Mikä sun enkku-nimesi oli koulussa?
Kommentit (542)
Täällä Sandy, opettaja keksi jokaiselle omaan nimeen sopivan "väännöksen".
Rosemary!
Opettaja päätti, tykkäsin kyllä nimestä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kukaan ollut Hillary?
Meidän luokalla oli yksi tyttö Hillary. Ope määräsi ja tuo muistutti kys. henkilön etunimeä.
Jessica, muistaakseni nimen sai valita itse. Pidin siitä nimestä silloin tosi paljon. Vasta myöhemmin alkoi olemaan suomalaisia Jessicoita ja nykyään en oikein siedä sitä nimeä.
Meille opettaja valitsi nimet omien nimien perusteella. Mä olen Emmi ja olin Elsie. En tykännyt yhtään, enkä edelleenkään ymmärrä miksi nimeni oli mikä oli. Olisin mielelläni ollut esim Amy, mutta se annettiin luokan Annalle..
Pamela, oli kyllä poikien idea tää nimi.
Kim. Silloin oli joku bändi(??) Mel ja Kim ja me oltiin kaverin kanssa ne. Minun oikea nimi alkaa K:lla ja hänen M:llä :)
Annie oli mun enkkunimi. Omassa nimessäni on Anna, siitä varmaan tuli. En muista saiko ite valita.
Olin ensin Elisabeth ja sitten Hannah
Elisabeth, koska myös mun oikea toinen nimi. :D
Olin Ann, melkein sama kuin suomenkielinen nimeni. Harmitti kun löytyi niin läheltä liippaava "vastine", kun opettajan mielestä nimen piti olla samankaltainen kuin oikea nimi tai alkaa edes samalla alkukirjaimella. Monet saivat tosi kivoja ja "erilaisia" nimiä ja minä olin melkein sama kuin muulloinkin :D isot oli ongelmat.
Erityisen katkera olin niille, jotka saivat enkkunimikseen samat kuin Spaissareilla.
Jessica. Taisi olla viimeisiä, mitkä olivat listassa jäljellä. :D
Laura, tylsää koska mun oma oikea nimi on Laura. Anne oli myös Anne.
Muut oppilaat sai sitten jonkun keksityn nimen.
Olin Linda, opettaja keksi kaikille. Nimeni on kaksiosainen ja tämä tuli jälkimmäisestä osasta.
:)