Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi kahden miehen kanssa yhtä aikaa, miten?

Vierailija
29.10.2016 |

Kysymys teille, jotka olette kokeilleet otsikossa mainittua. Miten se siis käytännössä hoituu? Ei sillä että olisin just nyt ryhtymässä...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä kokea tämän joskus.

Samoin 2 naista 1 mies.

Vierailija
22/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä yhtään syty anaalijutuista, mutta just se on hyvä, että toinen panee ja toiselta otetaan suihin tai että toinen vaan katsoo ja runkkaa.

Ja jossain välissä haluan aina, että kaikki huomio minuun. Eli toinen vaikka panee ja toinen keskittyy tisseihin tai ah, se kaikkein paras: minä kylkiasennossa, toinen tulee takaa pilluun ja toinen nuolee edestä.

Jahas. Maistuisi taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä kokea tämän joskus.

Samoin 2 naista 1 mies.

Juu siis tuo pitäisi kokea ennen kuolemaa. Toinen nainen ratsastaa minulla ja toinen istuu kasvoillani ja nuolen hänen pillua, kun molemmat pussailee toisiaan. T: mies 30v 

Vierailija
24/30 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä omakohtainen kokemus; esileikin aikana toinen nuoli mua ja toiselta mieheltä otin samaan aikaan suihin. Toinen sormetti minua ja katsoi samalla kun annoin toiselle suuseksiä ja runkkasin. Miehet seisoivat vieretysten ja itse olin polvillani heidän edessään ja vuoronperään imin kumpaakin. Toinen miehistä pani mua takaapäin ja toiselta otin konttaus asennossa suihin ja toisinpäin. Välillä myös harrastin toisen kanssa seksiä ja toinen miehistä katsoi meitä ja runkkasi. Lähetyssaarnaaja asennossa otin samaan aikaan toiselta mieheltä suihin. Miehet laukesivat niin, että lähetyssaarnaajan aikana se, keneltä otin suihin laukesi kasvoilleni, ja se kuka pani mua, laukesi loppujen lopuksi rinnoilleni. Mukava kokemus oli ;)

Vierailija
25/30 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin fantasion kahdesta miehestä yhtä aikaa. En vaan tiedä miten ujona ja introverttina voisin päätyä siihen tilanteeseen. Pitäisi löytää kaksi miestä, kokeilla molemmat ensin erikseen, sitten jotenkin yrittää ehdottaa kimppakivaa...

Erityisesti se olisi ihanaa että kun toinen panisi niin toinen juuri imisi rintoja, suutelisi, hieroisi pakaroita tai sormeilisi anaalia... Ja itse voisin runkata sitä miestä. Ja homma ehdottomasti niin että kondomi on ehkäisynä ja ilman tautitestejä en kyllä suostu suuseksiin. Ei haittaisi jos en itse laukeaisi, tuo vaan on niin kiihoittava ajatus että jos vaan toimisi kyllä siinä riittäisi muisteltavaa pitkäksi aikaa.

N31

Vierailija
26/30 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrä tykkään ihan hirveesti siitä, kun toinen jannu on makuulla, minä pitkänään päällä lähetyssaarnaajassa ja mun päällä toinen jannu lykkii mua pepaan sekä puristelee tisseistäni. Laitan pitkäelimisemmän alle.

Vierailija
27/30 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kiinnostaisi eniten että vaikka 69-asennossa olisin päällä, ja toinen nuolisi pilluani, ja toinen miehistä persettäni, tuntuisi varmasti mahtavalta.

Vierailija
28/30 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kerran ollut ko tilanteessa. Silloin ei varmaan kenelläkään riittänyt pokeri siihen että olis aktiin saakka päästy. Sormileikkejä ja suuseksiä harrasteltiin ja kaikille jäi hyvämaku. Orgasmit saatiin kaikki. Oli oikeasti aikas pervo olo hetken kun olin saanut kahdenmiehen lastit suuhun. Oli muuten hyvinkin erimakuisia =) ...

Vierailija
29/30 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.... Haluaisin kuulla, mikä voisi olla mukavaa, (myös) naiselle.

ap

Jos miehet evät kovin homofoobisia, niin toinen mies takaapäin (se paksumpi kaluinen), ja toinen makaa selällään sun alla ja nuolee sua samanaikaisesti. Tämä on lievästi sanottuna, erittäin mukavaa :)

Vierailija
30/30 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse miettinyt tätä viime aikoina paljon. Olen siis mies ja suhteessa. Haluaisin kovasti kokeilla toisen miehen kanssa heteroseksiä. Omasta halusta koska koen sen kiihottavaksi ja myös siitä syystä että uskon sen olevan myös naiselle hyvä ja kiihottava kokemus. Se on varmasti naiselle kiihottavaa kun toinen mies panee ja samalla voi tehdä toisella munalla mitä haluaa. Miehenä ajattelen kaks naista enemmänkin vain sellaisena siistinä juttuna, paitsi itsellä on suuri haave saada suuseksiä kahdelta naiselta samaan aikaan.

Taitaa vaan jäädä tekemättä, en usko että tähän koskaan pystyisin. Ehkä jos olisin itse se kolmas pyörä.

Vähän aiheen vierestä, mutta ajattelin silti tämän vastata.