Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riisutteko te lääkärin vastaanotolla, kun lääkäri pyytää?

Vierailija
02.11.2016 |

Lääkärikaverini tässä taannoin valitti, että kun keuhkoja kuunnellakseen pyytää potilasta riisumaan paidat pois, niin riisutaan vain päällimmäinen ja pari paitaa jätetään päälle. Tai kun pyytää riisumaan pitkät housut, niin ne lasketaan vain puolireiteen tai vähän housunlahjetta nostetaan.

Kommentit (708)

Vierailija
441/708 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sh kirjoitti:

Olin espanjassa järkyttävän komean lääkärin vastaanotolla. Petyin , kun ei pyytänyt lainkaan riisumaan.

Ei tarvitse mennä Espanjaan asti kohdatakseen komean lääkärin,löytyy Suomikin.Lääkäri tekee vain työtä,siinä missä muutkin ammatit. Kun lääkäri pyytää riisumaan,kunelakseen keuhkoja,ei ajatele vartaloasi.Sen enempää ei kassat,pankki virkailijat,käsitellessä rahaa,raha olisi omaa!On vain työ väline,kuten jako-avain duunarille.Potilaana olet vain työ-väline,et muuta.

Vierailija
442/708 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/708 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä riisun. Mä olen niin ällö pullataikina, ettei kukaan pyydä riisumaan ilman oikeaa syytä.

Vierailija
444/708 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Tuo on koodisana. Jos nilkassa kipua, ja saan gynegologille ajan, niin vaatteet on lentäneet jo ovesta tullessa...  Vastaanotossa yleensä luulevat että kivut olleet kovatkin, sen verran ääntä lähtee kun tuttu tohtori huolella "tähystää" nilkkoihin, yläkautta :)

Vierailija
445/708 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kun vauva-palstalla ollaan, niin pitää kysyä: onko synnytyssalissa tai gynellä pakko ottaa housut pois?

Kyllä osa naisista on menossa gynen tutkimusta varten tutkimuspöydälle alushousut jalassa.

Vierailija
446/708 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lääkärinä olen kehoittanut potilaita tulemaan vastaanotolle pelkkä kylpytakki päällä. Itsellä päällä ns teurastajan essu, muuten nakuna.

Vierailija
447/708 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai riisun. En usko, että lääkäri saa mitään kiksejä ketunnokistani tai  kolmen synnytyksen  jälkeen tuulessa lepattavista häppäreistäni  .D

Eri asia jos olisin joku silokonitissinen supermalli, silloin voisi miespuolinen tohtori vähän nieleskellä..

Vierailija
448/708 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
449/708 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyytää riisumaan niin riisun koska sille on syykin. Sit taas esim. fysioterapeutilla kun polvia tutkii niin pitkät housut on edessä mutta en halua pikkareissa jumppailla niin laitan aina shortsit alle. 

Vierailija
450/708 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kyllä riisuvat kun pyytää mutta etenkin naisten kohdalla saa usein pyytää riisumaan kaikki vaatekappaleet erikseen. Esim. Sydänfilmiä ottaessa pitää riisua ylävartalo paljaaksi. Vain joka 5 ottaa rintaliivit pois ilman lisäkehoitusta.

Vierailija
451/708 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eip

Vierailija
452/708 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret kauniit naiset riisutan lähes poikkeuksetta. Mummojen kohdalla tarvittavat toimenpiteet onnistuu vaatteet päälläkin.

Vierailija
453/708 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vastattu jo, mutta riippuu ihan siitä, missä lääkärissä olen.

Jos hammaslääkäri pyytäisi riisumaan kaikki vaatteet, kieltäytyisin suoraan. Jos polvilääkäri pyytäisi ottamaan paidan pois, mutta jättämään housut jalkaan, vähintäänkin ihmettelisin. Mammografiassa sama toisin päin. Gynekologi jos lähestyisi sen puulastan kanssa suuta ja pyytäisi näyttämään kielen ja sanoisi sano aa - tässä kohtaa marssisin vastaanotolta suoraan ulos ja tekisin reklamaation heti. 

Vierailija
454/708 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sh kirjoitti:

Olin espanjassa järkyttävän komean lääkärin vastaanotolla. Petyin , kun ei pyytänyt lainkaan riisumaan.

Ei tarvitse mennä Espanjaan asti kohdatakseen komean lääkärin,löytyy Suomikin.Lääkäri tekee vain työtä,siinä missä muutkin ammatit. Kun lääkäri pyytää riisumaan,kunelakseen keuhkoja,ei ajatele vartaloasi.Sen enempää ei kassat,pankki virkailijat,käsitellessä rahaa,raha olisi omaa!On vain työ väline,kuten jako-avain duunarille.Potilaana olet vain työ-väline,et muuta.

Potilas ei kyllä ole työväline vaan työn kohde.

Ja kyllä sitä lääkäri on ihminen myös.

Jokainen lääkärin ja potilaan kohtaaminen on myös kahden ohmisen kohtaaminen.

On naiivia luulla muuta.

Vierailija
455/708 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska Valviraan ei voi luottaa. Antaa seksirikollisten toimia lääkärinä

Vierailija
456/708 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärissä naisasiakkaat ovat selvä enemmistö.  Suomimies menee lääkäriin tajuttomana. Minä haluaisin naislääkärin, jos joutuisin lekuriin,  se, toteutuuko visio, selviäisi tajuihin palattua.

Vierailija
457/708 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta miehellä voi olla ettei koskaan tapaa niitä eri kaupungeissa naisilla jotka on yksinhuoltajia eikä miehet välitä jotkut ei maksa elatusmaksuja. ??? Älä himoitse. Mooses. Älä himoitse mitään mikä on toisen omaa. Tietysti riisutaan se🐏🐏alue mitä tutkitaan tietysti lääkärit kyllästyy tuhansia asiakkaita .

Vierailija
458/708 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riisuta

Vierailija
459/708 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi keuhkoja kuunnellessa olisi riisuttava housut. En ole riisunut niitä sen vuoksi vielä koskaan.

Miksi aivosi ovat täynnä kalkkia? Tupakointi? Sukurutsaa? Kovia iskuja ollut?

Vierailija
460/708 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voi suorittaa peräsuolen tutkimuksen sormin ellei housuja oteta pois?