Nainen kelpaisiko teille työtön mies jos?
Hän omaisi laadukkaat geenit, eli olisi tumma, pitkä, komea, täydellinen valokuvamuisti ns. nero, ÄO 160, fyysisesti huippukunnossa. Omaa hyväntuoksuiset feromonit joista 99% naisista viehättyy. Aina kun tämä mies kävelee baariin naiset tulevat juttelemaan ja kehumaan komeaksi jne.
Hän olisi työtön ja pysyisi työttömänä, mutta ottaisitko tuon miehen vain jotta saisit siirrettyä hänen huippugeeninsä jälkeläisillesi?
Kommentit (190)
Mä en tarvitse elättäjää, mutta kyllä hämmästyttäisi, jos älykäs mies on työtön ja ei haluakkaan töihin. Olen aikoinaan ottanut työttömän miehen, joka halusi töihin ja aika pian hän työllistyikin. Eli mulle kyllä kelpaa työtön, mutta itselleni on kunnia asia elättää itseni.
Kun olin tovin työtön heitin keikkaa päiväkodeissa. Nyt taas jo oman alan töissä ja palkka reilu 5000 kuussa.
Mitä mä niillä geeneillä teen?? En halua lapsia.
Haluan viettää aikaa ja harrastaa seksiä ihmisen kanssa, josta viehätyn seksuaalisesti, jonka kanssa voi matkustella ja tehdä uusia juttuja, hän jakaa samoja arvoja kanssani eikä tuota minulle pettymyksiä. Ei siihen oikeastaan tarvi sen enempää suurta varallisuutta kuin ranta-adoniksen ulkonäköäkään. Arvot ja kiinnostuksen kohteet määräävät pitkälle sen, mihin ihmisellä kuluu rahaa - vaikka sitä rahaa ei olisikaan paljon. Mutta työttömänä sitä rahaa nyt ei tietenkään tule mistään (tai en tiedä, riittääkö työkkäri ja kela rahat reissaamiseen? Ei ole kokemusta...).
Ja vaikka miehellä olis kuinka hyvät geenit tahansa, ne naisen omat geenit saattaisi pilata sen lapsen. Eli ei niistä miehen geeneistä välttis mitään hyötyä ole. Voihan se lapsia syntyä vammaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöinen kysely on absurdia. Miksi mies olisi työtön? Miksi hän ei hakisi / menisi joskus töihin? Minkälainen luonne hänellä olisi? Miksi mies on sellainen kuin on? Onko työttömyyden taustalla laiskuus/kunnianhimon puute/mielenterveysongelma tms?Pelkästään nuo ap:n luettelemat seikat eivät saisi minua lämpenemään tälle mielikuvitusmiehelle vaikka olisinkin sinkku.
Miksi et vaan lopeta jollain luonteella ja laiskuudella selittelyjä ja myönnä rehdisti, että kyse on rahasta?
Miksi minä haluaisin ketään elätiksi? Ei tarvi rikas olla mutta oma osansa pitää kantaa kekoon. En minäkään oleta että mies elättää minut. Taustat nyt on vaa muutenkin hyvä tietää etukäteen ennen kuin lähtee kenen tahansa kanssa lisääntymään.
Vaadit, että mies käy töissä tai ainakin hakee töitä eli toisin sanoen olet maksullinen nainen, joka haluaa mieheltä ennen kaikkea rahaa.
Ei nuo ole miehessä huippugeenit. Esimerkiksi Timo Soinilla on miehiä ajatellen paremmat geenit, koska hän on päässyt niillä pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Hän omaisi laadukkaat geenit, eli olisi tumma, pitkä, komea, täydellinen valokuvamuisti ns. nero, ÄO 160, fyysisesti huippukunnossa. Omaa hyväntuoksuiset feromonit joista 99% naisista viehättyy. Aina kun tämä mies kävelee baariin naiset tulevat juttelemaan ja kehumaan komeaksi jne.
Hän olisi työtön ja pysyisi työttömänä, mutta ottaisitko tuon miehen vain jotta saisit siirrettyä hänen huippugeeninsä jälkeläisillesi?
Tämä aloitus antaa kyllä niin vastenmielisen kuvan esittäjästään, että vaikka olisi tyyppi harwardilainen ydinfyysikko, niin en koskisi pitkällä kepilläkään.
Ihan on hunks-tasoinen niljake.
Vierailija kirjoitti:
Mutta työttömänä sitä rahaa nyt ei tietenkään tule mistään (tai en tiedä, riittääkö työkkäri ja kela rahat reissaamiseen? Ei ole kokemusta...).
Raha ei siis ratkaise mitään, mutta se on kuintenkin kaikista ratkaisevinta. Mikä yllätys.
Työttömällä ei voi olla tarpeeksi rahaa, että edes sylkäisisin sinne suuntaan. Ei ei ei. Järki sanoo vaikka mitä, mutta naisena voin ainoastaan valita rahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitus antaa kyllä niin vastenmielisen kuvan esittäjästään, että vaikka olisi tyyppi harwardilainen ydinfyysikko, niin en koskisi pitkällä kepilläkään.
Ihan on hunks-tasoinen niljake.
Mikset vaan rehdisti myönnä, että vastenmielisyys johtuu rahattomuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöinen kysely on absurdia. Miksi mies olisi työtön? Miksi hän ei hakisi / menisi joskus töihin? Minkälainen luonne hänellä olisi? Miksi mies on sellainen kuin on? Onko työttömyyden taustalla laiskuus/kunnianhimon puute/mielenterveysongelma tms?Pelkästään nuo ap:n luettelemat seikat eivät saisi minua lämpenemään tälle mielikuvitusmiehelle vaikka olisinkin sinkku.
Miksi et vaan lopeta jollain luonteella ja laiskuudella selittelyjä ja myönnä rehdisti, että kyse on rahasta?
Miksi minä haluaisin ketään elätiksi? Ei tarvi rikas olla mutta oma osansa pitää kantaa kekoon. En minäkään oleta että mies elättää minut. Taustat nyt on vaa muutenkin hyvä tietää etukäteen ennen kuin lähtee kenen tahansa kanssa lisääntymään.
Vaadit, että mies käy töissä tai ainakin hakee töitä eli toisin sanoen olet maksullinen nainen, joka haluaa mieheltä ennen kaikkea rahaa.
Et ilmeisesti osaa lukea? En minäkään halua että minua elätetään, mutta en myöskään halua että minä kustannan kaiken. Opettele lukemaan ja palkitse sitten itsesi nyrkki-kyllikillä joka ei varmasti halua sinun rahojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan on hunks-tasoinen niljake.Mikset vaan rehdisti myönnä, että vastenmielisyys johtuu rahattomuudesta?
Ei, vaan ihan sun ääliömäisestä ajattelumaailmastasi.
Otin melkein täsmälleen tuollaisen miehen, jonka suurin vika on työnarkomania. Eli riemusta kiljuen ottaisin samanlaisen työttömänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti osaa lukea? En minäkään halua että minua elätetään, mutta en myöskään halua että minä kustannan kaiken.
Höpöp höpö. Se, että vaadit mieheltä työssäkäyntiä tai vähintään työnhakua, on sama asia kuin hintalapun niittaaminen otsaasi. Sehän tarkoittaa automaattisesti sitä, että miehen pitää tienata kuukausittain vähintään tietyn verran rahaa, että sulle kelpaa. Mikä käytännössä tekee susta maksullisen naisen.
Suurin osa ihastuksistani on ollut työttömiä. Minua ei kiinnosta miehen rahat, vaan mies ihmisenä. Olen vaan niin sairaan ujo, etten ole uskaltanut tehdä mitään ihastusteni eteen, eivätkä he ole myöskään tehnyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihastuksistani on ollut työttömiä. Minua ei kiinnosta miehen rahat, vaan mies ihmisenä. Olen vaan niin sairaan ujo, etten ole uskaltanut tehdä mitään ihastusteni eteen, eivätkä he ole myöskään tehnyt mitään.
Suja ei siis haittaa vaikka mies olisi tahallaan työtön, sillä muut asiat kuin raha ovat sulle tärkeämpiä miehessä?
Kuvailemasi avut eivät merkitsisi mitään sen sijaan minulle kelpaisi työtön mies joka olisi katseenkestävä, hyvin varusteltu, hyvä seksissä, huumorintajuinen, hellä, huomioon ottava ja jos töihin ei ole aikomustakaan mennä niin hoitaisi kodin ja ruoanlaitot kokonaan minun ollessa töissä.
Olen vela. En koe tarvetta siirtää kenenkään geenejä mihinkään. Jos mies olisi muuten fiksu ja asiallinen, ja yrittäisi löytää töitä, niin miksi ei kelpaisi parisuhteeseen?
En ottaisi ja tuskinpa toisiimme edes törmäisimme kun en baareissa liiku. Lapset ovat myöskin tehty jo, joten sitä asiaa en enää pohtisi.
Olen itse mukavasti tienaava yrittäjä ja arvostan miestä, joka osaa ja tekee, sellaista jolla on mielessään uusia eteenpäin vieviä työprojekteja, intoa ja joka tykkää haasteista. Mies, josta näkee, että hän nauttii tekemisestä ja jonka silmät alkavat loistaa kun hän kertoo mitä kaikkea hän haluaa tulevaisuudessa tehdä. En välitä miehistä, joilla ei ole intoa tulevaa kohtaan, vaan he vain ovat ja menevät päämäärättömästi ilman iloa. Tällaiset pitkäaikaistyöttömät usein ovat, jossakin vaiheessa heissä sammuu sellainen innostuneisuuden ja yritteliäisyyden kipinä ja se on menoa se, sellaista en halua.