Mikä sun enkku-nimesi oli koulussa?
Kommentit (542)
Olin Victoria, mutta sain aikani kärtettyä vaihtaa nimeni Winonaksi. Ah, ysärin alkua :D
Muistan että sain valittavaksi Dianan tai Elizabethin, mutten muista kumman niistä valitsin. Pari kertaahan niitä vain käytettiin. Tehdäänkö näin vielä tänä päivänäkin?
Vierailija kirjoitti:
Mary :)
Täälläkin Mary!
Höh. Ei meillä ollut mitään enkkunimiä. Olisi ollut kyllä hienoa. Minkä ikäisiä olette, kun teillä tuollaisia on ollut? T: 89-syntynyt
Tyykäsin Abbasta niin valitsin nimekseni Ann, Agnethan mukaan :D
Itse olin opettajan päätöksellä Elisabeth, mutta usein opettaja kuitenkin sanoi Margaret ja sitten kun korjasin, niin 10 minuuttia meni aina tuon Elisabethin th-lopun oikeaoppiseen lausumiseen, joten katsoin parhaaksi lopettaa korjaamisen ja kumpikaan ei ole lähelläkään oikeaa nimeä.
Ensin Barbara (voi luoja miksi) jonka sitten vaihdoin vuodenvaihteessa tai seuraavana lukuvuonna Donnaksi. En muista minkä takia mutta taisin ajatella että nuo nimet oli silloin siistejä :D
Penny :) muistan et yks tyttö oli Barbie XD
Olin Camille (suomeksi Lotta) ja jostain syystä opettajani muisti kaikkien muiden "nimet" paitsi yhden pojan. Hänen nimensä oli Antti ja hänen enkkunimensä oli Andy, silti opettaja kutsui häntä aina Antiksi :(
Vierailija kirjoitti:
Mabel
Olin ihan varma, ettei kenelläkään muulla ole ollut samaa kohtaloa, mutta näköjään olikin. Minä myös Mabel, opettaja päätti, inhosin itse.
Sally :( tämä 90-luvun alussa ja Sally oli kaunareiden ruma vanha haahka, joten en tykännyt ja muut luokkalaiset ilkkuivat.
Olin Marilyn. Nimi ärsytti minua, kun en halunnut olla Marilyn Monroen kaima.