Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi kahden miehen kanssa yhtä aikaa, miten?

Vierailija
29.10.2016 |

Kysymys teille, jotka olette kokeilleet otsikossa mainittua. Miten se siis käytännössä hoituu? Ei sillä että olisin just nyt ryhtymässä...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kolme reikää, käytä mielikuvitusta.

Vierailija
2/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän mukavaa, nyt täällä kysellään ja annetaan huorrailu ohjeita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy aika reippaasti videomateriaalia aiheesta...

Vierailija
4/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se hoituu juurikin siten kun te haluatte, höh!

Vierailija
5/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heitä vaikka seljällesi sänkyyn. Toinen kolli kiipeää (perinteisesti) päällesi ja toinen tuuppaa munan kurkkuusi :D

(En suosittele kokeilemaan kavereiden kesken)

Vierailija
6/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa muuta kuin että älä ainakaan ole räkäkännissä tehdessäsi päätöstä siitä, sekstaatko useamman miehen kanssa samaan aikaan. 

Vierailija
7/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen panee takaapäin ja toinen suuhun, toinen on alla ja toinen panee suuhun, toinen panee pilluun ja toinen perseeseen, kumpikin panee vuorotellen suuhun/alapäähän, toinen panee ja toinen piiskaa, kurittaa rintoja tmv.

Vaihtoehtoja on paljon.

Vierailija
8/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä, että netistä löytyy kaikkea. Tiedän myös, että merkittävä osa siitä, mitä sieltä löytyy ei välttämättä ole naiselle mukavaa. Haluaisin kuulla, mikä voisi olla mukavaa, (myös) naiselle.

ap

Vierailija
9/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet vaan vokkiin, tulee useampikin.

Vierailija
10/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä, että netistä löytyy kaikkea. Tiedän myös, että merkittävä osa siitä, mitä sieltä löytyy ei välttämättä ole naiselle mukavaa. Haluaisin kuulla, mikä voisi olla mukavaa, (myös) naiselle.

ap

Riippuu naisesta. Minusta valtaosa siitä kamasta olisi mukavaa ja vaniljampi meno ihan kamalaa.

Vierailija
11/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sut laitetaan polvilleen sänkyyn ja toinen mies lykkää anaaliin ja toinen suuhun ja yrittävät laueta samaa aikaa. Lykkivät toinen käsi lanteillaan ja toinen sun pään takana/lantiota. Kun tämä tapahtuu niin miehet lyövät high5 sun päälläsi ja hurraa. vetävät ulos ja lähtevät hakemaan jääkaapista alastomina ja toisiaan selkään taputellen ja kehuen toistensa miehisyyttä.

Vierailija
12/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin arvasin, että asiallinen ja moralisoimaton keskustelu tästä aiheesta olisi aika lailla mahdotonta.

ap

Vierailija
13/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen panee takaapäin ja toinen suuhun, toinen on alla ja toinen panee suuhun, toinen panee pilluun ja toinen perseeseen, kumpikin panee vuorotellen suuhun/alapäähän, toinen panee ja toinen piiskaa, kurittaa rintoja tmv.

Vaihtoehtoja on paljon.

Minusta tuon voisi tehdä sitä haluavalle esim. niin, että toinen panee persiiseen ja toinen emättimeen ja hetken päästä panomiehet vaihtavat keskenään paikkoja........

Vierailija
14/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihan on ollut ihan ok ohjeita?

Olen kuullut että se ei kuitenkaan mene niin jouhevasti kuin elokuvissa.

Vierailija
15/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt tätä useammankin kerran ja tilanne on edennyt ihan luontevasti ilman käsikirjoituksia.

Voit olla kylkiasennossa ja toinen mies on takanasi ja perinteinen takaapäin  vaginaan ja samaan aikaan otat toiselta suihin. Jos miehiä on vielä enemmän voit olla selälläsi ja yksi yhtyy sinuun päältä ja toiselta otat suihin ja kahdelta vielä käteen samaan aikaan. Miehet hyväilee sinun rintojasi ja klitorista.

Olen kokenut myös sen että toinen mies tulee vaginaan ja toinen anaaliin.

Kaikki tuo on ollut miellyttävää. Naisen on tätä haluttava ja oltava kiihottunut. Mitään kipua ei saa tuottaa vaan pelkkää nautintoa. 

Olen saanut aina lukuisia orgasmeja joten kokemukset olleet mahtavia, ei voi kuvailla edes sanoin jokainen miettiköön tykönään miltä tuntuu kun nainen haluaa

nimimerkillä orgiat

ja olen siis nainen

Vierailija
16/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sut laitetaan polvilleen sänkyyn ja toinen mies lykkää anaaliin ja toinen suuhun ja yrittävät laueta samaa aikaa. Lykkivät toinen käsi lanteillaan ja toinen sun pään takana/lantiota. Kun tämä tapahtuu niin miehet lyövät high5 sun päälläsi ja hurraa. vetävät ulos ja lähtevät hakemaan jääkaapista alastomina ja toisiaan selkään taputellen ja kehuen toistensa miehisyyttä.

Jokseenkin noin se meni silloin joskus kun kaverin (me 24v) kanssa hoideltiin nymfomaanin oireita omaava juuri yo-lakin saanut neito, tosin ei menty kakkosen puolelle. Neiti muuten piti meidän vaatimuksesta lakkia päässään koko suorituksen ajan, joskin lippa taakse käännettynä. Haifaivit toki pariinkin otteeseen, vähän tukkapöllyä ja kunnon läimäisyt kankuille yms alan leffoista opittuja taktisia peliliikkeitä.

Kivaa oli, moneenkin otteeseen ja monellakin tapaa. Joskus kun kaveri käy perheensä kanssa meillä, naureskellaan tuolle jutulle. Hänen vaimonsa tietää asian, mutta meikäisen nunna repisi peliverkkarinsa jos edes vihjaisikin että tuollaista(kin) joskus tehnyt...

Vierailija
17/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet on täysillä mukana eli haluu et sä nautit, niin on kaikkea ihanaa. Mä esim tykkään ottaa toiselta suihin kun toinen nussii mua takaapäin. Tai sit toinen pitää mua sylissä ja levittää mun jalkoja kun toinen nuolee mua. Välillä toinen runkkaa ja kattoo ku mä oon toisen kanssa ja sit vaihdetaan. Tai runkkaaja tulee mun suuhun just loppumetreillä. Ainakin mun kokemuksen mukaan miehet myös tykkää tosi paljon kun imet niitä vuorotellen ja ne näkee välillä oman ja välillä toisen kalun sun suussa!

Vierailija
18/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet on täysillä mukana eli haluu et sä nautit, niin on kaikkea ihanaa. Mä esim tykkään ottaa toiselta suihin kun toinen nussii mua takaapäin. Tai sit toinen pitää mua sylissä ja levittää mun jalkoja kun toinen nuolee mua. Välillä toinen runkkaa ja kattoo ku mä oon toisen kanssa ja sit vaihdetaan. Tai runkkaaja tulee mun suuhun just loppumetreillä. Ainakin mun kokemuksen mukaan miehet myös tykkää tosi paljon kun imet niitä vuorotellen ja ne näkee välillä oman ja välillä toisen kalun sun suussa!

Juurikin näin. Miehiä ei haittaa jos heidän peniksensäkin koskee toisiaan. Minulla on ollut kerran kaksi kullia yhtäaikaa suussa, ei toki kokonaan vaan kärkiosat ja kyllä kaverukset nautti.

Enpä usko että nämäkään tyypit vaimoilleen tai naisystävilleen ovat hommasta kertoneet. Näissä orgiajutuissa olevat ovat olleet varattuja miehiä, kavereita keskenään.

se orgioista kertonut

Vierailija
19/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on sängyn alla ja toinen päällä.

Vierailija
20/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän meni bi-miesten fantasioinniksi...