Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna

Vierailija
28.10.2016 |

Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.

Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)

Kommentit (990)

121/990 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostin kerran laukkuni tavatatalossa koriin jossa oli jotain aletuotteita siksi aikaa että sovitin kenkiä. Kaksi naista käveli yhtäkkiä siihen ja toinen nosti laukkuni luullen että se oli myynnissä ja sanoi toiselle, että ihana! Sanoin että se on minun laukkuni. Totesimme yhteistuumin että meillä on hyvä maku.

Tästä tulikin mieleen, kun kerran olin kirpparilla ja näin hyllyn reunalla roikkumassa laukun. Tunnustelin, oli jotenkin ihmeen painava, mutta en ajatellut siitä vielä mitään, katsoin sisälle, ja siellä oli tavaraa, lompakot ja kaikki. Vähän offtopic, koska en asialle nauranut, vaan säikähdin, että siinä minä vain "pengon" jonkun laukkua. Jatkoin äkkiä matkaani eteenpäin.

(Oli laukun paikka mielestäni niin oudosti valittu, koska se näytti ihan myynnissä olevalta laukulta, joten mietin, että saattoiko olla tarkoituksellista ja ehkä jostain tarkkailtiin, että varastaako joku rahat. Lompakon sisältö meinaan näkyi aika selvästi.)

Vierailija
122/990 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtenä aamuna tämä kyllä turskautti räät nenästä. Vähän ilkeää, mutta perskuta kun tarttu tuo hysteerinen fiilis. :D

Onhan toi vitsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/990 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What's the difference between a Zippo and a hippo?

The other one is really heavy, and the other one is a little lighter.

Ehkä maailmanhistorian tyhmin vitsi, mutta hihittelin monta päivää, kun se jostain aina mieleen juolahti...

Tuosta tuli mieleen:

What's the difference between a lentil and a chickpea?

- I wouldn't pay 100 pounds to have a lentil on my face.

Mikähän tässä on ku ymmärrän jokaisen sanan mutta nää englanninkieliset ei vaan naurata...

Ehkä se ei riitä, että ymmärtää kaikki sanat, pitää myös tajuta se vitsi niiden sanojen takana. Pinnistä, pinnistä, kyllä se vielä sieltä aukeaa!

Vaikka pointin ymmärtäisi, ei kaikki naura tai pidä siltikään samoja asioita hauskoina. Itse nauroin väsyneenä vitsille:

Mitä Batman sanoi Robinille ennen kuin Robin meni autoon? - Robin, mene autoon.

Nauroin aivan vedet silmissä ja muiden mielestä siinä ei ollut mitään hauskaa. Ei tosin enää itseänikään naurata.

Vierailija
124/990 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme äidin kanssa virossa ja katseltiin kahvilassa mitä otettaisiin. Lihapiirakoiden nimilapussa luki viroksi "Lihapirukas".

En tiedä mitä siitä oikeastaan ajattelin mutta nauratti aivan törkeesti. Nauru tarttui äitiin ja seistiin kumpikin keskellä kahvilaa ja huutonaurettiin vedet silmistä pursuten.

Vierailija
125/990 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
126/990 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjailija Juha Siltasen itse keksimä vitsi; mies meni kauppaan ja kysyi "onko teillä maitoa?" myyjä sanoi "ei", vaikka niillä olikin.

Vierailija
127/990 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololo song

Singalong versiota katsottu näemmä joyli 30 miljoonaa kertaa

Vierailija
128/990 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään nauratti, kun pistin tekemäni omenapiirakan pöytään, kun lapsenlapseni tuli. Hän ihasteli, että olen mennyt sellaisen tekemään. Aioin sanoa, että täytyyhän sitä laittaa parasta pöytään kun sinä tulet kylään, mutta siinä hetkessä tajusin että parasta voisi korvata sanalla piirasta.

Sanoin sitten että täytyyhän sitä laittaa piirasta pöytään kun sinä tulet kylään.

Sen sanottuani mietin hetken, ja aloin nauramaan kovaan ääneen kun tajusin mitä olen sanonut. Kukaan muuhan ei oikein nauranut koska kukaan muu kuin minähän ei tiennyt tuota parasta-piirasta juttua.

Vierailija
129/990 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan piian rukous: No, enhän mie itellein mittää pyyvä mutta anna äitille vävy.

Vierailija
130/990 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptiläinen meni baariin. Baarimikko sanoi: "Sinuhe ei enää tarjoilla".

Vierailija
131/990 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä on miljonäärillä ja laadukkaalla vessapaperilla?

-Molemmilla pyyhkii hyvin!

Mikä Keskeytti rusakoiden hääjuhlan?

-Sulhanen alkoi jänistää!

Vierailija
132/990 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up yup

Vierailija
133/990 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen naistenlehti: Me Naiset

Venäläinen naistenlehti: A  Vot  Akka

Vierailija
134/990 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri piti esitelmää koulussa ja luki kalvojaan läpi: kesken esityksen hän luki lauseen "avautuu alla olevasta linkistä" ja nosti katseensa kohti opettajaa punastellen omaa mokaansa. No opettajan ilme ei värähtänytkään (ei tainnut edes kuunnella) ja läpi meni suoraan kopioitu esitelmä :D yritin niin pitää pokkaa silloin, vaikka hankalaa se oli :')

:DDDD repesin ! :D

135/990 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä kesäisenä iltana istuin tupakalla takapihallani, yläkerran partsilla oli jotkut kotipippalot. Pieretti ja ajattelin et tästä tulee hiljainen.. Istuin tosiaan nahkasohvalla ja se pieru kuului todella kovaa. Niin kovaa, että yläkerran bilepartsilla tuli hiljasta. Lopulta sieltä sit rupes kuulumaan jotain ''mikäseolihyi'' kuiskimista.. Tälle on tullu naurettua monet kerrat :D Hävetti.

Vierailija
136/990 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin tänään bussissa kun ajatuksissani katselin mainoksia. Tatu&Patu. Peffateatterissa. 😂😂😂

Vierailija
137/990 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin miehen kanssa kaupassa, yhdessä kohtaa oli myynnissä ruusuja ja suklaata. Mies jäi siihen ja itse kävelin vähän matkaa ennen kun huomasin että oli jäänyt matkasta puoliväliin ja sydän melkein suli kun luulin että nyt se ostaa mulle kukkia :D no ei vaan otti suklaarasian ja ilme oli sellanen kunnon veijari kun pikkulapsella. En tiedä miksi tämä nauratti niin paljon.

Vierailija
138/990 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtenä aamuna tämä kyllä turskautti räät nenästä. Vähän ilkeää, mutta perskuta kun tarttu tuo hysteerinen fiilis. :D

Ilkeää? Ne on kaikki näyttelijöitä, näytelty sketsi siis.

Vierailija
139/990 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa oli enkun kokeet ja piti kirjoittaa lause suomesta englanniksi, lauseen sisällä oli sanat "pitkin katua", eräs poika oli  kirjoittanut tuon kohdan englanniksi "along regret".  

Vierailija
140/990 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset