmat oltiin todella kiihottuneita ja odotimme innolla, että päästiin itse aktiiin, lämmittely oli kyllä myös kiihottavaa. Aloitettiin siten että tyttöystäväni oli kontillaan ja työnnyin häneen hitaasti ja oltiin vähän aikaa paikalla. Tyttöystäväni sanoi juuri tuon saman, että tunsi pyllyssä kaluni jotenkin "täydeltä". Aluksi häntä vähän kirpaisi ja oltiin ihan paikallaan vähän aikaa kunnes hitain liikkein jatkettiin. Parhaat asennot oli takaapäin, lusikka ja nainen päällä.  Nainen päällä oli mahtava kun tyttöystäväni ratsasti pepullansa ihanasti. Molemmat oltiin ihan haltioissaan ja koko sessio venyi yli tunnin mittaiseksi ja saatiin ihan hullut orgasmit. Tykästyime anaaliseksiin niin, että illemalla harrastettiin uudestaan anaaliseksiä. Ja runsaasti liukkaria kyllä käytettiin. Erityisesti kiihottaa kun tyttöystävälläni on niin hyvä iso perse.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi