Kilttinaiseus, vaiettu ilmiö
Olen ns. kilttinainen. Olen hiljainen, hyväsydäminen. Minua ei ole koskaan esim. baarissa tultu iskemään. Kaikki miehet aina tulevat iskemään kavereitani, jotka ovat rohkeampia ja joilla on hyvä itseluottamus. Olen aina ollut yksin.
Miksi miehet eivät hyväksy meitä kilttinaisia?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
myös helsingistä M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen, vajaa 30v. Olen alkanut pikkuhiljaa syrjäytyä jatkuvien pettymysten jälkeen, aina jää baarissa yksin kun kaverit isketään ympäriltä, aina on illanvietoissa se ainoa sinkku. Miehille olen täysin näkymätön.
Mistä päin Suomea olet?
Helsingistä, täysin valmis muuttamaan muualle.
Laitappa sun sähköposti tähän ketjuun niin saat ainakin yhden yhteydenoton, luultavasti enemmän.
Eiköhän jokainen tiedä, ettei ketjuihin saa laittaa sp-osoitteita.
Miksi ei? Senkun laittaa, ei omia viestejä ole poistettu sen takia.
Sinua ei haittaisi, vaikka joku tekisi pilailmoituksen ja julkaisisi sen sinun sp-osoitteellasi?
Ei tietenkään haittaisi koska eihän kukaan selväjärkinen laittaisi tänne mitään omaa tärkeintä spostiaan vaan tänne voi laittaa jonkun anonyymin osoitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ei ole kyse, vaan ulkonäöstä. Se on ainoa mikä ratkaisee noissa baarissa tapahtuvissa iskemistouhuissa. Kiltteys yhdistettynä kauneuteen on vain positiivista. Ilkeys ja kauneus on myös vielä ihan ok. Kiltteys ja rumuus ei oikein enää toimi. Pahin on ilkeys ja rumuus.
Tämä oli siis kärjistettynä. Ulkonäölle voi tietusti tehdä paljonkin, jos haluaa. Miehet on aika yksinkertaisia näissä asioissa.Voi tehdä, mutta onhan se aika ankeaa, että pitää laittaa ne irtoripset ja 10 sentin korot, vaikkei ne olisi ollenkaan oma juttu. Ja tähän ei kannata tulla sanomaan, että miehet eivät tykkää irtoripsistä, hiuslisäkkeistä ja paksusta meikkikerroksesta. Kyllä ne vaan näkyy tykkäävän, eivät vain pöljät huomaa niitä.
Ainakaan minä en innostu noista keinotekoisen näköisistä naisista. Kaikki tuollaiset keino-osat, kuten irtoripset, tekotissit, hiuslisäkkeet, järkyttävä määrä meikkiä ym. toimivat kiinnostuksenlaskijoina. Ne kertovat minulle sen, että minulla ja tuollaisella naisella ei ole juuri muuta yhteistä kuin se, että olemme ihmisiä. Minua viehättää luonnolliset naiset, pieni pyöreyskään ei haittaa, mutta liika laihuus ei ole mielestäni kovinkaan viehättävää. M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen, vajaa 30v. Olen alkanut pikkuhiljaa syrjäytyä jatkuvien pettymysten jälkeen, aina jää baarissa yksin kun kaverit isketään ympäriltä, aina on illanvietoissa se ainoa sinkku. Miehille olen täysin näkymätön.
Mistä päin Suomea olet?
Helsingistä, täysin valmis muuttamaan muualle.
Laitappa sun sähköposti tähän ketjuun niin saat ainakin yhden yhteydenoton, luultavasti enemmän.
Miksi ei? Senkun laittaa, ei omia viestejä ole poistettu sen takia.
Sinua ei haittaisi, vaikka joku tekisi pilailmoituksen ja julkaisisi sen sinun sp-osoitteellasi?
Kenelläkään ei ole tietenkään käytössä mitään anonyymiä sähköpostiosoitetta, vaan tänne laitettaisiin se firman sähköpostiosoite, missä näkyy koko nimi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta. Itsekään, en tykkää kiltti-naisista seksuaalisessa mielessä. He ovat varmasti yhtä kiinnostavia, kuin naisia kiinnostaa kotona asuva irtokarkkeja syövä pleikkaa pelaava arka aikamies poika. Sen sijaan vähän kylmän ja pahan näköinen nainen, jolla on tatskoja ja lihaksia, niin kiinnostuu heti herää. Esimerkki tälläisistä naisista ks. video alla:
Kuunteleeko joku oikeasti tuollaista? Aivan järkyttävää tavaraa. Nuo naisethan pukeutuvat kuin prostituoidut, ei minua tuollaiset naiset kiinnosta. M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ei ole kyse, vaan ulkonäöstä. Se on ainoa mikä ratkaisee noissa baarissa tapahtuvissa iskemistouhuissa. Kiltteys yhdistettynä kauneuteen on vain positiivista. Ilkeys ja kauneus on myös vielä ihan ok. Kiltteys ja rumuus ei oikein enää toimi. Pahin on ilkeys ja rumuus.
Tämä oli siis kärjistettynä. Ulkonäölle voi tietusti tehdä paljonkin, jos haluaa. Miehet on aika yksinkertaisia näissä asioissa.Voi tehdä, mutta onhan se aika ankeaa, että pitää laittaa ne irtoripset ja 10 sentin korot, vaikkei ne olisi ollenkaan oma juttu. Ja tähän ei kannata tulla sanomaan, että miehet eivät tykkää irtoripsistä, hiuslisäkkeistä ja paksusta meikkikerroksesta. Kyllä ne vaan näkyy tykkäävän, eivät vain pöljät huomaa niitä.
Ainakaan minä en innostu noista keinotekoisen näköisistä naisista. Kaikki tuollaiset keino-osat, kuten irtoripset, tekotissit, hiuslisäkkeet, järkyttävä määrä meikkiä ym. toimivat kiinnostuksenlaskijoina. Ne kertovat minulle sen, että minulla ja tuollaisella naisella ei ole juuri muuta yhteistä kuin se, että olemme ihmisiä. Minua viehättää luonnolliset naiset, pieni pyöreyskään ei haittaa, mutta liika laihuus ei ole mielestäni kovinkaan viehättävää. M34
Niin, mutta kun sinä et _huomaa_, että se, mitä sinä pidät luonnollisena kauneutena sisältää todennäköisesti myös meikkiä, irtohiusta, kestopigmenttiä ja purkkirusketusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ei ole kyse, vaan ulkonäöstä. Se on ainoa mikä ratkaisee noissa baarissa tapahtuvissa iskemistouhuissa. Kiltteys yhdistettynä kauneuteen on vain positiivista. Ilkeys ja kauneus on myös vielä ihan ok. Kiltteys ja rumuus ei oikein enää toimi. Pahin on ilkeys ja rumuus.Tämä oli siis kärjistettynä. Ulkonäölle voi tietusti tehdä paljonkin, jos haluaa. Miehet on aika yksinkertaisia näissä asioissa.
Voi tehdä, mutta onhan se aika ankeaa, että pitää laittaa ne irtoripset ja 10 sentin korot, vaikkei ne olisi ollenkaan oma juttu. Ja tähän ei kannata tulla sanomaan, että miehet eivät tykkää irtoripsistä, hiuslisäkkeistä ja paksusta meikkikerroksesta. Kyllä ne vaan näkyy tykkäävän, eivät vain pöljät huomaa niitä.
Niin, mutta kun sinä et _huomaa_, että se, mitä sinä pidät luonnollisena kauneutena sisältää todennäköisesti myös meikkiä, irtohiusta, kestopigmenttiä ja purkkirusketusta.
Hauskaa, miten ihmiset paljastavat itsestään ja omasta sosiaalisesta lokerostaan enemmän kuin aikoivatkaan.
Kaveripiiriini ei kuulu ainuttakaan naista, joka harrastaisi irtohiuksia, kestopigmenttejä tai purkkirusketusta.
Baareissa isketään enemmänkin helppoja naisia kuin vaimomatskun näköisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin Suomea olet?Helsingistä, täysin valmis muuttamaan muualle.
Miksi ei? Senkun laittaa, ei omia viestejä ole poistettu sen takia.Sinua ei haittaisi, vaikka joku tekisi pilailmoituksen ja julkaisisi sen sinun sp-osoitteellasi?
Ei tietenkään haittaisi koska eihän kukaan selväjärkinen laittaisi tänne mitään omaa tärkeintä spostiaan vaan tänne voi laittaa jonkun anonyymin osoitteen.
No ei tietenkään omaansa, mutta jonkun toisen, jolle haluaa tehdä kiusaa.
hanska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ei ole kyse, vaan ulkonäöstä. Se on ainoa mikä ratkaisee noissa baarissa tapahtuvissa iskemistouhuissa. Kiltteys yhdistettynä kauneuteen on vain positiivista. Ilkeys ja kauneus on myös vielä ihan ok. Kiltteys ja rumuus ei oikein enää toimi. Pahin on ilkeys ja rumuus.Tämä oli siis kärjistettynä. Ulkonäölle voi tietusti tehdä paljonkin, jos haluaa. Miehet on aika yksinkertaisia näissä asioissa.
Voi tehdä, mutta onhan se aika ankeaa, että pitää laittaa ne irtoripset ja 10 sentin korot, vaikkei ne olisi ollenkaan oma juttu. Ja tähän ei kannata tulla sanomaan, että miehet eivät tykkää irtoripsistä, hiuslisäkkeistä ja paksusta meikkikerroksesta. Kyllä ne vaan näkyy tykkäävän, eivät vain pöljät huomaa niitä.
Hauskaa, miten ihmiset paljastavat itsestään ja omasta sosiaalisesta lokerostaan enemmän kuin aikoivatkaan.
Kaveripiiriini ei kuulu ainuttakaan naista, joka harrastaisi irtohiuksia, kestopigmenttejä tai purkkirusketusta.
Mistä tiedät? Ei minustakaan moni yhtäkkiä näe, että meikkaan kulmani, ripseni ja silmänaluseni. Ilman niitä näytän sairaalta.
Miehen mielestä meikittömyys ja luonnollisuus on tällaista
http://pbs.twimg.com/profile_images/783727909533917184/yf57IGHK.jpg
kun oikeasti se on tällaista
http://i2.cdn.turner.com/cnnnext/dam/assets/150618083442-tyra-banks-no-makeup-super-169.png
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltiltä puuttuu katseesta se jokin, joka saa miehen rohkaistumaan ja lähestymään. Harjoittele ottamaan katsekontaktia, joka kertoo, että olet kiinnostunut toisesta ihmisestä, näin sinustakin kiinnostutaan.
Kauneus on katsojan silmässä!Kun tajusin joskus nuorempana miehistä jotain, niin sen jälkeen osasin "tulla isketyksi". Harjoittelua vaan se vaatii. Vähän pilkettä silmään, ehkä yksi ruhkaisujuoma että rentoutuu (mutta ei liikaa!). Olen hirmu ujo, mutta kyllä osasin sen pelin hyvin sitten lopulta. Ihan helppoa se on, miehet on sosiaalisesti tosi "helppoja". Kannattaa jutella vain paljo miesten kanssa baareissa ym. ikään ja ulkonäköön katsomatta, niin saat harjoitusta (ja tarkoitan siis vain juttelua, jos joku yrittää nyt ymmärtää tätä väärin!). Se on hauskaa!
Eikö yhtä hyvin voi vaan mennä juttelemaan sille kiinnostavalle miehelle, sen sijaan että opettele jotain silmäpeliä. Voi hyvänen aika.
Noin voi tehdä jos on aivan poikkeuksellisen kaunis, ruman ei kannata edes vaivautua nimim. kokemusta on.
Kilttinainen päätyy parisuhteeseen uskoakseni ainoastaan silloin kun hänen kanssaan joutuu mies vastatusten. Itse päädyin parisuhteeseen ensimmäisen kerran kun olosuhteiden pakosta vietin paljon aikaa yhden miehen kanssa kahdestaan ja toisen kerran kun olin töissä asiakaspalvelijana ja mieheni tuli asiakkaaksi.
Olen luonnostani enemmän sellainen tapettiinsulautuja ja harvapa niitä naisia sieltä tapetin seasta viitsii etsiä?
Vierailija kirjoitti:
Äänekäs, ruma ja räkäkännissä, niin jopa on miehiä jonoksi asti. En ymmärrä tätä. Mikä noissa jännänaisissa miehiä kiinnostaa. Sit valitetaan kun ollaan tossun alla sen lihoneen ja äreän pirttihirmun kanssa. Minä olen myös kiltti ja kunnollinen ja hyvä ettei tule haukkumista, että älä oo noin, vaan mee ja tohota ja esitä olevasi joku rääväsuu pelle, niin aatellaan sun olevan rento. Rento voi olla ihan rauhassakin.
Musta sä vaikutat enemmän ilkeältä kuin kiltiltä. Kiltit ei hauku muita, vaan antaa muiden elää omalla tavallaan ja elää itse omallaan. Ei ole mitään tarvetta nousta muiden yläpuolelle.
T. Kiltti "rääväsuu pelle"
Miltä näyttää kilttinainen ?
Kuvaile ja selvennä
hanska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä kuin ylempi kommentoija. Kerropa mitä paljastan tällä mielipiteellä itsestäni ja "sosiaalisesta lokerostani". Katsotaanpa kuinka oikeeseen osut. Määrittele samalla eri sosiaaliset lokerot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta olis jotenkin omituinen ajatus, et se miltä milloinkin näytän määrittelisi sen kuinka paljon mulla on yhteistä jonkun ihmisen kanssa... Mulla on välillä vähän, joskus enemmän meikkiä. Enpä mä siitä ihmisenä mihinkään muutu. Enpä ole aiemmin tullut ajatelleeksi kuinka ennakkoluuloisia jotkut ovat... Ehkä meillä ei todellakaan olisi mitään yhteistä kun olet noin kärkäs tuomitsemaan muita ulkonäön perusteella.
Miten kiltteys sulkee pois rohkeuden ja hyvän itseluottamuksen?
Itsekin olen kilttinainen, mutta en ole kyllä koskaan kärsinyt seuran tai kiinnostuksen puutteesta.
Voipi olla, että äänekkäät naiset saa vielä enemmän huomiota, mutta en usko, että kestäisin itse sitä yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveripiiriini ei kuulu ainuttakaan naista, joka harrastaisi irtohiuksia, kestopigmenttejä tai purkkirusketusta.Mistä tiedät? Ei minustakaan moni yhtäkkiä näe, että meikkaan kulmani, ripseni ja silmänaluseni. Ilman niitä näytän sairaalta.
Miehen mielestä meikittömyys ja luonnollisuus on tällaista
http://pbs.twimg.com/profile_images/783727909533917184/yf57IGHK.jpg
kun oikeasti se on tällaista
http://i2.cdn.turner.com/cnnnext/dam/assets/150618083442-tyra-banks-no-makeup-super-169.png
Hyvin totta. Yksi ystävämies juuri ihasteli naispuolisen ystäväni kauneutta ja sanoi samana iltana, että ihailee luonnollisia naisia, kiva ettei edes tunne ketään feikkiä. Ko. naisella on silikonit, tekoripset ja todella paljon meikkiä, hiuslisäkkeitä unohtamatta. Ja hän saa varmasti enemmän huomiota miehiltä kuin minä luonnollisena, treenattuna ja vähemmällä meikillä (ystäväni ei harrasta liikuntaa). Itsepä olen luonnollisuuden valinnut, tiedän että "huijaamalla" huomion määrä nousisi huimasti mutta en halua lähteä siihen. Olemme kaikki siis noin nelikymppisiä akateemisia asiantuntijatehtävissä, ei-naisvaltaisilla aloilla.
79 lisää: naisystävän "luonnollisuus" on tosiaan samaa luokkaa kuin tuon Tyra Banksin kuvan. Miehet eivät tajua. :) Ihmettelevät vain että onpa pitkät ripset ja ihmeen kuulas iho. Lisättäköön myös se, että saan kyllä miehiltä huomiota, ei ole kyse siitä että ystävän varjoon jääminen tarkoittaisi miehettömyyttä. En halua, että joutuisin ylläpitämään ulkonäköäni hirveällä rahalla ja vaivalla, että olisin "normaali", kuten ystäväni tekee. Valintojen maailma.