Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna

Vierailija
28.10.2016 |

Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.

Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)

Kommentit (990)

Vierailija
881/990 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni petti minua kahden eri mustan miehen kanssa. Sai kondylooman ja sukuelin herpeksen. Mä en saanut niitä.

Eron jälkeen löysi miehen, saivat lapsen joka sai aivovaurion herpeksestä ja mies jätti hänet. On nyt yksin lievästi vammaisen lapsen kanssa.

Lähestyi mua jokin aika sitten, kuinka kaipaa minua ja mä olin hänen elämänsä rakkaus. Ei kiinnosta, mulla on uusi avovaimo ja hyvä parisuhde.

Ei varsinaisesti naurata - mutta vähän tuntuu hyvältä. Paha saa palkkansa.

Vierailija
882/990 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kompiskitta kirjoitti:

Pari vuotta tsunamin jälkeen kuultua: "Suomalainen comeback ulkomailla: Aki Sirkesalo nousi pinnalle japanissa". Osa nauroi, suuri osa ei.

"annoin pikku sormen, tsunami vei koko perheen. Aloin tsunamilla leikkimään tein sen perheeltä salaa".

Mua nauratti - exää ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/990 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinani 18 vuotiaana setäni ja hänen uuden naisystävänsä kanssa suvun mökillä. Molemmat heistä oli kännissä ja mä otin pari kaljaa seuraksi. menin nukkumaan. Setäni tunnetaan vittumaisena ihmisenä kännissä. Hän koko illan ärsytti ja vinoili kaikesta mahdollisesta naisystävälleen. Todella törkeistä asioista vinoili menneisyydestä, mustasukkaisuudesta, entisistä miehistä jne. Lopulta menin takaisin mökin keittiöön rauhoittelemaan tilannetta ja ehdotin, että setäni menisi nukkumaan.

Setä jatkoi naiselle vinoilua, jolloin naisystävä heitti kannullisen kahvia/vettä setäni naamalle ja lähti mökistä itkien pihalle. Setäni suuri eleisesti totesi käsiään levittäen: "oho, mikä sille NYT tuli"?

Oliskohan suuttunut sun 3 tunnin jatkuvasta vittuilusta. Vein Setäni nukkumaan. seuraavan päivänä kerroin muille sukulaisille tapahtuneesta. Meidän sukuun jäi moneksi vuodeksi "vitsiksi" lause: "oho, mikä sille NYT tuli".

Vierailija
884/990 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Homie, don't play like that".

Ne jotka ei tajuu, on rasisteja.

Vierailija
885/990 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jim Carreyn Lemmikkidekkari-elokuvan aloituskohtaus. Tässä ei varmaan sinänsä mitään ihmeellistä, mutta kieriskelin 12-vuotiaana kaverin olohuoneen matolla ja olin täysin varma että kuolen, koska huutonauroin samaan aikaan niin paljon että en pystynyt hengittämään sisään.

Vierailija
886/990 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä nauroin tossa toissapäivänä. En tiedä olinko väsynyt tai jotain, mutta en ole pitkään aikaan nauranut yhtä paljon ja makeasti.Pyydän anteeksi mahdollista yksinkertaisuuttani.:`D

Vierailija
887/990 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukhtarIsä kirjoitti:

Exäni petti minua kahden eri mustan miehen kanssa. Sai kondylooman ja sukuelin herpeksen. Mä en saanut niitä.

Eron jälkeen löysi miehen, saivat lapsen joka sai aivovaurion herpeksestä ja mies jätti hänet. On nyt yksin lievästi vammaisen lapsen kanssa.

Lähestyi mua jokin aika sitten, kuinka kaipaa minua ja mä olin hänen elämänsä rakkaus. Ei kiinnosta, mulla on uusi avovaimo ja hyvä parisuhde.

Ei varsinaisesti naurata - mutta vähän tuntuu hyvältä. Paha saa palkkansa.

Tämä on julmaa. Vai tuntuu sinusta hyvältä! Viaton lapsi joutuu kärsimään aikuisten törttöilyistä.

Vierailija
888/990 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo pätkä, kommenteissa neuvottiin hidastamaan video puolella :,D olin aikamoisessa krapulassa ja vedet silmissä huutonauroin tuolle varmaan 40 kertaa sen päivän aikana. Nyt lähinnä hymähdin, mutta ai jestas mitä riemua revin tuosta silloin

Vierailija
889/990 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2341 kirjoitti:

Muistaako kukaan lääkärisaneluista poimittuja irrallisia otteita, näitä "Potilas parantunut hoidosta huolimatta"? Mua ne nauratti. Jääneet mieleen mm.

"Liikkuu vasemmalla kädellä spontaanisti"

"Ei yhdyntöjä. Takana neljä raskautta ja kaksi synnytystä"

"Juonut kaksi pulloa kirkasta puoleen mieheen"

"Potilas tulee näyttämään oikeaa keskisormeaan"

"Vaimon oksentelu hävinnyt iltapäivällä, samoin mies"

Mahtaakohan tuo "potilas parantunut hoidosta huolimatta" olla virhe? Sinänsä hupaisia muutoin. :)

Vierailija
890/990 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flu has been deplatformed.

Viittaa tähän ihmisten poistamiseen sosiaalisesta mediasta joka on nyt muodissa.

Vierailija
891/990 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottiin miehen kanssa amerikkalaista elokuvaa jossa oli tekstit jollain kääntäjäpalvelulla käännetty.

Kaksi ihmistä istuivat pöydässä vakavina ja keskustelivat:

"How is mom?

"She moved to Tampa."

Käännös meni näin:

"Miten äiti voi?"

"Hän muutti Tampereelle."

Tuli niin puun takaa tuo Tampere amerikkalaisessa ympäristössä että oli pakko pysäyttää elokuva kun naurettiin niin paljon.

Vierailija
892/990 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!

Vierailija
893/990 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

se itkuinen kinuski ravaamassa pitkin kampin kattilaa.

Vierailija
894/990 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli hauska: Joku sanoi että vauva-palsta on hyvä.

Vierailija
895/990 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sairaalan päivystyksessä ja tv.ssa lauloi Jenni Vartiainen, noin 4v  pikkutyttö huusi "Ihana tuo JENGI VARTIJA!" Aloin nauraa niin, että hoitaja luuli minun itkevän.

Vierailija
896/990 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin pitkästä aikaa  Poliisiopisto kakkosen ja kun se punkkari huusi oven nurin, sain semmoisen  naurukohtauksen  että  kissa pelästyi  :D

Vierailija
897/990 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän varmaan tunnista, mut sou vat Oltiin mieskaverini kanssa kyläilemässä joulun aikoihin äitini luona. Äiti oli tehnyt kiisseliä mikä piti saada jäähdytetyksi ja puhui siitä kovaan ääneen. Mieskaveri osui paikalle ja äiti sanoi, että "heitä tuo hankeen jäähtymään" mies teki työ käskettyä ja heitti kiisselit hankeen siitä astiasta, no, armeijan miehenä tottunut tekemään niin kuin käsketään

Vierailija
898/990 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin aikoinani koiran koulutusta varten koiranmakkaran siivuiksi rasiaan jääkaappiin valmiiksi odottamaan. Ihmettelin kovasti, mihin oli puolet hävinnyt.Isäni oli tullut yöllä baarista kotiin ja oli laittanut ne leipänsä päälle. Hyvin oli maistunut piimän kanssa.Tätä juttua on muisteltu ja naurattaa vieläkin.

Vierailija
899/990 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana ja välillä pelkkä vedenjuonti saa oksentamaan. Join eilen illalla vettä pullosta jossa luki lähdevesi. Tuumasin miehelle että vatsa on ymmärtänyt väärin vedenjuonnin johon mies sanoi että pitää siis juoda vain jäävettä. Repesin totaalisesti 😁

Vierailija
900/990 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmelle siskolle nimeksi Isla, Tesla ja Kosla.