Mä en osaa " runkata" miehelleni orgasmia...
Kyseessä oon uusi suhde ja ei vissiin olla opittu vielä toistemme tavoille tai sitten kumpikin jännittää. Mä en saa orgasmia tämän miehen kanssa, en vaikka kuinka itsekin avitan. Mies ei osaa hieroa lainkaan mun klitorista, tekee sen ihan liian kovaa ja väärästä paikasta. Mulla on kyllä pieni klitta ja jotenkin tuntuu, että tunto mennyt siitä. Rakastelu tuntuu hyvältä, mutta orgasmia en saa. Ärsyttää!!!! Edellisissä suhteissa ei ole ollut mitään ongelmaa orgasmin kanssa, sillion kun itse olen avittanut asiaa.
Ja sitten tämä otsikossa mainitsemani ongelma. Mä en kerta kaikkiaan osaa runkata miestäni. Olen tosi epävarma ja siksi varmaan räpellän vaan. En tiedä kuinka kovalla otteella pitäisi hyväillä, ja minkälaista liikettä pitäisi tehdä ja millä intensiteetillä, käyttäisinkö liukkaria, miten tulee toimia kun mies alkaa olla lähellä orgasmia (mitä ei ole vielä minun käsityöskentelyllä tapahtunut). Onhan mies minua yrittänyt neuvoa, mutta minä menen vaan enemmän lukkoon. Psykiatrille tässä varmaan minun pitäisi mennä. En kyllä pistä yhtään pahakseni, jos joku mies haluaisi kertoa yksityiskohtaisesti kuinka hänen puoliso hoitelee hänet käsin. Ehkä saisin vähän itsevarmuutta tiedoista ja osaisin hoidella mieheni. Säälin miestäni, kun olen näin lukossa seksin suhteen. Haluaisin antaa ja saada, mutta olen lukossa...
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellanen juttu et en koskaan ole saanut orkkua käsin tai suulla ja muutama kymmenen naista on yrittänyt,itse aktissakin on vaikeeta saada no 1-2 tuntia jos jaksaa niin sitten ehkä tulee.
No ohhos!
Minulla on sellanen juttu et en koskaan ole saanut orkkua käsin tai suulla ja muutama kymmenen naista on yrittänyt,itse aktissakin on vaikeeta saada no 1-2 tuntia jos jaksaa niin sitten ehkä tulee.