Lue keskustelun säännöt.
Kilttinaiseus, vaiettu ilmiö
01.11.2016 |
Olen ns. kilttinainen. Olen hiljainen, hyväsydäminen. Minua ei ole koskaan esim. baarissa tultu iskemään. Kaikki miehet aina tulevat iskemään kavereitani, jotka ovat rohkeampia ja joilla on hyvä itseluottamus. Olen aina ollut yksin.
Miksi miehet eivät hyväksy meitä kilttinaisia?
Kommentit (102)
Voi hyvä ihminen. Ei sinun arvosi riipu mistään baaripanoista. Ole iloinen että sinussa on jotain turmeltumatonta. Jotkut löytää kumppanin vähän myöhemmällä iällä. Ei kaikkien tarvi heti päätyä lutkuttamaan jonkun narsistin kusista kullia, vaikka av-palsta onkin sitä tasoa. Sinun täytyy arvostaa itseäsi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuo taktiikka toimii ainoastaan fyysisesti viehättävillä naisilla, itse epäviehättävänä voin vain haaveilla tuollaisesta. En pysty kohentamaan ulkonäköäni mitenkään koska minulla on poikkeuksellisen rumat kasvonpiirteet ja kallonrakenne. Niin miehet, naiset kuin lapsetkin katsovat minua oudosti, ja siis ihan oikeasti tuijottamalla tuijottavat eli kyse ei ole mistään nopeasta vilkaisusta suuntaani. Monesti ovat ihmiset ihan hätkähtäneet minut nähtyäni, eli mitään kuvitelmaa tämä ei ole.