Mä en osaa " runkata" miehelleni orgasmia...
Kyseessä oon uusi suhde ja ei vissiin olla opittu vielä toistemme tavoille tai sitten kumpikin jännittää. Mä en saa orgasmia tämän miehen kanssa, en vaikka kuinka itsekin avitan. Mies ei osaa hieroa lainkaan mun klitorista, tekee sen ihan liian kovaa ja väärästä paikasta. Mulla on kyllä pieni klitta ja jotenkin tuntuu, että tunto mennyt siitä. Rakastelu tuntuu hyvältä, mutta orgasmia en saa. Ärsyttää!!!! Edellisissä suhteissa ei ole ollut mitään ongelmaa orgasmin kanssa, sillion kun itse olen avittanut asiaa.
Ja sitten tämä otsikossa mainitsemani ongelma. Mä en kerta kaikkiaan osaa runkata miestäni. Olen tosi epävarma ja siksi varmaan räpellän vaan. En tiedä kuinka kovalla otteella pitäisi hyväillä, ja minkälaista liikettä pitäisi tehdä ja millä intensiteetillä, käyttäisinkö liukkaria, miten tulee toimia kun mies alkaa olla lähellä orgasmia (mitä ei ole vielä minun käsityöskentelyllä tapahtunut). Onhan mies minua yrittänyt neuvoa, mutta minä menen vaan enemmän lukkoon. Psykiatrille tässä varmaan minun pitäisi mennä. En kyllä pistä yhtään pahakseni, jos joku mies haluaisi kertoa yksityiskohtaisesti kuinka hänen puoliso hoitelee hänet käsin. Ehkä saisin vähän itsevarmuutta tiedoista ja osaisin hoidella mieheni. Säälin miestäni, kun olen näin lukossa seksin suhteen. Haluaisin antaa ja saada, mutta olen lukossa...
Kommentit (42)
Aina ajankohtainen.. eikä ole juuri kiihottavampaa kuin kunnon handjob ns luvattomassa paikassa kuten leffateatterissa tai lentokoneessa sen viltin alla... pakko pitää pokka, vaikka on just räjähtämäisillään.
Puhukaa asiasta, ja kyllä te naiset huomaatte, milloin mies kiihottuu äärimmilleen. Touhutipat pitää huolen siitä, että kulli nousee pystyyn vaikka vetskari kiinni, kun on tarpeeksi taitavat kätöset. Ahdasta tosin tulee... pakko sen on antaa ponnahtaa vapauteen ja purkautua.
Oonkohan mä ainoo mies joka tykkää enemmän siitä et kun runkkaa itse / vaimo runkkaa mua, niin esinahka on siinä päällä? Ihan lähinnä sen takia sanoin, että jotkut voi tykätä paremmin niinkin.
mustasta mambasta vaa kii ja rupeet vatkaa.
ES-Jonne (Esum Jonnevum) on stereotypia peruskoulu- tai lukioikäisestä teinipojasta joka terrorisoi ympäristöään viritetyllä mopollapolkupyörällä ja juo energiajuomia, kuten ES:ää. Jonneilla on myös tyypillinen tapa huudella meemejä koulun käytävillä. Jonne tykkää pelata myös CS:ää ES-höyryissä JA KIRJOTTAA YLILAUDAL CAPSIT PÄÄL :D:D:D. Naispuolista Jonnea kutsutaan Jonnaksi. Vastoin yleistä luuloa Vanhahomot harrastavat useasti jonneilua yrittäen saada jonnet näkemään itsensä tyhmänä ja purilaiset raivon partaalle. Jonneviha on purkautunut pedofiilinyymeillä seksuaalisesti jo kuvalaudan ajoilta asti söpöt jonnet lankoihin, jotka ovat johtaneet kyttäjuttuihin.
Jonneja ei tule sekoittaa tekopirteämpään ja jopa vastuuttomampaan swag/YOLO-sakkiin, tosin ei haittaa jos sekoittaakin[1].
Itse olen harjoitellut monesti se sujuu kun oikein harjoittelee kestää n.20 kertaa ennenku onnistuu
Miksi naisen pitäisi osata runkata miestä? Naisella on pillu jonka voi antaa pantavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi osata runkata miestä? Naisella on pillu jonka voi antaa pantavaksi.
Miksi miehen pitäisi osata nuolla/sormettaa naista? Onhan hänelle kyrpä, jonka voi antaa ratsastettavaksi.
Siinäpä sinulle neuvoja. Kyllä noilla opeilla pitäisi osataM50+.
Aika yleinen moka. Otat peniksestä kiinni seuraavasti: peukalo alapuolella ja kaksi sormea yläpuolella ja puristat. Veri ei kierrä ja sattuu.
Ratkaisu: Koko nyrkin ote ja sellainen kuin paistinpannua pitelevä tatsi. Liukkautta saa olla, mieluusti hieman autat suulla siis alkuun. Riittävän pitkään menet kohtalaisella rytmillä ja lopuksi nopeasti. Kohta on kastiketta käsillä.
Tuu kertomaan miten kokkailut sujuu ;-)
Itse opin runkkaamaan miestä kun otin kalusta kiinni ja hän laittoi kätensä minun käteni päälle. Siinä opin puristuksen , nopeuden ja tunnistamaan siemenstöksyn tahdin
Vierailija kirjoitti:
Aina ajankohtainen.. eikä ole juuri kiihottavampaa kuin kunnon handjob ns luvattomassa paikassa kuten leffateatterissa tai lentokoneessa sen viltin alla... pakko pitää pokka, vaikka on just räjähtämäisillään.
Puhukaa asiasta, ja kyllä te naiset huomaatte, milloin mies kiihottuu äärimmilleen. Touhutipat pitää huolen siitä, että kulli nousee pystyyn vaikka vetskari kiinni, kun on tarpeeksi taitavat kätöset. Ahdasta tosin tulee... pakko sen on antaa ponnahtaa vapauteen ja purkautua.
Naiseni sanoo, että hänestä on niin kiihottavaa nähdä mun kiihottuminen, kova erektio, touharit, paksuneminen, syöksyn lähestyminen... niin selvästi kuin sen tuossa asetelmassa tekee. Pehmeät, mun sormia pienemmät sormet hyväilee: handjob myös juuri sen salaisuuden takia: bussireissuilla tyttöystävän opiskelupaikalle, ja joo leffassa takarivissä maaseudulla puolityhjässä teatterissa. Tulevan appiukon autossa takapenkillä matkalla futisturnaukseen... Pakko vaan sitten laueta kulli pystyssä, mutta mihin, löytyykö omasta taskusta tai tytön veskasta paperia (tarpeeksi)...
Vierailija kirjoitti:
Kun alkaa siemen syöksy , pidät käden paikallaan ja puristat reilusti mies hoitaa lopun sperman ruikkimisen tahtiin
Hauska, kun naiset neuvovat toisiaan toimimaan väärin. Minulle pilaisit koko homman tuolla lopun paikallaan pitämisellä.
Onko silvottu terska, niitä hankala runkata.
kokeilemalla. ja kysymällä mieheltä ohjeita. ja liukkaria kannattaa laittaa kunnolla.
Olen jo nuoresta runkkaillut melko säännöllisesti päivittäin. Vaimon panemisesta en laukea enään nykyisin. Hoitelen aluksi vaimon orgasmiin panemalla tai käsin, sen jälkeen on vaimon vuoro hoidella minut. Tavallisesti laitan kortsun kullin päälle ettei tule siemennesteellä tahrittua paikkoja. Vaimo on oppinut tehokkaasti runkkaamaan kulliani kaksin käsin, toinen hieroo ja puristelee vartta ja toinen terskaa. Kulli kestää nykyisin melko rajuakin käsittelyä ja aina on lauennut lopuksi. Vaimo on jostakin oppinut ja naureskeleekin käsitellessään, että eikö vielä ole se 10000:s kerta kun kuulemma silloin vain tuhka pölähtää lopuksi.
Vanha aloitus mutta tässä auttaa kyllä suhtautuminen uuteen kumppaniin täysin yksilönä: eli ei tarvitse olla kokenut vaan kyse on uuden kumppanin ja hänen vehkeensä tarpeista ja ominaisuuksista. Esim. oman mieheni terskan herkin kohta on juuri päinvastainen kuin olin kirjoista lukenut ja muiden kanssa oppinut.
Meillä takuuvarma keino on paljon liukkaria, tissit ihan siihen lähelle tuottamaan lisäkiihoketta ja sormi tai kaksi miehen peppuun. Tähän tekniikkaan olen tosin päätynyt ajan kanssa tunnustellen
Pitää muista sopivan hellät otteet ja malttaa edetä riittävän rauhalliseen tahtiin. Jos on liian nopeat liikkeet, voi käydä niinkin, että kalu "väsähtää" ja miehen on vaikeaa laueta. Tosi kiva tuo edellinen kommentti, jossa neuvottiin tuomaan tissit lähelle kiihokkeeksi. Ihan taatusti toimii.
Vierailija kirjoitti:
ompas vanha, mutta tämä vaivaa myös mua. en KOSKAAN tyydytä miehiä käsin enkä suulla. olen monien kymmenien kanssa harrastanut seksiä mutta hyvin harva pyytää edes ottamaan suihin ja yksikään ei koskemaan munaansa. haluaisin kyllä mutta pelkään että ne ajattelee että mitä teen... kerran yritin, tartuin kädellä kiinni mutta mies rupesi raivoamaan että mitä oikeen teen.. -.- siis otanko vaan ihan kärjestä kiinni vai mitä? miksei ensimmäiset kumppanit monta vuotta sitten pyytäneet ni ei ois tämmösiä paineita enää tässä iässä..
Vanha ketju. Mutta aina joillekin ajankohtainen aihe, eli vastaan. Tosiaan keskustelemalla ja kokoeilemalla ne temput oppii. Yksi tapa opetella tätä olisi, että annat miehelle luvan runkata vaikka päällesi (kasvoille ois aika kiva tai vaikka rinnoille) siinäpä näet millaista otetta miehesi pitää ja millaisella rytmillöä vetää...