Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelu 8 kuukautta ja mies lopetti puhumisen kokonaan!

Vierailija
04.11.2016 |

Blokkasi tänään puhelimella, lakkasi vain yhtäkkiä puhumasta. Siis 8 kuukautta seurustelu ja n. puolet viikosta vietetty toistemme luona. Olemme keskustelleet miehen pahasta tavasta vetää mykkäkoulua, ja mies ainakin sanoi ymmärtävänsä ettei tapa ole hyvä. Muuten emme huuda emmekä "nalkuta" toisillemme. Noin kerran parissa kuukaudessa on kumminkin ollut esim joku näkemysero, josta mykkäkoulu on alkanut. Silti siihen on aina ennen ollut joku selkeä syy. Hän tietää, että mykkäkoulu saa mut pois tolaltani. Eilen illalla oli pientä kinaa jostain mitättömästä (tyyliin miksi ostin kaupasta väärää pesuainetta tms yhtä typerää). Asia sovittiin ja mentiin nukkumaan mielestäni ihan normaalisti. Aamusta alkaen mies ei puhunut, ei vastannut viesteihin eikä puheluihin ja nyt blokannut kaikkialta. Mitä ihmettä ??

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap - jos juna ei pysähdy sinun pysäkilläsi, ei se ole sinun junasi.

Onnea tulevaan!

Vierailija
62/69 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoiti kyllä tilanteen ihan tosi huonosti :( .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tilanne selvisi, vaikkakin toso huonolla tavalla. Parempi erota nyt kuin myöhemmin, tuskin olisit halunnut lapsesi viettävän aikaa tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
64/69 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, luulen että mies vain etsi jotain syytä erota, kun halunnut sanoa todellista syytä. Kyllä hän aina joskus mainitsi epäilevänsä, voiko juttu toimia. Mutta sanoi myös, että ymmärtää ja ettei lapsi ole ongelma. Lapsen isä ei ole missään yhteyksissä, hänellä on uusi perhe ollut pitkään ja pojasta ei ole kovin kiinnostunut. Mutta taitaa se vain olla niin, että miehen rakkaus loppui. Jos sitä koskaan olikaan.

Ap

Vierailija
65/69 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että pääsit hänestä eroon Ap.

Äläkä ota takaisin, KUN hän päättää, että haluaa kuitenkin vielä yrittää. Nämä manipuloijat tiedetään.

Vierailija
66/69 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisi vielä, että hänellä oli ollut jo pidempään uusi nainen. Ei kuitenkaan voinut kertoa sitä, vaan yritti haastaa riitaa tyhjästä, jotta olisin lähtenyt suhteesta. Tätä kesti useamman kuukauden (tyhjiä "riitoja" ja sovintoja). Olen nyt todella rikki ja surullinen. Vaistoni kyllä varoitti siitä saakka, kun nainen oli ollut kuvioissa. En vain ymmärtänyt, mikä tarkalleen ottaen mättää.

AP

Vierailija
67/69 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kertoi haluavansa lopettaa suhteen, koska ei tunne pystyvänsä elämään uusperheessä (minulla on yksi poika, isompi jo). Hän haluaa mieluummin aloittaa jonkun kanssa "puhtaalta pöydältä". Kuulemma kun hän haluaisi olla kanssani kahdestaan, lapsi on usein kotona, eikä mies tunne oloaan luonnolliseksi. Olen järkännyt meille yhteistä aikaa aina, kun olen pystynyt, mutta mies on usein töissä lähes kellon ympäri ja käy kotona vain syömässä ja nukkumassa. Joten ei ihme, jos emme ole voineet viettää aikaa kahden.

Miehen mukaan elämäni on pilalla lapsen takia: hän sanoi sen näillä sanoilla. Minulla on ihan normaali lapsi, ei erityislapsi tms. Surullista, jos koko tämän ajan ajatellut näin.

Rikkinäinen AP

Kuulostaa siltä, että tuo uusperheahdistus on vain tekosyy miehelle päättää suhde. Todellinen syy on se, että ap alkaa päästä jyvälle miehen ongelmista ja mies aavistelee, että hän joutuu kohta todella tiukille, jos suhde jatkuu. Hänen olisi pian enää vaikea vältellä sitä, että hän joutuisi avautumaan traumoistaan ja sisimmästään. Helpompi kipaista tekosyyn nojalla karkuun.

Vierailija
68/69 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kertoi haluavansa lopettaa suhteen, koska ei tunne pystyvänsä elämään uusperheessä (minulla on yksi poika, isompi jo). Hän haluaa mieluummin aloittaa jonkun kanssa "puhtaalta pöydältä". Kuulemma kun hän haluaisi olla kanssani kahdestaan, lapsi on usein kotona, eikä mies tunne oloaan luonnolliseksi. Olen järkännyt meille yhteistä aikaa aina, kun olen pystynyt, mutta mies on usein töissä lähes kellon ympäri ja käy kotona vain syömässä ja nukkumassa. Joten ei ihme, jos emme ole voineet viettää aikaa kahden.

Miehen mukaan elämäni on pilalla lapsen takia: hän sanoi sen näillä sanoilla. Minulla on ihan normaali lapsi, ei erityislapsi tms. Surullista, jos koko tämän ajan ajatellut näin.

Rikkinäinen AP

Kuulostaa siltä, että tuo uusperheahdistus on vain tekosyy miehelle päättää suhde. Todellinen syy on se, että ap alkaa päästä jyvälle miehen ongelmista ja mies aavistelee, että hän joutuu kohta todella tiukille, jos suhde jatkuu. Hänen olisi pian enää vaikea vältellä sitä, että hän joutuisi avautumaan traumoistaan ja sisimmästään. Helpompi kipaista tekosyyn nojalla karkuun.

Ai, luin vasta ketjun loppuun. Siellähän ne tekosyyt ja oikeat syyt olivatkin. Todella kurjaa ja kökköä.

Vierailija
69/69 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyttekö muuten seksiin tuon mykkäkoulun aikana? Esim. tapauksessa, jossa mies on murjottanu kuukausi kaupalla ja puhuu vain pakolliset ja kun vonkaa seksiä suuttuu enemmän, ku seksiä ei tipu. Mä en pysty ja murjottaminen kestää pidempään ja pidempään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme