voi elämä mikä myötähäpeä kaverin facebook-touhusta!
kansikuvana teksti "perkele", profiilikuvassa jollain kuvankäsittelyohjelmalla tehty luurankonaamio ja aamun päivityksessä "vitun hammaslääkäri saatana".
kysessä 40v nainen...
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette miehistä, jotka tyyliin, joka päivä laittavat kuvan naamastaan. Yksi tuttu, viiskymppinen äijä, joka ei ole edes komea, laittaa faceen lähes päivittäin kuvia itsestaään. Miksi?
Hän on käsittänyt asian ytimen - naamakirja. Pääsyvaatimuksissa ei ole komeus.
Minun fb-kaverilla on ikää 41-v ja laittaa itsestään bikinikuvia sinne. Akateemisesti koulutettu nainen. Kysyin vain, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Työkaverilla on tokaluokkalainen lapsi, jonka kaikki touhut pistää facebookiin kuvien ja videoiden kera. Nyt viimeksi pisti kuvan lapsesta 1½-vuotiaana suihkussa, ilkosillaan, kaikki näkyy. Kommentoisinko jotain?
Tämä on mielestäni sitä tasoa, jolla lapsi pannaan ulkoruokintaan julkiseksi eläimeksi. Lapsesta tulee "söpö kisuvideo" muiden joukossa. Aivan vastuutonta.
Noi lasten alastonkuvat on hyvää saalista pedofiilileille, en kyllä ikinä laittais lasteni alastonkuvia nettiin.
Voi kun te tuhlaatte aikaanne turhaan. Facebook vst elämä. Eläkää elämäänne.
Vierailija kirjoitti:
Sinkku joka jakaa seksiin liittyviä mietelauseita kymmeniä päivässä. Tyyliin kuinka horny olen tänään. Voiko tyrkympää eukkoa enää olla. Uuh, koitan olla niin sexy ja postaan vaan seksistä.
Oikeasti? Kerro lisää tästä henkilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullon pariskunta facekavereina ja ne aina julkisesti kiittää toisiaan vuosipäivinä tyyliin olen onnellinen edelleen kanssasi ja kiitän jokaisesta päivästä rakas vaimoni Kaisa.
Mua oksettaa!
Mulla myös vastaava pariskunta kaverina, ihmettelen eikö ne kotona puhu mitään vuosipäivänä vaikka yhtaikaa lähtevät aamulla töihin :D ja rakkaudenosoituksetkin tulee romanttisesti facen seinälle päivittäin...
Itsellänikin tulee facen seinälle päivittäin...
Vierailija kirjoitti:
Nää kotirouvat, joiden ainoa ylpeydenaihe on omat lapset. "Niin ylpeä sinusta"-teksti liitetään jokaiseen kuvaan lapsesta, todella noloa jo varmaan lapsenkin puolesta? Sitten nämä lasten harrastusfriikit, jossa kerrotaan jokaisen kisan tulokset ja miten jälleen on meidän elämän tähti pärjännyt. Huoh. Oikeastaan, koko Facebook on pääasiassa täynnä jotenkin ärsyttävää jorinaa ja hehkutusta matkoista/maratoneista/ihanasta illallisesta oman ihanan puolison kanssa/ihanat ystävät jne. Kuka näistä, oikeasti, kiinostuu?
No, ihmiset jotka matkustelevat, juoksevat maratoneja, käyvät illallisilla oman ihanan puolisonsa kanssa ja joilla on ihania ystäviä. Oletko itse lapseton, yksinäinen ja paskaduunissa ankean elämänsä tuhlaava katkeroitunut luuseri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaverilla on tokaluokkalainen lapsi, jonka kaikki touhut pistää facebookiin kuvien ja videoiden kera. Nyt viimeksi pisti kuvan lapsesta 1½-vuotiaana suihkussa, ilkosillaan, kaikki näkyy. Kommentoisinko jotain?
Tämä on mielestäni sitä tasoa, jolla lapsi pannaan ulkoruokintaan julkiseksi eläimeksi. Lapsesta tulee "söpö kisuvideo" muiden joukossa. Aivan vastuutonta.
Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä koiran omistavat naiset pistää 1000-0 överimäksi. 100 kuvaa kuolaavasta fifistä joka päivä....
Kyllä äidit ovat vielä pahempia. 200 kuvaa lapsesta per päivä... -.-
Jani-petterson ylhäältä, alhaalta, edestä, takaa, kummaltakin sivulta...
Jani-petterson syö, nukkuu, kävelee, konttaa, kuolaa, puklaa, on rattaissa, on kantoliinassa jne...
Tai se pahin, lapsen mukahauska toteamus joka naurattaa vain vanhempia.
Yksi eniten raivoa herättävistä asioista Facebookissa on naiset, jotka alistaa miehiään julkisesti ja nöyryyttää.
Mun naispuolinen tuttu (jonka mies käyttää somea vain työhön liittyen) laittaa jatkuvasti pusukuvia hänestä ja miehestään, ja selkeästi kysymättä mieheltä. Samat kuvat laittaa julkisesti Instaan ja Facebookiin. Kuvateksti aina: Lassi ei varmaan tästä taas tykkää, mut puspus.
Ja näitä kuvia on siellä PALJON, jossain lukee, että "Lassi varmaan pakottaa poistaa tän kuvan mut...puspuspus.
Miehellä taas tosi korrekti profiili, ei lisää kuvia tai henk.koht.juttuja ja on johtavana toimihenkilönä, eli uskottavuusaspekti hänellä somessakin aika tärkeä.
Nainen kuvaa kaikki miehensä antamat kukkakimput, lahjat yms. asiat ja mm. kuvia lisää, missä itse on sohvalla ja mies imuroi, kuvateksti: Kyllä kelpaa, kun mies kokkaa ja siivoo. <3
Statuksissa on tätä: Mä herätin mun miehen keittää mulle kahvit aamukuudelta ja se ei millää halunnu, mut sit lähti kun vaadin, ja sit kun se tuli sänkyyn niin muistin, et ei mul ookaa töitä. Ja sil oli vapaa! Hihihihiii!
Ja kommenteissa pirttihirmukaverit kommentoi: On sul hyvin koulutettu mies!
Nainen: Niin on, vuosien työn tulos mut kyl se nyt jo tekee mitä pyydetään. :D:D
Kaikki kymmenen miehenalistajakaveria: YOU GO GIRL!!! ;)
Jotenkin tosi alentavaa ja halventavaa, enkä mä oikeasti käsitä miehiä, jotka suostuu tollaseen kyykytykseen?? Ikinä koskaan naiselle ei saisi tehdä tota, niin miten ihmeessä tämä sallitaan naisille? Inhottaa oman sukupuolen puolesta, että on olemassa näin urpoja muijia. :(
Mun mies ei ole somessa omasta tahdostaan, enkä ikinä laita mitään siitä sinne. Jos haluaisi, niin laittaisin, mutta en todellakaan ala meidän perhelomia siellä hehkuttamaan tai miehen antamia kukkakimppuja, koska mies ei halua profiloitua somessa.
FB on hyvä väline pitää yhteyttä kaukana asuviin ystäviin. Toki syvällisemmät kuulumisten vaihdot käydään sitten kasvokkain tai sähköpostilla. Mitkään erityiset postaukset eivät ärsytä ja jos alkavat ärsyttää, niin estän postausten näkymisen etusivullani. Käyn säännöllisesti läpi kaverilistaani ja poistan sieltä ne, joiden kanssa en ole ollut muutenkaan tekemisissä enää pitkään aikaan. Ärsytän muita postaamalla paljon lapsistani. Tosin kuvia lapsistani en sinne laita, elleivät ole otettu niin, että kasvoja tai muita varmoja tuntomerkkejä ei näy. Postaan muutenkin kuvia tosi vähän.
Hei, kertokaa kokeneemmat näkeekö tai saako siitä jotain viestiä, jos kaverisi on poistanut sinut kaverilistaltaan? "Hei Riina, Sari poisti sinut kavereistaan." -tyyppisesti?
Tai "Anna ei enää seuraa sinua."
Tuo olisi aika noloa, jos sellaista olisi, enkä ole uskaltanut poistaa tylsiä tuttujani. Kävi nimittäin niin, että kun avasin FB-tilin, pyrki kaverikseni jokunen ei niin hyvä "kaveri", joiden en haluaisi tietävän elämästäni mitään eikä minuakaan kiinnosta heidän päivityksensä. Kohteliaisuudesta heidät hyväksyin kavereiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö siellä näkyy kaikille montako "kaveria" sulla on?
Sehän riippuu omista asetuksista. Olen FBssa ollut kahdeksan vuotta ja aina olen "kaverilistan" piilottanut, ei näy luvut, eikä kaverien kuvat.
Vuoropäivin elämä on ihanaa ja elämä on paskaa. Siis pitkät päivitykset moisista aiheista. No enpä ole 2vuoteen käynyt kun enää satunnaisesti facessa. Turhaa paskaa koko face.
Onneksi en ole liittynyt tähän fecebuukkiin, joka tuntuu tuottavan niin paljon ärsyyntymistä.
Olen minäkin teinini yllättänyt noista touhuista, mutta ei tullut mieleenkään pistää sitä fb:iin. Uskomatonta.