Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna
Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.
Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)
Kommentit (990)
Kolmen tunnin sukupuolielinluennon jälkeen fiksuinta, mitä keksin sanoa oli, että "jos peniksellä olisi siivet niin se olisi sitten kyrpänen". Huvittaa vieläkin ja minustahan tulee lääkäri.....
Minua naurattaa aina aivan kamalasti se kuvavertailu Daniel Radcliffesta ja Daniel Boringcliffesta :D Laittakaa vaikka kuvahakuun "Daniel Boringcliffe", jos ette ole vielä nähneet sitä.
Vierailija kirjoitti:
Yhdyssana-yhdyssanat (vai mikähän niiden oikea nimi onkaan, tällaiset "lapsivesiliukumäki"-tyyppiset vitsit). osuu nauruhermoon usein. Mulla on Puujalalla koreasti -niminen kirja jossa niitä on lueteltu. Kerran jatkoilla, aamuyön pimeinä tunteina sain puolen tunnin nauruhepulin aiheesta "konservatiivitaavi".
Rottien vihaaja kirjoitti:
WC-pönttöön ei saa laittaa ruokaa, se houkuttelee rottia.
Ahahahahhhaa! Olipa hyvä vitsi :D Olihan?
Vierailija kirjoitti:
Mies meni metsään löi päänsä oksaan.
Minusta tämä ja vastaavat olivat hauskoja kun olin alle 10 vuotias, muttei enää.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies meni kauppaan lapio.
Mies meni metsään ja punainen pipo.
En ymmärrä näitä. Voiko joku yrittää selittää? t. ilmeisen huumorintajuton
Ne ovat olevinaan hauskoja kun niissä ei ole mitään vitsiä. Lasten juttuja.
Joskus kun on tylsää, meen arrakin anagrammikoneeseen ja laittelen sinne ihmisten tai yritysten nimiä :D Ihan typerää mutta ainakin saa takuuvarmana nauramaan!
Juu, parempaa aivojumppaa anagrammien väsäily olisi, jos niitä tekisi itse eikä koneella
Asun ulkomailla, ja kun ulkomainen poikaystäväni kuuli suomea, niin hän kommentoi että suomenkielessä pitää "roll on the R's", mutta se kuulosti kuin että pitäisi "roll on the arse".
Possu ja kärpänen nauratti silloin yläasteella aivan älyttömästi. Kummeli-vitsi siis kyseessä, nykynuorille tiedoksi.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies meni kauppaan lapio.
Mies meni metsään ja punainen pipo.
Ne ovat olevinaan hauskoja kun niissä ei ole mitään vitsiä. Lasten juttuja.
Kiitos, kokemusta rikkaampana :)
Ystäväni oli myöhässä lukiossa ja lähetin sitten hänelle ihmettelevän tekstarin. Ystäväni vastasi: "joo oon tulossa, mut tää mun matka kestää kun on tää megaiso peppu", mutta tarkoitti reppua. Repesin nauruun ja kysyin vielä viestillä: "jaajaa, ja tää peppu hidastaa sun matkaa sitten oleellisesti?" ja oletin hänen nyt huomaavan vitsin. Kaveri ei vieläkään huomannut kirjoitusvirhettään ja jatkaa vaan: "joo kun piti änkee kaikki ranskan kirjat mukaan ja tää painaa ihan sikana! Käytännössä raahaan tätä vaan perässäni!".
Vierailija kirjoitti:
Yhdyssana-yhdyssanat (vai mikähän niiden oikea nimi onkaan, tällaiset "lapsivesiliukumäki"-tyyppiset vitsit). osuu nauruhermoon usein. Mulla on Puujalalla koreasti -niminen kirja jossa niitä on lueteltu. Kerran jatkoilla, aamuyön pimeinä tunteina sain puolen tunnin nauruhepulin aiheesta "konservatiivitaavi".
Oi meilläkin oli joskus "laksatiivitaavi" naurun aiheena!
Vierailija kirjoitti:
Häh. Näähän on aivan naurettavan huonoja. Ei naurata mikään.
Oletteko te kaikki jotain idiootteja?
Tää oli ketjussa ainoa jolle nauroin. Niin aito.
Vierailija kirjoitti:
Mummoni kertoi että tämä tapahtui hänen nuoruudessaan. Hän oli töissä hautausmaalla. Yksi aamu hän oli haravoimassa hautausmaan polkuja, sitten hän näki jotain omituista: mies nousi ylös juuri kaivetusta haudankuopasta, sinne oli pudonnut kylän juoppo ja sammunut :D
"Do you dig graves?"
"Yeah, they are alright"
"I like them, too!"
Poika soitti ennen kouluun lähtöään kännykällään minulle. Tiesin aamulla lähtiessäni töihin, että lapsen puhelin oli jäänyt keittiöön lataukseen. Käskytin lasta siinä puhelun aikana, että käy hakemassa puhelin laturista ja vie se valmiiksi reppuun. Lapsi vähän änkytteli, että miten mä sitten puhun sulle, jos mä vien tämän puhelimen reppuun? Vasta siinä vaiheessa itselläni välähti, että eihän se puhelin ole enää missään latauksessa, kun lapsi soittaa olkkarista telkkarin äärestä ja puhuu siihen kännykkään saati veisi sitä sillä hetkellä reppuun kesken puhelun... Jos sitä käy vähän hitaalla. :) Sitä sitten hekottelin vielä puhelun loputtuakin.