Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilttinaiseus, vaiettu ilmiö

Vierailija
01.11.2016 |

Olen ns. kilttinainen. Olen hiljainen, hyväsydäminen. Minua ei ole koskaan esim. baarissa tultu iskemään. Kaikki miehet aina tulevat iskemään kavereitani, jotka ovat rohkeampia ja joilla on hyvä itseluottamus. Olen aina ollut yksin.

Miksi miehet eivät hyväksy meitä kilttinaisia?

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen katkeraa tekstiä... Annetaan niiden ystävien nyt tehdä niin kuin tekevät, ilman urputusta. Muuten turha kai edes kutsua ystäväksi kun noin kismittää.

82/102 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kiltteys sulkee pois rohkeuden ja hyvän itseluottamuksen?

Eivät ne oikeasti suljekaan. Silti iso osa kilteistä tytöistä kasvatetaan nöyriksi ja aristelemaan. Olen todella ylpeä siitä, että löysin aikuisena itsetuntoni ja rohkeuteni. Enkä todellakaan haluaisi kasvattaa tyttäriäni yhtä aroiksi kuin itse olin, vaikka kilttejä molemmat ovat.

Luulisin, että kiltteys+rohkeus+hyvä itseluottamus on suomalaisella naisella aika harvinainen kombo, onneksi sitäkin löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ns. kilttinainen. Olen hiljainen, hyväsydäminen. Minua ei ole koskaan esim. baarissa tultu iskemään. Kaikki miehet aina tulevat iskemään kavereitani, jotka ovat rohkeampia ja joilla on hyvä itseluottamus. Olen aina ollut yksin.

Miksi miehet eivät hyväksy meitä kilttinaisia?[/quote

Itse en ainakaan lähesty naista jos en saa hymyilevää katsetta ensin. Tai jotenkin aisti naisen kiinnostusta. Ujo ja jännittävä ihminen saattaa vaikuttaa kylmältä ja torjuvalta ulospäin. Mieskin haluaa tuntea itsensä pidetyksi ja tervetulleeksi. Empaattisuus ja hyväsydämisyys ovat tärkeimpiä ominaisuuksia naisessa. Täytyy sanoa kyllä, että sängyssä nainen ei saisi olla liian kiltti vaan vähän"tuhma" olisi parempi. T. Mies

84/102 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät hyväksy meitä kilttinaisia?[/quote

Itse en ainakaan lähesty naista jos en saa hymyilevää katsetta ensin. Tai jotenkin aisti naisen kiinnostusta. Ujo ja jännittävä ihminen saattaa vaikuttaa kylmältä ja torjuvalta ulospäin. Mieskin haluaa tuntea itsensä pidetyksi ja tervetulleeksi. Empaattisuus ja hyväsydämisyys ovat tärkeimpiä ominaisuuksia naisessa. Täytyy sanoa kyllä, että sängyssä nainen ei saisi olla liian kiltti vaan vähän"tuhma" olisi parempi. T. Mies

Eiköhän iso osa kilteistä naisista nauti miehelle nautinnontuottamisesta sängyssä... 

Vierailija
85/102 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheen katkeraa tekstiä... Annetaan niiden ystävien nyt tehdä niin kuin tekevät, ilman urputusta. Muuten turha kai edes kutsua ystäväksi kun noin kismittää.

Pointti oli se, etät miehet eivät tajua naisten laittautumista laittautumiseksi. Ihan itse olen valinnut olla luonnollinen ja saada vähemmän ihastelua, en ihan tajua miten se on urputtamista? Ilmeisesti koko asiasta ei saisi edes mainita, kaikki on urputtamista. :D

T. Se, jonka ystävä on kaunis ja hyvin laittautunut. 

Vierailija
86/102 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

79 lisää: naisystävän "luonnollisuus" on tosiaan samaa luokkaa kuin tuon Tyra Banksin kuvan. Miehet eivät tajua. :) Ihmettelevät vain että onpa pitkät ripset ja ihmeen kuulas iho. Lisättäköön myös se, että saan kyllä miehiltä huomiota, ei ole kyse siitä että ystävän varjoon jääminen tarkoittaisi miehettömyyttä. En halua, että joutuisin ylläpitämään ulkonäköäni hirveällä rahalla ja vaivalla, että olisin "normaali", kuten ystäväni tekee. Valintojen maailma. 

No eikös tuo ole hyvä tapa karsia ne miehet pois, joille kaunis pinta on kaikki kaikessa? Enkä muutenkaan tajua miksi vahdit laittautunutta ystävääsi ja arvostelet sitä tapaa jolla hän ja miehet kohtaavat. Kuulostat aika katkeralta, eikö olisi aika alkaa nauttia omasta elämästä? 

Vierailija
87/102 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

79 lisää: naisystävän "luonnollisuus" on tosiaan samaa luokkaa kuin tuon Tyra Banksin kuvan. Miehet eivät tajua. :) Ihmettelevät vain että onpa pitkät ripset ja ihmeen kuulas iho. Lisättäköön myös se, että saan kyllä miehiltä huomiota, ei ole kyse siitä että ystävän varjoon jääminen tarkoittaisi miehettömyyttä. En halua, että joutuisin ylläpitämään ulkonäköäni hirveällä rahalla ja vaivalla, että olisin "normaali", kuten ystäväni tekee. Valintojen maailma. 

No eikös tuo ole hyvä tapa karsia ne miehet pois, joille kaunis pinta on kaikki kaikessa? Enkä muutenkaan tajua miksi vahdit laittautunutta ystävääsi ja arvostelet sitä tapaa jolla hän ja miehet kohtaavat. Kuulostat aika katkeralta, eikö olisi aika alkaa nauttia omasta elämästä? 

Eihän tässä nyt ole siitä kysymys, vaan siitä, että miehet ihan pokalla väittävät pitävänsä luonnollisista naisista, jotka eivät edes meikkaa, mutta totuus on se, että he eivät vain huomaa sitä meikkiä. Eihän tuo toinen kirjoittaja millään tavalla arvostellut ystäväänsä. Hän vain totesi, ettei jaksaisi itse nähdä samaa vaivaa.

Vierailija
88/102 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ei ole kyse, vaan ulkonäöstä. Se on ainoa mikä ratkaisee noissa baarissa tapahtuvissa iskemistouhuissa. Kiltteys yhdistettynä kauneuteen on vain positiivista. Ilkeys ja kauneus on myös vielä ihan ok. Kiltteys ja rumuus ei oikein enää toimi. Pahin on ilkeys ja rumuus.Tämä oli siis kärjistettynä. Ulkonäölle voi tietusti tehdä paljonkin, jos haluaa. Miehet on aika yksinkertaisia näissä asioissa.

Voi tehdä, mutta onhan se aika ankeaa, että pitää laittaa ne irtoripset ja 10 sentin korot, vaikkei ne olisi ollenkaan oma juttu. Ja tähän ei kannata tulla sanomaan, että miehet eivät tykkää irtoripsistä, hiuslisäkkeistä ja paksusta meikkikerroksesta. Kyllä ne vaan näkyy tykkäävän, eivät vain pöljät huomaa niitä.

Ainakaan minä en innostu noista keinotekoisen näköisistä naisista. Kaikki tuollaiset keino-osat, kuten irtoripset, tekotissit, hiuslisäkkeet, järkyttävä määrä meikkiä ym. toimivat kiinnostuksenlaskijoina. Ne kertovat minulle sen, että minulla ja tuollaisella naisella ei ole juuri muuta yhteistä kuin se, että olemme ihmisiä. Minua viehättää luonnolliset naiset, pieni pyöreyskään ei haittaa, mutta liika laihuus ei ole mielestäni kovinkaan viehättävää. M34

Niin, mutta kun sinä et _huomaa_, että se, mitä sinä pidät luonnollisena kauneutena sisältää todennäköisesti myös meikkiä, irtohiusta, kestopigmenttiä ja purkkirusketusta.

Älä nyt viitsi. Usko tai älä, minä tiedän, että hyvin moni nainen meikkaa! Ei minua haittaa sellainen maltillinen meikinkäyttö, puhuinkin järkyttävästä meikin määrästä. Sellainen, joka ei ole luonnollista nähnytkään, vaan ihon pinnasta näkyy kerroksia erilaisista meikeistä. Irtohiuksia olen huomannut monilla naisilla, voi johtua siitä, koska pitkät hiukset kiinnostavat minua (itsellänikin on pitkät hiukset, oikeat). Entinen naisystäväni käytti välillä noita irtohiuksia, kyllä sen eron oppi huomaamaan. M34

Vierailija
89/102 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ei ole kyse, vaan ulkonäöstä. Se on ainoa mikä ratkaisee noissa baarissa tapahtuvissa iskemistouhuissa. Kiltteys yhdistettynä kauneuteen on vain positiivista. Ilkeys ja kauneus on myös vielä ihan ok. Kiltteys ja rumuus ei oikein enää toimi. Pahin on ilkeys ja rumuus.Tämä oli siis kärjistettynä. Ulkonäölle voi tietusti tehdä paljonkin, jos haluaa. Miehet on aika yksinkertaisia näissä asioissa.

Voi tehdä, mutta onhan se aika ankeaa, että pitää laittaa ne irtoripset ja 10 sentin korot, vaikkei ne olisi ollenkaan oma juttu. Ja tähän ei kannata tulla sanomaan, että miehet eivät tykkää irtoripsistä, hiuslisäkkeistä ja paksusta meikkikerroksesta. Kyllä ne vaan näkyy tykkäävän, eivät vain pöljät huomaa niitä.

Ainakaan minä en innostu noista keinotekoisen näköisistä naisista. Kaikki tuollaiset keino-osat, kuten irtoripset, tekotissit, hiuslisäkkeet, järkyttävä määrä meikkiä ym. toimivat kiinnostuksenlaskijoina. Ne kertovat minulle sen, että minulla ja tuollaisella naisella ei ole juuri muuta yhteistä kuin se, että olemme ihmisiä. Minua viehättää luonnolliset naiset, pieni pyöreyskään ei haittaa, mutta liika laihuus ei ole mielestäni kovinkaan viehättävää. M34

Niin, mutta kun sinä et _huomaa_, että se, mitä sinä pidät luonnollisena kauneutena sisältää todennäköisesti myös meikkiä, irtohiusta, kestopigmenttiä ja purkkirusketusta.

Hauskaa, miten ihmiset paljastavat itsestään ja omasta sosiaalisesta lokerostaan enemmän kuin aikoivatkaan.

Kaveripiiriini ei kuulu ainuttakaan naista, joka harrastaisi irtohiuksia, kestopigmenttejä tai purkkirusketusta.

Mistä tiedät? Ei minustakaan moni yhtäkkiä näe, että meikkaan kulmani, ripseni ja silmänaluseni. Ilman niitä näytän sairaalta.

Miehen mielestä meikittömyys ja luonnollisuus on tällaista
http://pbs.twimg.com/profile_images/783727909533917184/yf57IGHK.jpg 

kun oikeasti se on tällaista
http://i2.cdn.turner.com/cnnnext/dam/assets/150618083442-tyra-banks-no-makeup-super-169.png

Voi helvetti. Kuka muka luulee tuota ylimmäisen kuvan naista meikittömäksi? Ei kukaan, jolla on normaali näkökyky. Ja suurin osa naisista ei näytä ilman meikkiä tuolta kuin tuo alemmassa kuvassa oleva nainen, vaan he näyttävät paljon paremmilta. Joo joo, kyseessä on sama nainen. M34

Vierailija
90/102 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, miten ihmiset paljastavat itsestään ja omasta sosiaalisesta lokerostaan enemmän kuin aikoivatkaan.
Kaveripiiriini ei kuulu ainuttakaan naista, joka harrastaisi irtohiuksia, kestopigmenttejä tai purkkirusketusta.

Mistä tiedät? Ei minustakaan moni yhtäkkiä näe, että meikkaan kulmani, ripseni ja silmänaluseni. Ilman niitä näytän sairaalta.
Miehen mielestä meikittömyys ja luonnollisuus on tällaista
http://pbs.twimg.com/profile_images/783727909533917184/yf57IGHK.jpg 
kun oikeasti se on tällaista
http://i2.cdn.turner.com/cnnnext/dam/assets/150618083442-tyra-banks-no-makeup-super-169.png

Voi helvetti. Kuka muka luulee tuota ylimmäisen kuvan naista meikittömäksi? Ei kukaan, jolla on normaali näkökyky. Ja suurin osa naisista ei näytä ilman meikkiä tuolta kuin tuo alemmassa kuvassa oleva nainen, vaan he näyttävät paljon paremmilta. Joo joo, kyseessä on sama nainen. M34

Niin, tämä juuri. :D Suurin osa näyttää juuri tuolta ilman meikkiä. Ei tietenkään silmät pullollaan ja irvistäen, mutta muuten.

Vierailija
91/102 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt viitsi. Usko tai älä, minä tiedän, että hyvin moni nainen meikkaa! Ei minua haittaa sellainen maltillinen meikinkäyttö, puhuinkin järkyttävästä meikin määrästä. Sellainen, joka ei ole luonnollista nähnytkään, vaan ihon pinnasta näkyy kerroksia erilaisista meikeistä. Irtohiuksia olen huomannut monilla naisilla, voi johtua siitä, koska pitkät hiukset kiinnostavat minua (itsellänikin on pitkät hiukset, oikeat). Entinen naisystäväni käytti välillä noita irtohiuksia, kyllä sen eron oppi huomaamaan. M34

No mitenkäs tunnistat purkkirusketuksen ja irtoripset. Minäkään en naisena niitä erota, paitsi tietysti ne räikeimmän näköiset.

Vierailija
92/102 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä nyt ole siitä kysymys, vaan siitä, että miehet ihan pokalla väittävät pitävänsä luonnollisista naisista, jotka eivät edes meikkaa, mutta totuus on se, että he eivät vain huomaa sitä meikkiä. Eihän tuo toinen kirjoittaja millään tavalla arvostellut ystäväänsä. Hän vain totesi, ettei jaksaisi itse nähdä samaa vaivaa.

Juuri näin. Väkisin ymmärretään väärin. :D

t. se luonnollinen

Vierailija
93/102 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen kilttinainen. Mulla on kyllä mies. Mä olen ystävällinen, avulias, helposti pompoteltava ja aivan liian sinisilmäinen ja hyväuskoinen. Mä teen kaikki kotityöt, käyn kaupassa ja teen aina ruuan. Mies saa aamiaisenkin joka aamu sänkyyn.

Ideaali tilanne: tuollainen kynnysmatto vaimona ja sitten salarakas sänkyhommia varten.

Vierailija
94/102 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ei ole kyse, vaan ulkonäöstä. Se on ainoa mikä ratkaisee noissa baarissa tapahtuvissa iskemistouhuissa. Kiltteys yhdistettynä kauneuteen on vain positiivista. Ilkeys ja kauneus on myös vielä ihan ok. Kiltteys ja rumuus ei oikein enää toimi. Pahin on ilkeys ja rumuus.

Tämä oli siis kärjistettynä. Ulkonäölle voi tietusti tehdä paljonkin, jos haluaa. Miehet on aika yksinkertaisia näissä asioissa.

Musta olis jotenkin omituinen ajatus, et se miltä milloinkin näytän määrittelisi sen kuinka paljon mulla on yhteistä jonkun ihmisen kanssa... Mulla on välillä vähän, joskus enemmän meikkiä. Enpä mä siitä ihmisenä mihinkään muutu. Enpä ole aiemmin tullut ajatelleeksi kuinka ennakkoluuloisia jotkut ovat... Ehkä meillä ei todellakaan olisi mitään yhteistä kun olet noin kärkäs tuomitsemaan muita ulkonäön perusteella.

Ei se ole minusta lainkaan omituinen ajatus, että ulkonäkö kertoo ihmisestä sellaisia asioita, joiden perusteella voi tehdä päätelmiä siitä, että onko minulla ja jollain toisella esimerkiksi yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Esimerkiksi musiikkimausta voi tehdä päätelmiä ulkonäön perusteella, minulle tietty musiikki on tärkeää, ja sen musiikin harrastajat yleensä erottaa ulkonäön perusteella. Myös erilaisten päihteiden käyttö näkyy ulkonäöstä, sinuakin saattaa epäilyttää se epäsiisti ja sekava ihminen, se "narkkarin" näköinen tyyppi. Se on ihan luonnollista, ihmisethän muodostavat ensivaikutelman toisista ihmisistä yleensä näköaistin perusteella, niin sinäkin teet. M34

Vierailija
95/102 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena on kyllä pakko sanoa, että jos kaksi miestä lähestyy minua baarissa niin kyllä minä ulkonäön perusteella annan sen paremman näköisen tulla lähelle. Vaikken itseäni pinnallisena pidäkään, mutta oikeasti, ei baarissa pysty mitään luonneanalyysiä tekemään.  Toisaalta, en siellä odota myöskään luovani syvällisiä ihmissuhteita, on vaan mukavampi tanssia ja flirttailla jonkun söpön miekkosen kanssa. 

Vierailija
96/102 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitenkäs tunnistat purkkirusketuksen ja irtoripset. Minäkään en naisena niitä erota, paitsi tietysti ne räikeimmän näköiset.

En väitä että tunnistaisin jokaikisen purkkirusketuksen ja irtoripsen, mutta jokin siinä yleisessä olemuksessa saa epäilemään, että kyseisellä henkilöllä on noita mainittuja lisukkeita. Esimerkiksi oikeat, todella vaaleat blondit eivät yleensä rusketu kovinkaan ruskeiksi, vaan alkavat punoittamaan. Yleensä ovat sen tyylisiä naisia, jotka eivät minua kiinnosta. M34

Vierailija
97/102 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat neuvot kuin kilttimiehille. Tehkää tinder ja nettideittiprofiilit. Ainoa ero on, että kilttinaisilla saatte valita seuranne sieltä kun taas kilttimies ei.

Amen.

Siitä vaan, mies-buffet odottaa.

Vierailija
98/102 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta. Itsekään, en tykkää kiltti-naisista seksuaalisessa mielessä. He ovat varmasti yhtä kiinnostavia, kuin naisia kiinnostaa kotona asuva irtokarkkeja syövä pleikkaa pelaava arka aikamies poika. Sen sijaan vähän kylmän ja pahan näköinen nainen, jolla on tatskoja ja lihaksia, niin kiinnostuu heti herää. Esimerkki tälläisistä naisista ks. video alla:

Eihän tuolla ollut ensimmäistäkään tautoitua ja lihaksikasta naista!!?! Se yksi hihaton mies ainoastaan.

Taidat olla nainen tai homo-mies.

Vierailija
99/102 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänekäs, ruma ja räkäkännissä, niin jopa on miehiä jonoksi asti. En ymmärrä tätä. Mikä noissa jännänaisissa miehiä kiinnostaa. Sit valitetaan kun ollaan tossun alla sen lihoneen ja äreän pirttihirmun kanssa. Minä olen myös kiltti ja kunnollinen ja hyvä ettei tule haukkumista, että älä oo noin, vaan mee ja tohota ja esitä olevasi joku rääväsuu pelle, niin aatellaan sun olevan rento. Rento voi olla ihan rauhassakin.

Niin totta. Noilla hirveillä ilkeillä rumilla naisilla on kaikilla miehet, vaikka ne lähinnä vaan haukkuu niitä. Minä olisin kiltti ja mukava, mutta ei näköjään kelpaa, kun en osaa käydä päälle ja olla röyhkeä.

Vierailija
100/102 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä kilttinaiset samanlaisia kuin palstan kilttimiehet, eli esittävät kilttiä, mutta ovat oikeasti hirveitä seksistisiä kusipäitä? :D :D

No ei, kannattaa olla vain rohkea. Vai oletko itse ikinä mennyt esim. baarissa juttelemaan sille kaikkein hiljaisimmalle nurkassa istuvalle miehelle? Mutta oletat silti että miehet tulevat juttelemaan sinulle vain koska olet nainen? Vaikka olisi kuinka ujo niin itseään pitää kehittää eikä vain ikuisuuksiksi piiloutua sen ujouden taakse. Ei sun tarvitse tehdä mitään vaivaa koska olet niin ujo? Silloin jää myös aika paljon mahtavia asioita kokematta.

Tiedän mistä puhun, olen nimittäin introvertti ja nuorempana aivan sairaallisen ujo. Kaikissa sosiaalisissa tilanteissa, juhlissa tai vaikka baareissa vain pelkäsin ja olin ihan jumissa. Ihminen muuttuu jos haluaa. Minä opettelin sosiaalisia tilanteita, eli kuuntelin sosiaalisten ihmisten juttelua. Small talkilla on tarkoituksensa. Se ei ole kysellä turhia kysymyksiä joiden vastaukset ei kiinnosta, vaan se on kohteliaisuutta, toiseen tutustumista ja varsinkin niiden yhteisten puheenaiheiden löytämistä.

Kyllä olen lähestynyt ja jututtanut niitä yksinäisen ja hiljaisen oloisia miehiä niin baarissa, erilaisissa tapahtumissa kuin ihan yliopiston käytävilläkin. Pakit joka kerta.

Alan kallistua sille kannalle että jotkut naiset eivät vaan miehille kelpaa vaikka mitä tekisivät. Olen treenannut kropan timmiksi, roikkunut useamman vuoden nettideiteillä, kiertänyt tapahtumia, mikään ei auta. Rumaksi ei ole koskaan haukuttu mutta jossain selvästi on vika kun en kellekään kelpaa. En osaa olla räväkkä tai "haastava", tyhmänä oletin että riittäisi että olen siisti, ystävällinen ja mahdollisimman helposti lähestyttävä.

-vajaa 30v ikisinkku

Oletit ihan oikein. Timmi, siisti ja ystävällinen, muuta ei tarvita. Et näköjään tavannut minua vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi