Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postnord-kokemuksia

Vierailija
01.11.2016 |

Onko teillä kokemuksia Postnordista? Miten ihmeessä sinne saa yhteyden ja tilaamansa paketin itselleen? Kuriiri oli käynyt päivää aiemmin, kuin oli ilmoitettu. Sen jälkeen olen yrittänyt soittaa sinne kuusi kertaa, jättänyt soittopyynnön, jättänyt viestin kotisivuilla olevan lomakkeen kautta ja lähettänyt kaksi sähköpostia. Useita päiviä on kulunut - ei vastausta. Mitä enää voin tehdä?

Kommentit (309)

Vierailija
41/309 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kengät Brandosilta. Käyttivät Postnordia ja kengät matkasivat minulle melkein 2 vkoa. En siis enää tilaa Brandosilta.

Vierailija
42/309 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedusteluun hinnastosta vastattiin "jo" alle viikon kuluessa ja sittenkin vain pyydettiin lähettämään Y-tunnusta, jos asiakkuus kiinnostaa, vaikka yrityksen nimi ja oma nimeni yhteystietoineen olivat viestini mukana. Ei paljon kiinnosta asiakaspalvelu tuolla.

Ei toimi Posti, mutta ei toimi kyllä tuo Postnordkaan. Taitaa tuo "posti"- teksti riittää pilaamaan kaiken....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/309 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postnord kyykyttää asiakasta. Sain ilmoituksen textarilla ja sovin toimitusajan, joka sekin on kuhtuuton 8 tuntia, ja olin paikalla koko tuon ajan eikä mitään saapunut. Yritin soittaa annettuun numeroon mutta 22 minuutin jonotuksen jälkeen luovutin ja jäin odottamaan. Minkäänlaista yhteydenottoa ei tullut. Seuraavana päivävä tuli uusi textari jossa jo uhiteltiin paketin säilytysajallakin. Soitin ja pääsin läpi 10 minuutin jonotuksen jälkeen ja kertoivat että toimitus on samana päivänä taas 8 tunnin aikana. Pyysin, jopa ponnekkaasti, että kuski soittaisi mihin aikaan on tulossa mutta ei tullut soittoa, liekö kuskit suomea osaamattomia ja kelloa tajuamattomia. Tämä on asiakkaan kyykytystä, he eivät tajua kuka heidän palkkansa maksaa. On viimeinen tilaus jonka Postnord minulle toimittaa.

Vierailija
44/309 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä selkeesti jtn postnordin tyyppejä yrittämässä intohimoisesti puolustaa lafkaa, ei kukaan muuten noin hartaasti puolustaisi jtn random firmaa.

Mulla huonot kokemukset, väitti kolmesti että olis käynyt ovella‭ mutta olin kotona ja ketään ei käynyt. Ihme peitefirma, kuka ties mitä rahanpesua jne paskaa tuolla oikeesti tapahtuu.

Vierailija
45/309 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postnord osaa paketin toimituksen hidastelun. Tänään (to) aamusta tuli paketti kotipaikkani terminaaliin, lupasivat toimittaa paketin maanantaina, kun olen yksityishenkilö. Mikään muu pakettifirma ei ole näin hidas, posti pesee postnordin 10-0. 

Vierailija
46/309 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Siellä ja Täällä...

Vierailija
47/309 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä selkeesti jtn postnordin tyyppejä yrittämässä intohimoisesti puolustaa lafkaa, ei kukaan muuten noin hartaasti puolustaisi jtn random firmaa.

Mulla huonot kokemukset, väitti kolmesti että olis käynyt ovella‭ mutta olin kotona ja ketään ei käynyt. Ihme peitefirma, kuka ties mitä rahanpesua jne paskaa tuolla oikeesti tapahtuu.

Ei tarvi kovakaan Einstein olla kun ymmärtää noista viesteistä, että sellaisiakin asioita yritetään laittaa kuriirin viaksi, jotka niitä ei ole.

Vierailija
48/309 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai että tällainen firma.

Olen nyt jo kolmatta viikkoa odotellut Zalandosta verkkareita, eikä niitä kuulu eikä näy. Mutta tämä keskustelu selittää asiaa:) Luulin, että ne on joku ryöstänyt siellä post nordin lajittelussa, mutta ilmeisesti ne siis on tulossa tai ainakin yrittää. Näille ei onneksi ole kotiinkuljetusta, olen kyllä etätöissä, mutta sain erilaisilta keskustelupalstoilta sellaisen kuvan, että PostNord ilmoittaa, ettei vastaanottajaa tavoitettu vaikka vastaanottajaa ei edes yritetä tavoittaa, odottavat nenä kiinni lasissa,  eikä ketään näy..

Onpa harmi, kun Zalandolta on ollut kätevä tilata tähän asti, mutta en tosiaan tilaa enää, jos kuljetus noin tökkii.

Vierailija
49/309 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen ainakin, ettei kukaan mitään kallista tuotetta ala tämä postnordin kautta tilaamaan.

Harmittaa enemmän, jos tuotetta ei koskaan saa. Ja rahojen palautus voi olla hankalaa myyjäliikkeen kanssa. Mielestäni ei ole tilaajan asia soitella PostNordin kalliiseen palvelupuhelimeen, jos verkkokauppa on Post Nordin valinnut eikä tilaaja. Soitelkoot verkkokauppa itse perään.

Minä en tilaa mistään, jossa toimittajana on Post Nord - Siperia opettaa.

Vierailija
50/309 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tulossa kolme pakettia Postnordin kautta. Kaksi niistä tilasin samana päivänä, kolmannen kahta päivää myöhemmin.

Kolmas tuli jo eilen, ne kaksi ensimmäistä ovat yhä jossain matkalla. Toinen on päässyt jo Helsingin lajittelustakin kohti sovittua noutopaikkaa, mutta silti muka kestää vielä monta päivää :D Toinen taas on yhä Ruotsissa, mutta on mukamas saapumassa perille ennen tuota jo Helsingistäkin eteenpäin lähtenyttä. O u t o a :D

Vierailija
52/309 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

on huono

Vierailija
53/309 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin töistä aikaisemmin, että olen kotona kun paketti tulee. Ei tullut. Ei otettu yhteyttä koskaan. Lähetin sähköposteja, joihin ei vastattu.

Kovan hakemisen jälkeen löysin nettisivuilta syyn miksi ei ole toimitettu - ei ollut ovikoodia. Meillä ei ole ovikoodia vaan summeri.

Soitin, jolloin sanottiin ettei voi hakea terminaalista jos ei ole sovittu aikaa. Jätin soittopyynnön ajasta. Ei sitä koskaan tullut.

Menin terminaaliin, jossa sanoittiin että paketti on palautettu.

Älkää hyvät ihmiset koskaan käyttäkö kyseistä firmaa!

Vierailija
54/309 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttaja-asiamiehelle ilmoitus? Ei ole nykypäivää tämmöinen. Selkeästi he tienaavat noilla soitoilla palvelunumeroon!

Vierailija
55/309 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postnordin nettisivut ainakin ovat rikki.

Mm. palautelomake kaatuu virheilmoitukseen.

Vierailija
56/309 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea lafka. Tilasin kalliin grillin Bauhausista. Postnordista tuli ilmoitus toimituspäivästä klo 8-17. No, eipä näkynyt eikä kuulunut. Soitin Postnordin asiakaspalveluun, odotin n.28min, ei vastattu. Soitin Bauhausiin, sieltä vastattiin heti,, ja lupasivat olla yhteydessä Postnordiin uudesta toimituspäivästä. Aamulla Bauhausin asiakaspalvelusta soitettiin, että ovat Postnordiin ilmoittaneet,, että ottaa minuun yhteyttä uudesta toimitusajasta. Odottelin muutaman tunnin, ei kuulunut mitään. Niinpä taas uudestaan yhteyttä Postnordin asiakaspalveluun, sama homma kuin eilen, ei vastattu 25 min odottelun jälkeen. Taas soitin Bauhausiin, ja ilmoitin peruvani tilauksen, koska tavaraa ei toimiteta sovitusti. Bauhausin aasiakaspalvelija piti asiaa selvänä.

No, eipä mennyt kuin pari tuntia tästä, niin Postnordin kuljettaja soittaa, että on kohta tuomassa toimitusta. Pihalla kertoi, että sataman työntekijä ei ollut siirtänyt pakettia eteenpäin... Todella valheen kuuloinen selitys... Eikä muuten kuorma-autossa ollut mitään muuta pakettia kuin minun tilaukseni, eli ilmeisesti Bauhaus oli hätistänyt toimituksen samantien liikkeelle. Summa summarum, Bauhaus toimi nopeasti ja esimerkillisesti, Postnord taas aivan ala-arvoisesti. En tosiaankaan aio tilata Bauhausista enää mitään niin kauan kun Postnord "tekee " toimitukset.

Vierailija
57/309 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kilpailu- ja kuluttajavirastoon lomakkeen menemään tästä Postnordista:

https://kuti.kkv.fi/Kutiweb/kuluttajat/KuviLomake.aspx

Oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta tilata tätä kautta yhtään mitään - harmittaa etten voinut itse valita ulkomailta tulevan lähetyksen jatkotoimitusta Suomessa. Nyt toivon että paketti löytää ovelleni.

Vierailija
58/309 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä kokemuksia Postnordista? Miten ihmeessä sinne saa yhteyden ja tilaamansa paketin itselleen? Kuriiri oli käynyt päivää aiemmin, kuin oli ilmoitettu. Sen jälkeen olen yrittänyt soittaa sinne kuusi kertaa, jättänyt soittopyynnön, jättänyt viestin kotisivuilla olevan lomakkeen kautta ja lähettänyt kaksi sähköpostia. Useita päiviä on kulunut - ei vastausta. Mitä enää voin tehdä?

Kannattaa todella välttää tätä firmaa, en tilaa enää koskaan verkkokaupasta, joka ilmoittaa yhteistyökumppaniksi Postnord. Firman ansaintalogiikka on tehdä rahaa sähläyksellä, todella kalliit puhelut ellette ole huomanneet ja jonotusaika takuulla yli 15 minuuttia. VÄLTÄ!

Vierailija
59/309 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enska56 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa todella välttää tätä firmaa, en tilaa enää koskaan verkkokaupasta, joka ilmoittaa yhteistyökumppaniksi Postnord. Firman ansaintalogiikka on tehdä rahaa sähläyksellä, todella kalliit puhelut ellette ole huomanneet ja jonotusaika takuulla yli 15 minuuttia. VÄLTÄ!

Hyvä yritys, mutta kulutusasiakkailta ei mene mitään lisämaksuja.

Vierailija
60/309 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin näytön ja toimitus viivästyi vain yhdellä päivällä mikä on mielestäni aivan inhimillistä tilasit sitten mistä tahansa. Näyttö tuli asiallisesti noutopaikkaan niin kuin pitikin. Ihan normaalisti toimiva palvelu mielestäni. Näin minun kokemukseni postnordista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi