Minkä ikäisenä miehen kannattaako suosiolla luovuttaa, jos ei ole siihen mennessä saanut kertaakaan elämässään pillua tai edes seurustellut?...
Kommentit (47)
Kysymys jo kertoo missä mennään pieleen: ei 'pillua' tai seurustelua 'saa'. Se otetaan (ei siis väkivalloin tai muutoin tahdonvastaisesti).
Ei elämässä muutenkaan asiat tipahda syliin vaan niiden eteen tehdään tavoitteellisesti töitä. No joo, tuon ohella kyllä jotkut asiat tulevat kuin automaattisesti...
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa keskittyä rahan ansaintaan. Riskillä joku yritys, sijoituksia yms. Sitten jos sijoitukset ovat poikineet, niin voi pitää seksilomia edes neljäkymppisenä Thaimaassa. Vaikka eihän se sama asia ole, mutta tuo vähän lohtua.
Eli omaa kärsimystä pitää sitten kostaa muille? Kauhea juttu :(
12. Ei siitä enää pelimiestä vaan tule.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku myös vähän tarkemmin perustella, että miksi miehen pitäisi n.n ikään mennessä olla luopunut tai menettänyt poikuutensa?
Koska monet naiset tuntuvat halveksuvan kokemattomia miehiä. Toisin sanoen, jos ei ole mitään kokemusta kerääntynyt tiettyyn ikään mennessä, niin et kelpaa kumppaniksi, koska se tekee sinusta naisen logiikalla automaattisesti huonon sängyssä.
Kannattaa kuunnella Arttu Wiskarin - kuningaslohi ja ottaa siitä mallia naisongelmiin.
Ikävä juttu on, et mulle ainakin on kerrottu, et satsaa kaikki ylimääräinen ulkonäköön. Ei auta mun treenattu kroppa ja siisti pukeutuminen. Pitäs olla hommaamassa ties mitä hiustensiirtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 32v neitsyt, joka ei ole koskaan päässyt edes seurustelemaan. Oikeastaan luovutin suurelta osin jo 30-vuotiaana, mutta pidin pientä toivoa yllä vielä hiljattain, mut nyt on sekin mennyt. Yritän keskittyä nyt muihin asioihin elämässä ja pitää itseni kiireisenä.
Millainen nainen oikein oot?
Ihan mies oon.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku myös vähän tarkemmin perustella, että miksi miehen pitäisi n.n ikään mennessä olla luopunut tai menettänyt poikuutensa? - Samalla voi sitten kertoa, että miksi nainen joka menettynät neitsyytensä saatetaan edelleen joidenkin silmissä ja mielissä leimata ellei nyt aivan huonksi naiseksi, niin ainakn kevyt kenkäiseksi bimpoksi.
Koska naiset pitää kokeneista miehistä ja miehet kokemattomista naisista.
Miehen ei kannata koskaan luovuttaa! Rakkaus voi löytyä vanhainkodissakin: http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001944124.html
Miehillä etenkin on toivoa, koska naisten keskimääräinen elinikä on korkeampi. Vanhana suorastaan tappelevat niistä vielä jäljellä olevista ukoista.
Veljeni sai naista enää kertaa yli kolmekymppisenä. Tinderistä löysi. Taisi olla hyvä, kun nykyään ovat naimisissa. Mukava nainen ja nättikin. Hyvä ettei veli katkeroitunut kuten jotkut, vaikka pientä epätoivoa oli jo ilmassa lopuksi.
Älkää siis luovuttako! Paitsi nämä joille nainen ei ole hyvä jos ei ole alle 22, laiha ja neitsyt jne... teidän on varmaan vaikea saada. Naiset haistaa tollasen suhtautumisen.
M33
Minä olen sitä mieltä, että siinä vaiheessa on hyvä aika luovuttaa kun arkun kantta laitetaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 32v neitsyt, joka ei ole koskaan päässyt edes seurustelemaan. Oikeastaan luovutin suurelta osin jo 30-vuotiaana, mutta pidin pientä toivoa yllä vielä hiljattain, mut nyt on sekin mennyt. Yritän keskittyä nyt muihin asioihin elämässä ja pitää itseni kiireisenä.
Millainen nainen oikein oot?
Ihan mies oon.
No sitten ei oo enää juurikaan toivoa jäljellä.
Ei kannata koskaan luovuttaa minkään tärkeän asian suhteen. Pitää vain hyväksyä se mentaliteetti, että jos jotain haluaa saada, niin sen eteen tehdään töitä ja rankasti. Ei auta muu kuin usko siihen, että kova työ palkitaan. Jos tuntuu ettei naisasiat luista, kokeile turvautua jonkin kaverin apuun ja kehitä sosiaalisia taitojasi aloittamalla keskusteluja tuntemattomien ihmisten kanssa. Jos haluaa seksiä, niin pitää vain hyväksyä se tosiasia, että aloitteen tekeminen on miehen vastuulla.
Jaa-a, luovuta vaikka heti. Huorittelisit kuitenkin (seksi)kumppaniasi joten et sellaista ansaitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovuttaa mikä? Elämäkö?
Miehenä ainakin voi luovuttaa elämässä, jos ei ole kolmeenkymppiin mennessä saanut naista. Naiset arvottaa miehen sen perusteella, miten on päässyt seurustelemaan tai edes harrastamaan seksiä naisen/naisten kanssa.
Höpö, höpö. Joku voi ajatella noin, mutta ei ainakaan minulle olisi turn-off, melkein päinvastoin.
Jos ei alapää tai yläpää putoa pois, niin ei mies voi ikinä 'luovuttaa'. Vaistot säilyvät.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan edes yrittänyt saada. Ajattelin jo parikymppisenä etten tule koskaan pääsemään naisten läheisyyteen ja oikeassa olin. Nyt olen yli 40v ja täyskokematon edelleen.
Tästä voimme päätellä palstan kävijätason, ja naisvihamielisten juttujen tehtailun.
Kannattaa keskittyä rahan ansaintaan. Riskillä joku yritys, sijoituksia yms. Sitten jos sijoitukset ovat poikineet, niin voi pitää seksilomia edes neljäkymppisenä Thaimaassa. Vaikka eihän se sama asia ole, mutta tuo vähän lohtua.