Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi elämä mikä myötähäpeä kaverin facebook-touhusta!

Vierailija
08.11.2016 |

kansikuvana teksti "perkele", profiilikuvassa jollain kuvankäsittelyohjelmalla tehty luurankonaamio ja aamun päivityksessä "vitun hammaslääkäri saatana".

kysessä 40v nainen...

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön, nyt toista akateemista tutkintoa opiskeleva hlö, joka ei unohda mainostaa itseään mm. siitä miten 90-luvulla erääseen espoolaislukioon jota hän kävi, oli noin kympin keskiarvo.

No, hukkaanpa meni sekin.

Vierailija
22/95 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä koiran omistavat naiset pistää 1000-0 överimäksi. 100 kuvaa kuolaavasta fifistä joka päivä.... 

Tästä tuli mieleen oma kaverini päivitykset. Laski joka päivä "tj 29 koiran hakemiseen!", "Nyt täytyy mennä nukkumaa, et menee taas yks päivä, että saan koirulin takas. Tj 28", "Huomenta! Tj 27!!!"

Olen jo osan kavereista laittanutkin niin, ettei tule tekemisistään ilmoituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette miehistä, jotka tyyliin, joka päivä laittavat kuvan naamastaan. Yksi tuttu, viiskymppinen äijä, joka ei ole edes komea, laittaa faceen lähes päivittäin kuvia itsestaään. Miksi?

Narsisti?

Vierailija
24/95 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postaukset lapsista on kyllä tylsimpiä. Tai oikeestaan koirat on vielä tylsempiä. Niin ja ne hemmetin hevoset..

Mun mielestä ne ei aina ole tylsiä. Ne ihmiset, jotka postaavat lapsista tai eläimistä ehkä kerran kuussa, yleensä tekevät sen, kun on oikeasti jotain aihetta tai hauska juttu tms. Erikseen on sitten nämä "sata kuvaa ihanasta Murresta päivässä" -ihmiset.

Vierailija
25/95 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullon pariskunta facekavereina ja ne aina julkisesti kiittää toisiaan vuosipäivinä tyyliin olen onnellinen edelleen kanssasi ja kiitän jokaisesta päivästä rakas vaimoni Kaisa.

Entäs sitten nämä jotkut pariskunnat joilla on yhteinen FB-tili? Ihmetyttää että miksi tällainen ratkaisu?

Vierailija
26/95 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullon pariskunta facekavereina ja ne aina julkisesti kiittää toisiaan vuosipäivinä tyyliin olen onnellinen edelleen kanssasi ja kiitän jokaisesta päivästä rakas vaimoni Kaisa.

Entäs sitten nämä jotkut pariskunnat joilla on yhteinen FB-tili? Ihmetyttää että miksi tällainen ratkaisu?

Me pariskunnat mitkä minä tiedän eivät ole facessa juuri siksi että postaisivat omalle sivulleen jotain, vaan siksi että siellä on joku ryhmä missä ovat. Esim. yksi pariskunta on adoptoinut lapsen, ja ovat ryhmässä jossa on muita samasta maasta adoptoineita. Toinen pariskunta on siksi että haluaa olla paikallisessa GB-kirppari ryhmässä.

Vierailija
27/95 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me pariskunnat mitkä minä tiedän eivät ole facessa juuri siksi että postaisivat omalle sivulleen jotain, vaan siksi että siellä on joku ryhmä missä ovat. Esim. yksi pariskunta on adoptoinut lapsen, ja ovat ryhmässä jossa on muita samasta maasta adoptoineita. Toinen pariskunta on siksi että haluaa olla paikallisessa GB-kirppari ryhmässä.

*ne*

*fb-kirppari*

Vierailija
28/95 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!!!! Mä tiesin, että joku mun kavereista myös palstailee.

Apn esimerkki kaveri

Vierailija
29/95 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole facebook-tiliä ja kysynkin nyt: Mitä siellä saa julkaista? Jos vaikka innostun tilin luomaan, niin ettei heti olla haukkumassa.

Vierailija
30/95 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ap:n esimerkkikaveri kuulostaa hauskalta.

Itse vetäydyin sosiaalisesta mediasta, koska mun huumorin ilmeisesti tajuaa vain naamakkain.

Vierailija
31/95 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen myötähäpeää kaikkien puolesta jotka ovat facessa.

Vierailija
32/95 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka märisette FB-kaverienne päivityksistä: ajatteletteko, miten omat päivityksenne mahdollisesti ärsyttävät muita? Vai oletteko vapaamatkustajia, jotka eivät koskaan päivitä mitään mutta tykkäävät kytätä lähimmäistensä elämää (jotta voivat märistä)? FB:ssa ei ole mikään pakko olla. Tunnen jopa ihmisiä, jotka ovat lähteneet FB:sta ja selvinneet siitä hengissä ja jotakuinkin täysjärkisinä.

Vierailija
33/95 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kotirouvat, joiden ainoa ylpeydenaihe on omat lapset. "Niin ylpeä sinusta"-teksti liitetään jokaiseen kuvaan lapsesta, todella noloa jo varmaan lapsenkin puolesta? Sitten nämä lasten harrastusfriikit, jossa kerrotaan jokaisen kisan tulokset ja miten jälleen on meidän elämän tähti pärjännyt. Huoh. Oikeastaan, koko Facebook on pääasiassa täynnä jotenkin ärsyttävää jorinaa ja hehkutusta matkoista/maratoneista/ihanasta illallisesta oman ihanan puolison kanssa/ihanat ystävät  jne. Kuka näistä, oikeasti, kiinostuu?

Vierailija
34/95 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua oksettaa!

Mulla myös vastaava pariskunta kaverina, ihmettelen eikö ne kotona puhu mitään vuosipäivänä vaikka yhtaikaa lähtevät aamulla töihin :D ja rakkaudenosoituksetkin tulee romanttisesti facen seinälle päivittäin...

Vierailija
35/95 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää kotirouvat, joiden ainoa ylpeydenaihe on omat lapset. "Niin ylpeä sinusta"-teksti liitetään jokaiseen kuvaan lapsesta, todella noloa jo varmaan lapsenkin puolesta? Sitten nämä lasten harrastusfriikit, jossa kerrotaan jokaisen kisan tulokset ja miten jälleen on meidän elämän tähti pärjännyt. Huoh. Oikeastaan, koko Facebook on pääasiassa täynnä jotenkin ärsyttävää jorinaa ja hehkutusta matkoista/maratoneista/ihanasta illallisesta oman ihanan puolison kanssa/ihanat ystävät  jne. Kuka näistä, oikeasti, kiinostuu?

Huoh! Miksi sä siellä facessa olet, jos muiden päivitykset aiheuttaa ahdistusta, kiukkua ja hiekkaa nimeltä mainitsemattomaan paikkaan. Poistu. Rajaa vain omat jutut näkyville.

Vierailija
36/95 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen, kun en ole ikinä moiseen fb-soppaan lusikkaani pistänyt.

Vierailija
37/95 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä sitten sinusta pitäisi olla? Jos suurin osa fb:n käyttäjistä mieltää sen käyttötarkoituksen näin, niin miten sinä voit mennä sanomaan, että he käyttävät sitä väärin?

Vierailija
38/95 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku vinkki Fb-narisijoille: karsikaa yhteyshenkilöitä. Minulla on vain ystäviä, joitain sukulaisia ja muutama tuttu, joilla on mielenkiintoisia matkapäivityksiä tms. 

Vierailija
39/95 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen FB:ssa vain päästäkseni seuraamaan paria ryhmää. Mutta en ole löytänyt keinoa, jolla saisin puhelimen lopettamaan FB-ilmoitusten lähettämisen aloitusnäytölle. Nyt en huomaa tärkeitä viestejä, kun koko ajan pomppii vain yhdentekeviä FB-ilmoituksia tai parhaassa tapauksessa monta viestiä, että FB-ilmoitukset on piilotettu.

Vierailija
40/95 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava nähdä sana "häpeä", kun vaikuttaa siltä ettei kukaan häpeä enää mitään tai että ainoat jotka häpeää on ne joiden ei tarvisi hävetä ( esim raiskatut), mutta että joku edes pohtii häpeää.

Muuten, parhaiten fb toimii ryhmien, yhdistysten ja seurojen tiedotukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi