Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi elämä mikä myötähäpeä kaverin facebook-touhusta!

Vierailija
08.11.2016 |

kansikuvana teksti "perkele", profiilikuvassa jollain kuvankäsittelyohjelmalla tehty luurankonaamio ja aamun päivityksessä "vitun hammaslääkäri saatana".

kysessä 40v nainen...

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri kertoo fb:ssä aivan kaiken. Yllätti teininsä tyydyttämässä itseään. Teki näkemästään postauksen. Huhhuh.

Voisko tästä tehdä lasun ja viedä lapset pois terveempään kasvuympäristöön?

Vierailija
82/95 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kyllä ärsytä kuvat lapsista tai elukoista, äkkiähän niiden ohi skrollaa uutisvirrassa. Ei ärsytä myöskään loma- tai rakkauspäivitykset, tulen vain hyvälle tuulelle positiivisista jutuista. Ihmettelen kyllä aikuisten (30-40v.) jokaviikonloppuisia biletyspäivityksiä, mutta ymmärrän, että toiselle kierrokselle vapautuneet ihmiset ehkä tarvitsevat sen bailauksensa.

Se, mikä ärsyttää, on ihmisten itsekeskeisyys. Kuvitellaan, että oma elämä ja omat kiinnostuksenkohteet ovat absoluuttisen universaalisesti kiinnostavia, ja asiat, jotka taas eivät itseä kiinnosta, ovat automaattisesti paskaa. Siis että ihan avoimen ylimielisesti maristaan muiden päivittämistä aiheista, eikä tajuta, että omat päivitykset voivat olla muiden silmissä ihan yhtä epäkiinnostavia. Itselläni on muutama tällainen kaveri, joka on ihan suoraan sanonut ettei jaksa seurata minua, koska päivitykseni ovat yleensä yhteiskunnallisista aiheista (liittyy myös työhöni). En ole kehdannut kysyä, että minunko sitten pitäisi olla kiinnostunut heidän koiranäyttelypäivityksistään??? 

Facebook on kyllä kätevä - siellä pysyy kärryillä tapahtumista, uutisista, sattumuksista, ja voi kuulua erilaisiin ryhmiin, saa seurata kaukaistenkin kavereiden elämää, jännittää yhdessä joitain ajankohtaisia asioita (esim. viime yön vaalit), jne. Kun vaan ihmiset muistaisivat, että se on kaikkia ja kaikenlaisia päivityksiä varten, ei pelkästään minäitteä ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

myötähäpeä niiden äitien puolesta jokka yrittää leuhkia hienoilla merkkivaatteilla lasten kautta. otetaa jostai koltusta kuva lapsen päällä ja samalla taustalla näkyy sisustuslehden tyylinen koti.. muka kuva lapsesta, mut todellisuudessa esitetää lapse hienoa kolttua ja kallista sisustusta kotona.

Vierailija
84/95 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullon pariskunta facekavereina ja ne aina julkisesti kiittää toisiaan vuosipäivinä tyyliin olen onnellinen edelleen kanssasi ja kiitän jokaisesta päivästä rakas vaimoni Kaisa.

Mua oksettaa!

Miten tämä kerran vuodessa ilmestyvä rakkaudenosositus voi oksettaa sinua? Itselläsi ei taida olla puolisoa, sen takia harmittaa. Kaltaisesi ihmiset, jotka eivät pysty olemaan onnellisia toisten puolesta, oksettavat minua.

Vierailija
85/95 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä facea koska mua ei kiinnosta muiden tekemiset niin paljon että mun tarvitsis nyt ja heti tietää. Kuulen kyllä sitten kun näen ystäviäni mitä heille kuuluu. Niin ja tietysti olen myös niin itsekeskeinen etteihän mua kiinnosta kun mun omat tekemiset, joita en kuitenkaan halua jakaa niiden kanssa jotka eivät ole olleet sitä tekemistä kanssani. Ymmärrän kyllä facen hyvän puolen eli sen että saat tiedon/viestin useammalle esim. nyt lähdetään pluraan suklaamaan tai jos on toisella puolella palloa ja haluaa jakaa kuvan tai muuten olla yhteydessä perheeseen tjmv.

Sitten taas nämä ääliö päivitykset ihku päivä, kattokaa mikä ruoka annos tein ihan ite, vity mikä päivä mulla tänään ei juma, ja niin eespäin - ei jaksa ja sitten kun et näitä turhan päivittäjiä huoli face kavereiksi niin suuttuvat, joten en käytä tai jos käytänkin niin en kerro =D

Vierailija
86/95 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä facea koska mua ei kiinnosta muiden tekemiset niin paljon että mun tarvitsis nyt ja heti tietää. Kuulen kyllä sitten kun näen ystäviäni mitä heille kuuluu. Niin ja tietysti olen myös niin itsekeskeinen etteihän mua kiinnosta kun mun omat tekemiset, joita en kuitenkaan halua jakaa niiden kanssa jotka eivät ole olleet sitä tekemistä kanssani. Ymmärrän kyllä facen hyvän puolen eli sen että saat tiedon/viestin useammalle esim. nyt lähdetään pluraan suklaamaan tai jos on toisella puolella palloa ja haluaa jakaa kuvan tai muuten olla yhteydessä perheeseen tjmv.

Sitten taas nämä ääliö päivitykset ihku päivä, kattokaa mikä ruoka annos tein ihan ite, vity mikä päivä mulla tänään ei juma, ja niin eespäin - ei jaksa ja sitten kun et näitä turhan päivittäjiä huoli face kavereiksi niin suuttuvat, joten en käytä tai jos käytänkin niin en kerro =D

Et käytä facea (ensimmäinen lauseesi), mutta: "Sitten taas nämä ääliö päivitykset ihku päivä, kattokaa mikä ruoka annos tein ihan ite, vity mikä päivä mulla tänään ei juma, ja niin eespäin - ei jaksa ja sitten kun et näitä turhan päivittäjiä huoli face kavereiksi niin suuttuvat, joten en käytä tai jos käytänkin niin en kerro =D"

Siis käytätkö vai et? Tai no joo. Ihan sama mulle. Onpahan yksi suvaitsematon omanapainen vähemmän.

Vierailija
87/95 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku alle pari vuotta sitten näin, kun kaverini oli tykännyt kaverinsa statuksesta, joka näkyi mullekin siis. Statuksessa nainen teki piiitkän synninpäästön ja tunnusti pettäneensä miestään, ja kerjäsi tällä statuksella miestään takaisin ja halusi osoittaa julkisella itsensä nöyryyttämisellä, kuinka tosissaan hän haluaa lastensa isälle näyttää, miten on mokannut. Tuli ihan älytön olo, en todellakaan tunne naista enkä sen miestä, mutta niin vaan seinälläni näkyi.. Ja sitten kaverinsa kertoivat statuksen kommenteissa miten "Janne varmasti nyt kyl herkistyy" ja "oot rohkee nainen ja JANNE kyl tajuu mitä menettää <3". Tää pettäjänainen sitten itki Jannen blokanneen hänet Facebookissakin nyyh.

Edelleen kun näen sen naisen jossain yhteydessä niin mietin vaan sen statusta ja miten nöyryytti miestään vielä julkisesti..Mikä ihmisiä vaivaa, ei noi jutut kuulu julkiseen levitykseen..

Vierailija
88/95 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen facen jättää avaamatta. Pelkkää sontaa täynnä aina.. :D

Vierailija
89/95 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri kertoo fb:ssä aivan kaiken. Yllätti teininsä tyydyttämässä itseään. Teki näkemästään postauksen. Huhhuh.

Huh. Onneks ei ollut FB:ä kun olin teini :D

Vierailija
90/95 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten tämän 40v naisen toiminta facessa kutittaa sinun persettäsi?

Naurattaa että tämä kommentti on saanut jo 179 alapeukkua tähän mennessä, kuvastaa hyvin AV-mammoja, pääasiallinen ammatti: FB-kyyläys ja muiden jutuista mielensäpahoittaminen. Newflash; facebookissa on unfollow-namiska jota painamalla voit salamannopeasti lopettaa mielenpahoittajan seuraamisen.

Saankohan enemmän alapeukkuja tästä, jännää!

Vierailija
91/95 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ja koirat. Kyllästyttää ihmiset joiden päivitykset ovat pelkkiä lapsia tai koiria. Itselläkin on koira, pari kertaa vuodessa jotain asiasta laitan, maksimissaan. Kiertokirjeiden lähettelijät.

Laittaisit useammin koiran kuvia, minä tykkään katsella vain niitä.

Vierailija
92/95 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postaukset lapsista on kyllä tylsimpiä. Tai oikeestaan koirat on vielä tylsempiä. Niin ja ne hemmetin hevoset..

Mun mielestä ne ei aina ole tylsiä. Ne ihmiset, jotka postaavat lapsista tai eläimistä ehkä kerran kuussa, yleensä tekevät sen, kun on oikeasti jotain aihetta tai hauska juttu tms. Erikseen on sitten nämä "sata kuvaa ihanasta Murresta päivässä" -ihmiset.

MInä taas tykkään katsoa sata kuvaa murresta päivässä. Onko minulla Väärä Mielipide?

Vierailija
93/95 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun fb-kaverilla on ikää 41-v ja laittaa itsestään bikinikuvia sinne. Akateemisesti koulutettu nainen. Kysyin vain, miksi?

Luulet vaan, oikeasti olen 44v. Kiva että kuvat kiinnostaa, ehkä 2 kertaa vuodessa laitan.

Vierailija
94/95 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää kotirouvat, joiden ainoa ylpeydenaihe on omat lapset. "Niin ylpeä sinusta"-teksti liitetään jokaiseen kuvaan lapsesta, todella noloa jo varmaan lapsenkin puolesta? Sitten nämä lasten harrastusfriikit, jossa kerrotaan jokaisen kisan tulokset ja miten jälleen on meidän elämän tähti pärjännyt. Huoh. Oikeastaan, koko Facebook on pääasiassa täynnä jotenkin ärsyttävää jorinaa ja hehkutusta matkoista/maratoneista/ihanasta illallisesta oman ihanan puolison kanssa/ihanat ystävät  jne. Kuka näistä, oikeasti, kiinostuu?

No, ihmiset jotka matkustelevat, juoksevat maratoneja, käyvät illallisilla oman ihanan puolisonsa kanssa ja joilla on ihania ystäviä. Oletko itse lapseton, yksinäinen ja paskaduunissa ankean elämänsä tuhlaava katkeroitunut luuseri?

Mäkin juoksen maratoneja, istun ihanilla dinnereilla, matkustan ja omaan hyvän työn sekä koulutuksen. Muttei tulis mieleenkään näitä hehkuttaa facessa, se on jotenkin kornia. Myös mun lapset ajattelis, että noloa, jos niiten tekemisiä hehkuttaisin facessa

Vierailija
95/95 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse lapsia halunkin tulevaisuudessa, niin kieltämättä joka päivä lapsistaan kuvia/päivityksiä julkaisevat ihmiset tympivät välillä. Toki jokainen saa julkaista mitä haluaa ja on hienoa, että omat lapset ovat tärkeitä, mutta välillä surullista on se, kun tuntuu, että nämä ihmiset ovat unohtaneet täysin oman elämänsä.

Kaikki ääripään päivitykset, suvakkien ja rasistien päivitykset ärsyttävät myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme