Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä miehen kannattaako suosiolla luovuttaa, jos ei ole siihen mennessä saanut kertaakaan elämässään pillua tai edes seurustellut?...

Vierailija
02.11.2016 |

Mielipiteitä?

- M24

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-30. Naisen samoin.

Vierailija
2/47 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v

Vierailija
4/47 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betalassukka-puhetta tuollainen. Koskaan ei pidä luovuttaa.

Vierailija
5/47 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes yrittänyt saada. Ajattelin jo parikymppisenä etten tule koskaan pääsemään naisten läheisyyteen ja oikeassa olin. Nyt olen yli 40v ja täyskokematon edelleen.

Vierailija
6/47 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

16

Vierailija
7/47 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuttaa mikä? Elämäkö?

Vierailija
8/47 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25-30. Naisen samoin.

Naisillahan ei tätä ongelmaa ole. Neitsytnaiset on haluttua tavaraa lassukkamarkkinoilla.

Vierailija
9/47 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuttaa? Miksei rakkaudesta ja läheisyydestä sasi haaveilla vaikka koko ikänsä? Mitä sitten tilalle? - Katkeroituakko sitten meinasit? - ihan kuin se olisi joka kerta täysin oma valinta, että löytääkö itselleen kumppanin vai ei. ja en minä nyt ymmärrä, että mikä itseisarvo silläkään, että poikuudesta pitäsi johonkin tiettyyn ikään mennessä hankkiutua eroon, jollei muuten niin vaikka sitten väkisin. - Mutta minä nyt olenkin vain tavallisen yksinkertainen mies.  

Vierailija
10/47 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta tuttavani uskonto ei sallinut esiaviollista seksiä ja löysi puolison nyt vasta, 40-vuotiaana. Menivät naimisiin uutenavuonna ja nyt saivat lapsen.

Vierailija
11/47 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 ja luovuttaisin, sekä kävisin tietenkin maksullisissa, mutta keskittyisin omaan elämääni ilman naisia siinä kohtaa. Ne panokset voi laittaa vaikka veneen rakenteluun ja lähteä sen valmistuttua purjehtimaan maailman ympäri.

Sinkkumies

Vierailija
12/47 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25-30. Naisen samoin.

Naisillahan ei tätä ongelmaa ole. Neitsytnaiset on haluttua tavaraa lassukkamarkkinoilla.

Kyllä moni lassukkamies alta 25 ottaisi vähän vanhemmankin lassukkanaisen. Lassukkanaiset ovat tässä suhteessa jopa lassukkamiesten alapuolella, koska tarjontaa on runsaasti, mutta siltikään ei onnistu.

Sinkkumies

Vierailija
13/47 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 90-vuotiaana sanoisin. Tietysti jos on potenssiongelmia, niin sitten ehkä aiemminkin.

Vierailija
14/47 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 32v neitsyt, joka ei ole koskaan päässyt edes seurustelemaan. Oikeastaan luovutin suurelta osin jo 30-vuotiaana, mutta pidin pientä toivoa yllä vielä hiljattain, mut nyt on sekin mennyt. Yritän keskittyä nyt muihin asioihin elämässä ja pitää itseni kiireisenä.

Vierailija
15/47 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 105-110 -vuotiaana.

Vierailija
16/47 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

45

Vierailija
17/47 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovuttaa mikä? Elämäkö?

Miehenä ainakin voi luovuttaa elämässä, jos ei ole kolmeenkymppiin mennessä saanut naista. Naiset arvottaa miehen sen perusteella, miten on päässyt seurustelemaan tai edes harrastamaan seksiä naisen/naisten kanssa.

Vierailija
18/47 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku myös vähän tarkemmin perustella, että miksi miehen pitäisi n.n ikään mennessä olla luopunut tai menettänyt poikuutensa? - Samalla voi sitten kertoa, että miksi nainen joka menettynät neitsyytensä saatetaan edelleen joidenkin silmissä ja mielissä leimata ellei nyt aivan huonksi naiseksi, niin ainakn kevyt kenkäiseksi bimpoksi.  

Vierailija
19/47 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 32v neitsyt, joka ei ole koskaan päässyt edes seurustelemaan. Oikeastaan luovutin suurelta osin jo 30-vuotiaana, mutta pidin pientä toivoa yllä vielä hiljattain, mut nyt on sekin mennyt. Yritän keskittyä nyt muihin asioihin elämässä ja pitää itseni kiireisenä.

Millainen nainen oikein oot?

Vierailija
20/47 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luovuttaa mikä? Elämäkö?

Miehenä ainakin voi luovuttaa elämässä, jos ei ole kolmeenkymppiin mennessä saanut naista. Naiset arvottaa miehen sen perusteella, miten on päässyt seurustelemaan tai edes harrastamaan seksiä naisen/naisten kanssa.

arvostaa vai? justiin juu..mut jos se ei olekkaan miehen vika jos mies on todella yrittänyt ja naiset ei ole edes katsonutkaan tätä miestä päin tyyliin niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan