Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna
Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.
Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)
Kommentit (990)
Tän luin joskus joltain keskustelupalstalta. Koulun ruokalan seinällä oli juliste jossa oli siilin kuva ja ohjelause sivistyneeseen ruokailuun: en hörpi. Oppilailla oli sitten ruotsin sanakoe, jossa kysyttiin sanaa siili ja oppilas kirjoitti vastaukseksi en hörpi :D
Pk-ikäiset lapseni näkivät Precosa-mainoksen. Mainos itsessään ei ole kovin hauska. Hauskuus piilee lasten Mr D -esityksistä. Vessahuumori iskee lapsii paremmin kuin aikuisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tästä varmaan tunnistaa, mutta kerron nyt kuitenkin. Erään pääsiäisen jälkeen mämmiä jäi paljon yli, eikä kukaan jaksanut enää syödä sitä. Joku kävi sitten kaatamassa mämmin jämät vessanpönttöön. Mämmi tarrasi ihan kunnolla pönttöön ja pönttö oli ihan törkeän näköinen. Kun tämä paljastui, alkoi hirveä huuto siitä, että kenen jäljiltä vessa on tuossa kunnossa, pitäisi nyt omat jäljet osata siivota jne. Naurusta ei ollut tulla loppua, kun sotkun oikea syy paljastui. Tilanne oli oikeasti paljon huvittavampi kuin miltä se tässä kirjoitettuna kuulostaa.
Ei mämmiä saa kaataa pönttöön.
Ruotsinkielisen pikkukaupungin torilla joku myi leivonnaisia, kyltissä luki "Hembakat 5€", asiakas sanoi "ottaisin noita Hempakoita"
Yhdyssana-yhdyssanat (vai mikähän niiden oikea nimi onkaan, tällaiset "lapsivesiliukumäki"-tyyppiset vitsit). osuu nauruhermoon usein. Mulla on Puujalalla koreasti -niminen kirja jossa niitä on lueteltu. Kerran jatkoilla, aamuyön pimeinä tunteina sain puolen tunnin nauruhepulin aiheesta "konservatiivitaavi".
Ajoin joskus aikoja sitten mieheni hiuksia kotikoneella inttiä varten. Putsasin terästä/8mm mitasta kasaantuneet karvat kesken homman. Jatkoin keskeltä päätä ja kauhukseni huomasin että se mitta jäi laittamatta... =O En saanu moneen minuuttiin sanottua mitään kun nauroin niin kovasti sitä kiitorataa. Miestä ei naurattanut jostain syystä niin kovasti.. =D
Vierailija kirjoitti:
Ruotsinkielisen pikkukaupungin torilla joku myi leivonnaisia, kyltissä luki "Hembakat 5€", asiakas sanoi "ottaisin noita Hempakoita"
No tämä ei siis naurata, mutta Oulun alueella ennen vanhaan yläluokan puhuma ruotsi siirtyi suomenkielisen rahvaan suuhun juurikin tuolla tavoin. Vielä mummuni käytti esim. käsipyyhkeestä nimitystä hantuuki.
t. ohis
Mua naurattaa sen yhden (jo eläköityneen) tiedenaisen sukunimi. Simonsuuri-Sorsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä ei siis naurata, mutta Oulun alueella ennen vanhaan yläluokan puhuma ruotsi siirtyi suomenkielisen rahvaan suuhun juurikin tuolla tavoin. Vielä mummuni käytti esim. käsipyyhkeestä nimitystä hantuuki.
t. ohis
Mieheni turkulainen mummi kysyi aikanaan kun olin ensivierailulla "onk sul pal tuukei?" Kyllä siinä piti hetki miettiä, että mitä... Halusi lahjoittaa (pöytä)liinojaan mulle.
Tapahtui minulle.
Olimme kylässä ja siellä oli vieraita parisenkymmentä. Naiset olivat pääsääntöisesti jättäneet käsilaukkunsa eteiseen juhlien ajaksi. Kun olin lähdössä, nappasin siitä laukkuni, avasin sen ja aloin suureen ääneen kailottaa että "Kuka ihme on laittanut mun laukkuun servettejä ja käytettyä lahjapaperia???". Rupesin kaivamaan niitä ulos sieltä. Sitten vasta tajusin että koko laukku ei ole minun... hiljaa kaivoin oman laukkuni ja hiippailin ulos. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies keitti itselleen pari kananmunaa aamupalaksi. Pöydässä hän olikin sitä mieltä, että munat jäivät liian löysiksi ja päätti laittaa ne hetkeksi mikroon. Tässä vaiheessa vähän protestoin, että ei voi olla hyvä idea.
Ok, munat tulivat ehjinä mikrosta ulos, mies istui voitonriemuisen takaisin pöytään ja sanoi vielä jotain että "Mähän sanoin että tää onnistuu!"
Ukkoparka tökkäsi lusikan ekan munan kuoren läpi ja koko muna räjähti. Mies istui suu auki lusikka kourassa jähmettyneenä rillit, paita ja seinä munamöhmössä ties vaikka kuinka kauan, kunnes repesimme molemmat ihan hysteeriseen nauruun :D
5/5 jos totta.
Bussissa nuori pariskunta (ikää ehkä 16-20v?)
Poika avasi ES-energiajuoman ja sanoi tytölle: "Olet mun elämäni ES, saat mun pöksyt pärisemään" ja vinkkas tytölle silmää. Tyttö repes nauruun. Itse pidättelin naurua heidän takana.. :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ohis
Äitini joka oli supisuomalainen, mutta unohti suomen kielen sotalapsena niin että joutui melkein ummikkona kouluun menemään, kertoi juuri tuosta palvelusväestä seuraavaa juttua. Suomalainen tyttö oli päässyt palvelijaksi rikkaaseen kaupunkilais perheessen ja kertoo ystävättärilleen siellä maakuopassa että kello oli klokka, kun mä kaupungist lährin ja nyt se on jo paraply.
Entinen työkaveri oli heittänyt vahingossa laukun roskapussien mukana roskiin. Roskis ei ollut tavan roskis, vaan niitä isoja maan alle kaivettuja roskiksia. Oli pitänyt kutsua joku huoltomies, että tämä oli saanut tikkaat ja mennä hakemaan oman laukkunsa roskapussien seasta.. :'DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä väsyneenä vitsi
"Miksi Röllin vene upposi?
-koska pohjasta puuttui tilipitappi"
Sai mut nauramaan ihan liian paljon.Nauroin niin etten melkein saanut henkeä :D Ihan loistava.
Kyllä voi olla yksinkertainen huumori. On niitä parempiakin vitsejä
Joskus nauroin kuset housussa, kun joku tällä mammapalstalla oli jo suunnitellut sodan syttyessä matkustavansa ruotsiin. Mukaan tietenkin kaikki vaatteet ja koko muumimukikokoelma. Kertoi maksavansa majoitukset ja tarvikkeet näillä astioillaan. Vaikutti olevan täysin vakavissaan. Vähän tuntuu ettei sotatilassa paljon mamman mukit maksusta mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies keitti itselleen pari kananmunaa aamupalaksi. Pöydässä hän olikin sitä mieltä, että munat jäivät liian löysiksi ja päätti laittaa ne hetkeksi mikroon. Tässä vaiheessa vähän protestoin, että ei voi olla hyvä idea.
Ok, munat tulivat ehjinä mikrosta ulos, mies istui voitonriemuisen takaisin pöytään ja sanoi vielä jotain että "Mähän sanoin että tää onnistuu!"
Ukkoparka tökkäsi lusikan ekan munan kuoren läpi ja koko muna räjähti. Mies istui suu auki lusikka kourassa jähmettyneenä rillit, paita ja seinä munamöhmössä ties vaikka kuinka kauan, kunnes repesimme molemmat ihan hysteeriseen nauruun :D5/5 jos totta.
Ihan täyttä totta, joten kiitos :)
Karhu käveli metsässä ja tulipa vastaan jänis."Lähteekö karva?" tivasi karhu ja jänis sanomaan että kovasti lähteekin. No, karhu tallusteli etiäpäin kun tuli vastaan kettu ja siltäkin kysymään että lähteekö karva. Ketunkin vastaus oli että taitaa lähteä ja paljon. Hieman turhautuneena mesikämmen jatkaa metsäpolkua ja vastaan hyppelee iloinen orava. "Kuule Kurre, lähteekös sinulta karva?" kysytään, taas kerran, ja vastaus kuuluikin että "Eipä lähde ollenkaan, katsos vaan tätä upeata turkkia" jolloin karhu nappasi oravan kännyynsä, kyykistyi sammalmättäälle, turautti kunnon haisevat ja pyyhki oravalla perseensä.
Älä siis paljasta kaikkia korttejasi tässä elämässä tai joku pyyhkii sinuun takapuolensa:)
Nostin kerran laukkuni tavatatalossa koriin jossa oli jotain aletuotteita siksi aikaa että sovitin kenkiä. Kaksi naista käveli yhtäkkiä siihen ja toinen nosti laukkuni luullen että se oli myynnissä ja sanoi toiselle, että ihana! Sanoin että se on minun laukkuni. Totesimme yhteistuumin että meillä on hyvä maku.