Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riisutteko te lääkärin vastaanotolla, kun lääkäri pyytää?

Vierailija
02.11.2016 |

Lääkärikaverini tässä taannoin valitti, että kun keuhkoja kuunnellakseen pyytää potilasta riisumaan paidat pois, niin riisutaan vain päällimmäinen ja pari paitaa jätetään päälle. Tai kun pyytää riisumaan pitkät housut, niin ne lasketaan vain puolireiteen tai vähän housunlahjetta nostetaan.

Kommentit (708)

Vierailija
321/708 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta on pakko kommentoida.

Olen lääkäri ja ei kiinnosta yhtään seksuaalisesti jos potilas riisuutuu.

Oli se sitten millainen silikonitissi tahansa.  Perustyötä se vaan, on ja asiakkaat ovat yleensä lähtökohtaisesti jotenkin sairaita kun vastaanotolle tullaan.

Voitte heittää hyvästit spekulaatioillenne.

Kyllä niitä perverssejä tyyppejä vain lääkärikuntaankin mahtuu, ei siitä mihinkään pääse. Monet varmaankin muistavat sen kymmenisen vuotta sitten julki tulleen tapauksen, jossa mieslääkäri oli imenyt naispotilaan nänniä, hengittänyt niskaan ja hyväillyt rintoja takaapäin. 

Kun olin vuosia sitten lääkärintarkastuksessa ajokorttia varten, mieslääkäri käski minua pyllistämään ja muka tutki "selkärankaa ja lantiota", vaikka hän ei muuta tehnyt kuin hieroi pakaroitani ainakin 10 minuutin ajan. Kokemus oli minulle niin ahdistava, etten ole sen jälkeen suostunut mieslääkärin vastaanotolle menemään. Aivan sama vaikka pitäisi maksaa kalliit maksut yksityiselle, pidän tulevaisuudessa aina huolen siitä, että lääkäri on nainen.

Vierailija
322/708 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sh kirjoitti:

Olin espanjassa järkyttävän komean lääkärin vastaanotolla. Petyin , kun ei pyytänyt lainkaan riisumaan.

Höh, olisit ollut oma-aloitteinen ja vain riisuutunut ilkosillesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/708 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vasta olisi noloa jos riisuisi enemmän kuin on pyydetty, joten paras pelata varman päälle ja ottaa yksitellen vaatteita pois kunnes lääkäri on tyytyväinen

Vierailija
324/708 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Teen karate-liikkeitä heti jos lääkäri sellaista ehdottaa.

Vierailija
325/708 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina miettinyt miksi suomessa pitää riisua kaikki paidat pois esim. sydämen ja keuhkojen kuuntelua varten, kun muualla euroopassa asia hoituu aluspaidan päältäkin. Onko täällä suomessa huonompilaatuiset stetoskoopit vai eikö lääkärikoulutus ole ajantasalla?

Tämä. Seuraava aste on, että sydämenkuunteluun tarvitsee riisua alushousutkin. Näin Suomessa.

Vierailija
326/708 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisun pyydettäessä, jos pyyntö tuntuu kuuluvan asiaan. Tyyliin kurkkukivun takia en riisu housuja ilman selitystä.

Vierailija
327/708 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lääkäri oikein pyytää, niin kyllä minä sen lääkärin riisun.

Vierailija
328/708 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kun vauva-palstalla ollaan, niin pitää kysyä: onko synnytyssalissa tai gynellä pakko ottaa housut pois?

Vierailija
329/708 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vapaaehtoisena magneettikuvassa paikassa, jossa kehitetään kuvaamistapoja. Sinne kuvausputkeen laitettaessa piti olla pukeutuneena mutta ihonmyötäisiin vaatteisiin, joissa ei mitään metallia, kuvia tms. Olin siinä urheilualusasussa ja kun naispuolinen hoitaja sääti niitä laitteita ja kaapeleita päälläni, niin yllättävän (?) usein käsi osui pullottavaan etumukseeni. Mistään erektiosta ei siis ollut kyse mutta kun on mittaa hieman keskimääräistä enemmän, niin kyllähän se pullotus näkyy...

Vierailija
330/708 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisun vaikka ei pyytäisi. Myös hammaslääkärillä.

Vierailija
331/708 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän vasta olisi noloa jos riisuisi enemmän kuin on pyydetty, joten paras pelata varman päälle ja ottaa yksitellen vaatteita pois kunnes lääkäri on tyytyväinen

Minä taas aina reippaasti riisun ihan kaikki, sama mitä pyytäisi. Mutta vastavuoroisesti laitan aina yhden vaatteen kerralla takaisin, eli saa pyytää joka vaatekappaletta erikseen mua pukemaan.

Vierailija
332/708 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti K. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas aina reippaasti riisun ihan kaikki, sama mitä pyytäisi. Mutta vastavuoroisesti laitan aina yhden vaatteen kerralla takaisin, eli saa pyytää joka vaatekappaletta erikseen mua pukemaan.

Olet nero

Vierailija
333/708 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen joutunut riisuutumaan munasilleen 3 eri naislääkärille...ilo oli minun puolella :) ne oli kaikki panett...tosi hyvän näköisiä

Lääkäri laskeutui polvileen jalkoihini ja ajattelin jo että mitähän alkaa tapahtua. Tunnestli vain jalkapöytieni verenkirtoa.

Vierailija
334/708 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai kledjut veks ja p****aan lekurit osaa homman!

Vierailija
335/708 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

V i t t u mikä kolli!

Vierailija
336/708 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina miettinyt miksi suomessa pitää riisua kaikki paidat pois esim. sydämen ja keuhkojen kuuntelua varten, kun muualla euroopassa asia hoituu aluspaidan päältäkin. Onko täällä suomessa huonompilaatuiset stetoskoopit vai eikö lääkärikoulutus ole ajantasalla?

Kankaan aiheuttama hankausääni häiritsee kuuntelua ja rintaliivit päällä ei voi kuunnella mitraali- ja trikuspidaaliläppää.

Yksi astmaatikko tässä hiljattain kävi vastaanotolla pahentuneiden oireiden vuoksi. Hän ei millään voinut riisua paitaansa. Sanoin, että no, katsotaan sitten vain ne poskiontelot. Siinä vaiheessa sitten onnistui paidankin riisuminen.

Vierailija
337/708 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti K. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita on onneksi hyvin harvassa. -tkl

Vierailija
338/708 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missy XS kirjoitti:

V i t t u mikä kolli!

Vanha setämies

Vierailija
339/708 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kankaan hankausääni tekee keuhkojen tai sydämen kuuntelusta mahdotonta. EIkä mitraali- tai trikuspidaaliläpän kuuntelu onnistu ilman rintaliivien riisumista.

Vastikään oli vastaanotolla astmaoireinen potilas, joka ei suostunut riisumaan paitaansa. Sanoin, että katsotaan nyt sitten vain ne poskiontelot. Siinä vaiheessa paita lähti päältä.

Vierailija
340/708 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kankaan hankausääni tekee keuhkojen tai sydämen kuuntelusta mahdotonta. EIkä mitraali- tai trikuspidaaliläpän kuuntelu onnistu ilman rintaliivien riisumista.

Vastikään oli vastaanotolla astmaoireinen potilas, joka ei suostunut riisumaan paitaansa. Sanoin, että katsotaan nyt sitten vain ne poskiontelot. Siinä vaiheessa paita lähti päältä.

Sori, tämä tuli uudelleen, kun luulin, että aiempi viestini oli sensuroitu.