Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna

Vierailija
28.10.2016 |

Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.

Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)

Kommentit (990)

Vierailija
901/990 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
902/990 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsottiin miehen kanssa amerikkalaista elokuvaa jossa oli tekstit jollain kääntäjäpalvelulla käännetty.

Kaksi ihmistä istuivat pöydässä vakavina ja keskustelivat:

"How is mom?

"She moved to Tampa."

Käännös meni näin:

"Miten äiti voi?"

"Hän muutti Tampereelle."

Tuli niin puun takaa tuo Tampere amerikkalaisessa ympäristössä että oli pakko pysäyttää elokuva kun naurettiin niin paljon.

Mikä leffa? 🤣

T. Tamperelaine

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/990 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua 🤣

Vierailija
904/990 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen hallitus on ministereineen tehneet hyvää duunia, repesin totaalisesti.....jos tyttäreni olisivat yhtä onnettomia aikuistuttuaan omissa töissään niin olisin hyvin pettynyt.

Vierailija
905/990 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään olen nauranut tälle jutulle, vedet silmissä:

https://yle.fi/uutiset/3-10989177

Joskus takavuosina netissä oli kokeilumielessä psykiatrirobotti. Se oli ohjelmoitu esittämään kärjekkäämpi kysymys jos se ei saanut edellisestä vastauksesta mitään irti. Yhden ihmisen kanssa keskustelu oli ollut seuraavanlainen:

- Kerro itsestäsi.

- Olen 28-vuotias mies Turusta.

- Mitä tuntemuksia se sinussa herättää paitsi syvää häpeää?

Vierailija
906/990 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chisun lettitempaus, muka kulttuurista omimista. XD

Vierailija
907/990 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukunimi Miettinen lausutaan savoksi suattaapa aatella. Mua nauratti ihan vedet silmissä🤣

Vierailija
908/990 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamperelainen ja savolainen keskusteli.

Tamperelainen kysyi: onks sulla tupakkia

myyrä. Savolainen vastas: onkos sulla rahhoo näätä.🤣🤣

Vierailija
909/990 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Living colour kirjoitti:

"Homie, don't play like that".

Ne jotka ei tajuu, on rasisteja.

Jos lainaat, lainaa oikein.

"I don't think so. Homie don't play dat."

Siis Homie the Clown, musta klovni, joka ei suostunut temppuilemaan toisia naurattaakseen, ja vastasi näin kun joku ehdotti jotain.

Vierailija
910/990 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savolaisen vaimo putosi veneestä johon Savolainen mies totesi ei naarata.

Vierailija
911/990 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavi auki tuijotettiin ....tamperelainen sanonta.

Vierailija
912/990 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuorossa oli hiljaista ja jotain läppää siinä työkaverin kanssa heitettiin. Siinä hiljaisuudessa pienessä naurussa tuli pieru. Sille kun alettiin nauramaan, tuli tahtomatta toinenkin pieru ja sitten vasta naurettiinkin.

Saattoi siinä hiljaisuuden rikkoutuessa potilaatkin herätä.

Vierailija
913/990 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpänen lenteli häiriköimässä keittiössä ruokaa laittamassa ollutta vaimoa.. Hetken kuluttua kärpänen pyöri taas ruoanlaittajan ympärillä, ja vaimo huitaisi kärpästä fileerausveitsellä. Mies tätä ihmetteli, että mitä sä tuollain veitsen kanssa heilut? Ei mitään hyötyä, sehän lentää vielä!

Tähän vaimo totesi: joo, lentää, mutta ei lisäänny!

Vierailija
914/990 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauroin viikonloppuna tälle x factorin koelaululle. En tajuu miten pysty naurattaa niin paljon. Olin kyllä ihan överiväsyny.

Olen itsekin nauranut tälle ja vielä enemmän, kun luin, miten joku kommentoi hänen näyttävän Paavo Pesusieneltä.

Vierailija
915/990 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Melkein Mensa"- ohjelma naurattaa mua aina kyyneliin asti, kun se joskus vanhingossa osuu kanavilla surffaillessa eteen. Jään joka kerta sitä katsomaan ja voi että se on hauska! Joskus kadun kun en käynyt pissalla ensin.

Vierailija
916/990 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä uutista lukiessa nauroin ääneen. Astetta mielenkiintoisempi työpäivä poliiseilla. :D

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006217430.html

Vierailija
917/990 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mammanpoika kirjoitti:

Tälle idols esitykselle repesin täysin. Noi tuomareiden ilmeet jo ja sitte kun ajattelin, että sen kaverit varmaan sanonut sille että sulla ihan huippu ääni, että mene sinne vaan, sitten nauraneet kuoliaaks ittensä.

Tälle ei voi olla kyllä repeemättä!

Mä tulin tästä ennemmin surulliseksi. Muitakin alapeukuttaneita on, jotka varmaan ajattelevat samalla tavoin.

Ihmettelen, jos ei kukaan lähipiiristä ole kertonut esiintyjälle realiteetteja ja "romuttanut" hänen unelmaansa esiintyä ohjelmassa.

Minua olisi naurattanut aivan hillittömästi tuomareiden repeäminen, jos kyseessä olisi ollut selkeä huumoriesitys. Olen nauranut hysteerisenä itsekin usein samalla tavoin, ettei loppua meinaa tulla.

Tässä se oli väärässä paikassa. Sympatiani ovat esiintyjän puolella.

Vierailija
918/990 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mammanpoika kirjoitti:

Tälle idols esitykselle repesin täysin. Noi tuomareiden ilmeet jo ja sitte kun ajattelin, että sen kaverit varmaan sanonut sille että sulla ihan huippu ääni, että mene sinne vaan, sitten nauraneet kuoliaaks ittensä.

Tälle ei voi olla kyllä repeemättä!

Mä tulin tästä ennemmin surulliseksi. Muitakin alapeukuttaneita on, jotka varmaan ajattelevat samalla tavoin.

Ihmettelen, jos ei kukaan lähipiiristä ole kertonut esiintyjälle realiteetteja ja "romuttanut" hänen unelmaansa esiintyä ohjelmassa.

Minua olisi naurattanut aivan hillittömästi tuomareiden repeäminen, jos kyseessä olisi ollut selkeä huumoriesitys. Olen nauranut hysteerisenä itsekin usein samalla tavoin, ettei loppua meinaa tulla.

Tässä se oli väärässä paikassa. Sympatiani ovat esiintyjän puolella.

Kieltämättä. Laittanut ihan selvästi uuden puvunkin ja kaikki.

Vierailija
919/990 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV kuuluttaja juonsi: nyt laulaa Mauno Koivisto, kun piti olla Mauno Kuusisto.  Pokka ei pitänyt juontajallakaan.

Vierailija
920/990 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus Ircquotes-sivustolta luin, että joku oli heitellyt koiralleen keppiä. Pyylevä mies oli ajanut pyörällä ohi, lentävä keppi oli osunut pyörän renkaan pinnojen väliin ja mies lentänyt sarvien yli ojaan 😂😂😂

Jotkut olivat saman sivuston tarinan mukaan murtautuneet kirkkoon ja olleet poliisien tullessa papinkaavut päällä kännissä soittelemassa urkuja 😂😂😂

Alan käkättää holtittomasti kun ajattelenkin sitä, että romanit varasti niitä tankkeja Ukrainassa sekä sille, että radiohakkerit huudattavat heavy metallia venäläisarmeijan taajuuksilla 😂😂😂😂

Naurattaa myös se, kun oli se Costa Concordian onnettomuus, laivan kapteeni Schettino vinkui sille rannikkovartioston De Falcolle että on pimeää ja kylmää ja De Falco karjaisee, että:"Kannelle ja heti, h**vetti soikoon!" 😂😂😂