Mikä sun enkku-nimesi oli koulussa?
Kommentit (542)
Vierailija kirjoitti:
Helen
Niin ja on käytössä ainakin meidän lapsen koulussa. Meillä poika on kuulemma John ja tyttö Kate.
Pandora. Telkkarista tuli Adrian Molen päiväkirjoista tehty tv-sarja jossa oli Pandora-niminen tyttö. Sai siis itse valita.
Minäkin olin Diana. Vieläkin tykkään tuosta nimestä.
Lynne. En tiennyt ainuttakaan enkun kielistä naisen nimeä, joten otin nimen oppikirjan tyttöhahmolta (joku toinen ehti jo ottaa nimen Carol).
Vierailija kirjoitti:
Olin Carol. En tiedä miksi.. oma suominimi ei ole sinne päinkään.
Sama.
Sarah.
Oma nimi oli jo enkkunimi valmiiksi, mutta se ei opelle kelvannutkaan vaan piti valita jokin toinen. Pöh. hauska nähdä, että vielä yli 30 vuotta myöhemminkin nämä on käytössä, musta se oli hauska tapa.
Ja hillittömästi nauroin, kun luin tuon 'Suomalainen nimi annettu' -vastauksen joltain. Muahahaha. PS. Se 'suomalainen' kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella lauseen keskellä.
Alisson (Beverly hillsistä :D). Myöhemmin Irene ja sit se kadutti kun pitikin lausua Airiin pehmeällä ärrällä.
Vierailija kirjoitti:
Helen
Minäkin olin! 😄 Itse valitsin.. heh.
Rachel. Ei ole täälläkään Brat Pittiä näkynyt.
Carrie. Pieni talo preeriasta. Voi vee, no se oli sitä aikaa.
Meillä ei ollut enkkunimiä :( voi kun olisikin ollut ihanaa!
Onko teillä oikeasti ollut enkku-nimet? Siis englannin kieliset nimet joita käytettiin enkun tunneilla, ymmärsinkö oikein?! Minkä takia? Tykkäsittekö ideasta? Pitikö sen kuulostaa omalta nimeltä vai saiko olla mikä vaan? Mikähän mun nimi olis mahtanut olla... M29 ja latino
Vierailija kirjoitti:
Carrie. Pieni talo preeriasta. Voi vee, no se oli sitä aikaa.
Sopii Sinkkuelämäänkin...Ei huono.
Mary, myöhemmin Sarah (jostain syystä vaihtui parin vuoden jälkeen).
Deborah, opettaja valitsi.
(Ruotsin tunnilla olin Susanna, sen sai valita itse.)
Mary. Ope määräsi nämä. Mun mielestä paljon ihanampi oli Marion, mutta se meni Meri nimiselle luokkakaverille, ettei hänen enkkunimensä olis sama kuin suomalainen nimensä. T. Maria
Sharon ja inhosin sitä.