Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna

Vierailija
28.10.2016 |

Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.

Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)

Kommentit (990)

Vierailija
861/990 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelin meidän työpaikan lasiovea päin. Oli ihan yleisöä paikalla :D

Luulin että ovi oli aukaistu lukosta niin kuin joka aamu, mutta hups ovi oli lukossa ja meitsi tuli ovea kohti juosten. Mun piti siis tarttua kahvaan ja työntää ovi auki mutta ovi oli tosiaan vielä lukossa! Se tärähdys mikä siitä kuului herätti varmaan kuolleetkin! Istuin lattialla ja pitelin suutani, koska täräytin hampaani törmäyksessä :D  Silloin itketti, mutta nykyään naurattaa kun kuvittelen miltä se on näyttänyt muiden näkökulmasta. Työkaverit iloisesti morjestavat ja samalla mun naama iskeytyy oveen :D Nytkin naurattaa kun muistelen tätä ihanaa muistoa :D

Ovi selvisi säikähdyksellä!

Heh. Tästä tulikin yksi hauska juttu mieleen.

Kerran töissä työkaveri tuli kauheella tohinalla limupullon kanssa kahvihuoneeseen: " Tiedättekse mitä!!!???" " RRRRRÖYYYHHHHHHH!!!

Siis oikeasti hänellä oli tärkeää sanottavaa, mutta spontaanisti mahtiröyhtäys törähti ensin, sai siinä taas nauraa räkättää oikein kuorossa kaverin "ilmoitusta"!

Vierailija
862/990 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin jostain, että moni on luullut, että iltarukouksessa sanotaan 'jos Sijaltainen nousisi' (oikeasti 'jos sijaltain en nousisi) ja sitten olivat pelänneet öisin Sijaltaisen nousua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/990 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on joskus, tavaroita hävittäessä, tapana naureskella että tavarat ei mahdu arkkuun kun kuolee joten ei kannata säilyttää. Tuli sitten puhe isosta joulukranssista josta tuumasin että eihän tuokaan arkkuun mahdu mutta arkun päälle kyllä. Siitä sitten väsyneenä hervottomasti naureskellen tarina kehittyi ja joulupukki siunasi tonttupukuisen vainajan punaisessa arkussa, kirkossa soi joululaulut, tontut kantoi arkun ulos ja poro veti arkun haudalle reessä. Hautakummulle jouluvalot ja hyasintteja. Hautajaisten ajoitus jouluun vaan voi olla hankalampi toteuttaa mutta olishan tuo jouluhullulle ihmiselle aikamoinen lähtöjuhla :D Voin kuvitella uskovaisten paheksuvia tuhahduksia ja lehtiotsikoita.

Vierailija
864/990 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatu ja Patu-kirjoissa on paikka nimeltä Rähmälän Sössöburger, jossa kaikki annokset näyttävät mustaksi kärveltyneiltä ja muutenkin ällöiltä. 

Mieheltäni tuli eilen viesti, että "Söin lounaan Sössöburgerissa ja nyt on vatsa sekaisin :(". Olen hirnunut tuolle "Sössöburgerille" siitä saakka. :D

Vierailija
865/990 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun luin jostain, että moni on luullut, että iltarukouksessa sanotaan 'jos Sijaltainen nousisi' (oikeasti 'jos sijaltain en nousisi) ja sitten olivat pelänneet öisin Sijaltaisen nousua.

Vähän ohi aiheen, mutta ajattelin sen itse pienenä "jos sialtain en nousisi", ja mietin kuumeisesti, että eihän tässä nyt ole yhtään mitään järkeä, koska en minkään sikani päällä nuku. 

Vierailija
866/990 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin bookkaamassa lentoja ja varausvaiheessa oli jokin "Special assistance" - ruksi ja poikaystävä totesi, että sulle sitten tulee tuo tarpeeseen. Tää on näin kirjoitettuna niin huono, mutta kierittiin naurukohtauksessa jossain lattialla niin kauan, että se lentovarauksen istunto vanheni ja piti aloittaa homma alusta.

Vierailija
867/990 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla radiossa (olikohan Aalto?) juontaja luuli mikin olevan kiinni ja puuskahti tunteella Perk**e! Oli hauska.

Vierailija
868/990 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä varmaan tunnistaa, mutta kerron nyt kuitenkin. Erään pääsiäisen jälkeen mämmiä jäi paljon yli, eikä kukaan jaksanut enää syödä sitä. Joku kävi sitten kaatamassa mämmin jämät vessanpönttöön. Mämmi tarrasi ihan kunnolla pönttöön ja pönttö oli ihan törkeän näköinen. Kun tämä paljastui, alkoi hirveä huuto siitä, että kenen jäljiltä vessa on tuossa kunnossa, pitäisi nyt omat jäljet osata siivota jne. Naurusta ei ollut tulla loppua, kun sotkun oikea syy paljastui. Tilanne oli oikeasti paljon huvittavampi kuin miltä se tässä kirjoitettuna kuulostaa.

Minulle on käynyt samalla tavalla suklaaleivosten kanssa. Tosin olin kylässä. En pitänyt suklaaleivonnaisesta. Onnistuin salakuljettamaan sen vessaan. Tyytyväisenä huokaisin helpotuksesta kun ei tarvinnut syödä sitä rasvaista palleroa, ja tiputin suklaapalleron wc-pyttyyn. Pahus vieköön, se ei mennytkään veden mukana, vaan jäi kellumaan pönttöön kuin pskakokkare. Ja olin siis kylässä. En tiedä kumpi oli pahempaa, se että isäntäväki huomaa pöntössä kelluvan "pskakokkareen" vai se että he huomaavat, että pöntössä on emännän suklaapallero. Poistuin kotiin vähin äänin.

Vierailija
869/990 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä ihmettelin, miksi ihmeessä iltarukouksessa puhutuaa sioista (sika). 

Vierailija
870/990 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemisen ruotsin kurssilla (, jossa 90% ei osaa eikä ymmärrä kieltä) oli käännöstehtäviä: framstående forskare ja aina on sanottu, että pitää yrittää, vaikka ei tiedä --> eräs kurssilainen oli kääntänyt sanan: etukenossa seisova koskenlaskija. Myöhemmin kurssilla pidettiin myös puhe ja tämä koskenlaskija piti puheen siitepölystä. Opettaja hämmentyi niin, että oli ihan hiljaa. Liekö joku kaveri opiskellut ÅA:lla. Jälkeenpäin nauratti ja nytkin.

Ruotsinkäännöksistä tuli mieleen lause "Ukkonen kävi Oriveden selällä". Ruotsiksi "Den lilla gubben gick på Hingstvattnets rygg". Tämä oli joskus Kalle Väänäsen kirjassa Koulukaskuja, 1962 ja on jaksanut naurattaa vuosikymmeniä.

Vierailija
871/990 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin fysioterapiaa opiskeleva tyttö kertoi, kun luentoa oli kerran pitänyt nuori mies, jonka oli tarkoitus kertoa ihmissilmästä.

Sana pupilli oli kuitenkin kääntynyt nuoren miehen suussa muotoon pupillu, eikä vain kerran, vaan useammankin. Sana ei vain tullut oikein. Kuulijoina nuoria tirskuvia naisia ja edessä punaisena takelteleva nuori mies. Tilannekomiikka nauratti.

Vierailija
872/990 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä juttu, mutta 9. luojan ensimmäinen englannintunti ja opettaja kysyi yksinkertaisesti miten sana "apple" lausutaankaan?

Kaikki oli hiljaa ja hän tivasi, että sanokaahan nyt joku, ette te voi noin ruosteessa olla loman jälkeen...

30 sek hiljaisuus ja nurkasta kuului laiskasti: "eipöl". Opettaja veti kilarit ja kaikkia alkoin naurattamaan, voi olla näköjään ruosteessa. Jäi mieleen.

Naurattaa tämä yhdeksäs luoja :D

Vierailija
873/990 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä juttu, mutta 9. luojan ensimmäinen englannintunti ja opettaja kysyi yksinkertaisesti miten sana "apple" lausutaankaan?

Kaikki oli hiljaa ja hän tivasi, että sanokaahan nyt joku, ette te voi noin ruosteessa olla loman jälkeen...

30 sek hiljaisuus ja nurkasta kuului laiskasti: "eipöl". Opettaja veti kilarit ja kaikkia alkoin naurattamaan, voi olla näköjään ruosteessa. Jäi mieleen.

Naurattaa tämä yhdeksäs luoja :D

Montako jumalaa sulla onkaan??

Vierailija
874/990 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen nauranut tälle jutulle, vedet silmissä:

https://yle.fi/uutiset/3-10989177

Vierailija
875/990 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti naurattaa hervottomasti milloin mikäkin, mutta lapsena/nuorena ja varmaan vielä hyvin nuorena aikuisenakin aina, ihan aina kirkossa nauratti aivan älyttömästi. Kai se oli se kun ei saisi nauraa.

No tässä muutama viikko sitten nauratti aivan älyttömästi kun kun kaverini puhui ostaakko soijasuikaleita vai rouhetta. Siis lähikaupalta jouduin juoksukävelyä mennä kotiin huutonauramaan. Kaupassakäynnin jälkeen siis keskusteltiin..

Molempia nauratti jotenkin elämän yksinkertaisuus ja ehkä sekin, että rahatilanne oli hieman heikko. 2 aikuista naista pyörittelemässä euroja päässä ja miettimässä mitä suikaletta sitä taas söisi.

Vierailija
876/990 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukutaidottomasta miehestä kirjoitetun jutun kommenttiosiossa:

"Päästötodistuksen keskiarvo oli 6,7" Siis mitattiinko Mikan autosta päästöjä vai mikä homma?

XDDDDDDDD

Vierailija
877/990 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lankapuhelinten aikaan: puhelin soi. Sisareni Tiina oli yläkerrassa ja hänen oli tarkoitus huutaa meille alas "mä vastaan!" Mutta huusi vahingossa täyttä kurkkua "TIINA VIRTANEN!!!!"

Nimi vaihdettu.

Olisi ollut hauskempi, jos olisi huutanut tuon luuriin.

Vierailija
878/990 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa anoppi-joulu-keskustelussa rupesi kyllä naurattamaan kun niin osuvasti joku kuvasi millainen useiden ihmisten joulu on: syödään puolihämärässä Vesa-Matti Loirin möristessä nurkassa :DD ja itse kaiken kukkuraksi vielä vietän joulut nimenomaan näin ja nautin siitä, mutta tuo kuvaus rupesi tosiaan nyt naurattamaan niin paljon että ehkä tässä voisi ruveta vähän jotain uuttakin miettimään perinteiden rinnalle. :D

Vierailija
879/990 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut silloin hauskaa, mutta jälkikäteen on naurattanut:

Kaveri pyörtyi omissa häissään alttarilla ja paskansi samalla ripulit housuihinsa.

Tosi tarina.

Pantiin kuumuuden ja krapulan syyksi.

Vierailija
880/990 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta tsunamin jälkeen kuultua: "Suomalainen comeback ulkomailla: Aki Sirkesalo nousi pinnalle japanissa". Osa nauroi, suuri osa ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä