Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilttinaiseus, vaiettu ilmiö

Vierailija
01.11.2016 |

Olen ns. kilttinainen. Olen hiljainen, hyväsydäminen. Minua ei ole koskaan esim. baarissa tultu iskemään. Kaikki miehet aina tulevat iskemään kavereitani, jotka ovat rohkeampia ja joilla on hyvä itseluottamus. Olen aina ollut yksin.

Miksi miehet eivät hyväksy meitä kilttinaisia?

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttien ja hiljaisten on ymmärrettävä, miten ulkopuolinen reagoi hiljaisuuteenne. Ei hän välttämättä tiedä, että olette loistoyksilö. Kuvitelkaapa, että olette kaupassa valitsemassa tuotetta itsellenne. Huomiota tuskin kiinnittää se hyllyn perällä oleva vaatimattoman näköinen, mutta laadukas (sitähän ette vielä tiedä) tuote. Sen sijaaa katse kiinnittyy enemmän siihen värikkääseen, huomiota herättävän kauniisti pakattuun, hyllyn etualalla ja katsekorkeudellanne oleva tuote ( joka voi toki olla tyhjää täynnä).

Näin toimii ihmisen mieli. Siis:  laittakaa baari-iltaanne  punainen puku päälle, korkkarit jalkaan ja punaa huuliin, kävelkää hitaasti sivuillenne vilkuielmatta pöytien välissä, niin että muut saavat rauhassa "makustella" teitä. Eiköhän ala jotain tapahtua.

Tuo taktiikka toimii ainoastaan fyysisesti viehättävillä naisilla, itse epäviehättävänä voin vain haaveilla tuollaisesta. En pysty kohentamaan ulkonäköäni mitenkään koska minulla on poikkeuksellisen rumat kasvonpiirteet ja kallonrakenne. Niin miehet, naiset kuin lapsetkin katsovat minua oudosti, ja siis ihan oikeasti tuijottamalla tuijottavat eli kyse ei ole mistään nopeasta vilkaisusta suuntaani. Monesti ovat ihmiset ihan hätkähtäneet minut nähtyäni, eli mitään kuvitelmaa tämä ei ole.

Vierailija
102/102 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä ihminen. Ei sinun arvosi riipu mistään baaripanoista. Ole iloinen että sinussa on jotain turmeltumatonta. Jotkut löytää kumppanin vähän myöhemmällä iällä. Ei kaikkien tarvi heti päätyä lutkuttamaan jonkun narsistin kusista kullia, vaikka av-palsta onkin sitä tasoa. Sinun täytyy arvostaa itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän