Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, voiko teitö lähestyä kirjastossa?

Vierailija
04.11.2016 |

Ja aloittaa näin "kiinnostavan näköinen kirja, mistä löysit?"

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI VOI

Vierailija
2/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olen kirjastossa rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei älä. Näkee sokea kepilläkin että se kirja ei ole oikeasti kiinnostavan näköinen ja mikä on oikea tarkoitusperä. Mistä löysit? No hyllystä...

Sano mielummin, että sinä olet kiinnostavan näköinen ja haluaisit tarjota kahvit, jos sopii.

Vierailija
4/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei! Mä ainakin puren heti! Ja kovaa! Sinne!

Vierailija
5/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua voi lähestyä missä vaan, kunhan yrittää vähän elekielestä lukea olenko lähestymistuulella. Jos kömmin jossain vittuuntuneen ja krapulaisen näköisenä lauantai-aamuna ja koko olemus huutaa "jättäkää mut rauhaan ja olkaa hiljaa", niin en suosittele lähestymistä. Jos taas näytän hyväntuuliselta ja katselen ympärilleni, lähestymiset on tervetulleita.

Vierailija
6/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oottepa te naiset kranttuja 😁 ja sit valitetaan että miehet ei lähesty. Just joo...

Vierailija
7/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod.

Vierailija
8/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lähestyä mutta kuten yllä sanottu, ei missään nimessä tuolla tavalla. Kirjojen ei tarvitse liittyä juttuun mitenkää, mutta ei ainakaan ala mielistellä poimimiani kirjoja.

Vierailija
9/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Ainoastaan pimeällä lenkkipolulla ja vastaavissa ei. Niin ja tietenkin jos olet sellaisessa asemassa naiseen nähden, että se ei käy, kuten opettaja, lääkäri tms.

Vierailija
10/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oottepa te naiset kranttuja 😁 ja sit valitetaan että miehet ei lähesty. Just joo...

Kuka on valittanut, kuka ei. Minä kuulun tuohon jälkimmäiseen sakkiin.

Vierailija
11/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää että minua häiritään työpaikalla.

Ja aika outo kysymys tuo "mistä löysit"? Siellähän niitä on hyllyt täynnä, vai haluaisitko just lainata saman kirjan? Ja miten pelkän kannen perusteella voi sanoa että kiinnostavan näköinen?

Vierailija
12/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa, hölmötkin aloitukset ovat tervetulleita. Lääppimiset ym. törkeydet taas ehdottomasti ei.

Vierailija
13/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin nämä naiset ovat milloinkaan siitä valittaneet. Etkö tajua sitä jo siitä että vastaajat kielsivät lähestymisen? Lukutaito?

Vierailija
14/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähestyttiin kirjastossa 😄

Ollaan oltu 10v. naimisissa onnellisesti.

Eli kyllä voi.

Vierailija
15/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aika outo kysymys tuo "mistä löysit"? Siellähän niitä on hyllyt täynnä, vai haluaisitko just lainata saman kirjan? Ja miten pelkän kannen perusteella voi sanoa että kiinnostavan näköinen?

"Tuolta 2b osastolta"

"Okei, käyn aina välillä täällä kitjastossa tsekkailemassa, entä sä? Käytkö tääl useinki?"

Vierailija
16/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua voi lähestyä missä vaan, kunhan yrittää vähän elekielestä lukea olenko lähestymistuulella. Jos kömmin jossain vittuuntuneen ja krapulaisen näköisenä lauantai-aamuna ja koko olemus huutaa "jättäkää mut rauhaan ja olkaa hiljaa", niin en suosittele lähestymistä. Jos taas näytän hyväntuuliselta ja katselen ympärilleni, lähestymiset on tervetulleita.

Tämä. Miksi aina silloin lähestytään, kun on pieni kuume tai oksettaa ja haluis vain äkkiä kotiin?

Vierailija
17/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei voisi, monta kansisuunnittelijaa jäisi työttömäksi.

Vierailija
18/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi jossain kirjastossa lähestyä? Mulla on ainakin standardit sille millaisissa paikoissa mua saa lähestyä. Jos joku tulisi kirjastossa vikittelemään, suhahtaisin "shhh!" ja pyytäisin lähestyjää kunnioittamaan muiden lukurauhaa.

Ja tuommoiset typerät ja ilmiselvät keskustelunavaukset eivät toimi edes niissä standardipaikoissa. Miksei voi vaan suoraan sanoa että "olet mukavan oloinen ihminen, ehditkö jutella?" tms.

Vierailija
19/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi jossain kirjastossa lähestyä? Mulla on ainakin standardit sille millaisissa paikoissa mua saa lähestyä. Jos joku tulisi kirjastossa vikittelemään, suhahtaisin "shhh!" ja pyytäisin lähestyjää kunnioittamaan muiden lukurauhaa.

Ja tuommoiset typerät ja ilmiselvät keskustelunavaukset eivät toimi edes niissä standardipaikoissa. Miksei voi vaan suoraan sanoa että "olet mukavan oloinen ihminen, ehditkö jutella?" tms.

Eikö tuo ole aika tungettelevaa ja liiankin läpipaistavaa?

AP

Vierailija
20/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaisi olla tilanteessa luontevasti. Se paikka ja aika olisi vain jotenkin väärä. Ensimmäinen ajatus olisi ehkä, että tässä on jotain outoa, äkkiä karkuun. Imarreltu voisin olla salaa kuitenkin ainakin sitten jälkeenpäin kun toipuisin järkytyksestä.