Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna
Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.
Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)
Kommentit (990)
Vierailija kirjoitti:
Meinasi eilen tulla pissat housuun, kun luin facebookista Sunny Car Centerin mainostolpan kuolinilmoitusta ja sen kommentteja, muistotekstejä.
Joo ja se kun se koko hanke oli jo melkein haudattu, ainoastaan tolppa pystyssä ja Ritaluoma uhoaa Hesarin toimittajalle:"Se ei TÖRRÖTÄ siellä, se seisoo! Siinä on niin paljon rautaa että sinä et sitä kaada!" 😂😂😂
Kun olin opiskelemassa, meillä oli saksan ryhmässä vain yksi mies. Aika pian joku keksi hänelle osuvan lempinimen; saksanseisoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään olen nauranut tälle jutulle, vedet silmissä:
Joskus takavuosina netissä oli kokeilumielessä psykiatrirobotti. Se oli ohjelmoitu esittämään kärjekkäämpi kysymys jos se ei saanut edellisestä vastauksesta mitään irti. Yhden ihmisen kanssa keskustelu oli ollut seuraavanlainen:
- Kerro itsestäsi.
- Olen 28-vuotias mies Turusta.
- Mitä tuntemuksia se sinussa herättää paitsi syvää häpeää?
Ei muuta.
En muista mistä luin vitsin "Mies meni kauppaan. Lapio". Jostain syystä tuo vitsi nauratti koko päivän, vaikka siinä ei olekaan mitään järkeä ainakaan minusta.
Grillillä pikku huppelissa ystäväni mussitti vielä ateriaansa ja kysyi mihin minun ateriani katosi? Vastasin että olen syönyt omani, johon ystävä vastasi että miten se voi olla mahdollista sillä onhan jemen vielä syömättä.. Entiedä mikä tässä muka oli niin hauskaa, mutta naurua riitti..
Niin kirjoitti:
Savolaisen vaimo putosi veneestä johon Savolainen mies totesi ei naarata.
Kaveri kertoi kuinka kaverit oli nauraneet katketakseen kun heidän kaverinsa oli saanut sydänkohtauksen kaksi päivää eläkkeelle pääsyn jälkeen. Kertoivat myöhemmin kenestä oli kyse, Oli siinä naurussa pitelemistä. Savolaisten kans sitä sattuu.
Olin yövuorossa töissä, selitin työkaverille ostaneeni uuden takin. Hän kysyi onko se kauttaaltaan topattu, vastasin ei kun vain poven kohdalta. Oli väsymyksellä osuutta, nauroimme ainakin tunnin.
jaska jäi painojensa alle,
kongi parahti itkuun rikkoutumisen jälkeen,
Vierailija wrote:
Tuossa anoppi-joulu-keskustelussa rupesi kyllä naurattamaan kun niin osuvasti joku kuvasi millainen useiden ihmisten joulu on: syödään puolihämärässä Vesa-Matti Loirin möristessä nurkassa :DD ja itse kaiken kukkuraksi vielä vietän joulut nimenomaan näin ja nautin siitä, mutta tuo kuvaus rupesi tosiaan nyt naurattamaan niin paljon että ehkä tässä voisi ruveta vähän jotain uuttakin miettimään perinteiden rinnalle. :D
Nyt minuakin nauratti ja tuntui samalla ettei happi kulje, melkein kuin astmaa. Onkohan kaikilla tuollainen samanlainen joulu.
Joskus väsyneenä melkein tapoin itseni nauruun, kun joku kertoi, että jossain on (muka) perhe, jossa on neljä poikaa:
Matteus, Markus, Luukas ja Pasi
Luin virsikirjaan 80 luvulla ja sivun lopussa luki että miten ruotsalaiset upseerit voidaan erottaa saunassa. Sit piti kääntää sivua ja siinä luki että rautakangella
"Kynäniska"- ilmaisulle ujohkosta nörttimiehestä tumputtamassa. Kun luulee että naisille kelpaa vaan salijampat eikä uskalla naisia lähestyä kynäniskan ja hintelön olemuksen takia. Se mielikuva! 🤣
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri heitti: "Siis mieti jos sun nimi ois Mikko Puumala. Puumalan Mikko. Puumalammikko". Typerä juttuhan toi oli, mutta naurettiin katketaksemme.
Tai entäs Terho Tammi? Eli Tammen Terho.
Tai Veikko Pilvi eli Pilven Veikko
Lapsuudenkotini naapurissa asui Tenho Lappi.
Commando-elokuvan lopputappelulle. On niin koominen kaikkine naaman vääntelyineen. Oikein överiksi vedetty mätkimis kohtaus.
Sitten olen nauranut ihan helvetisti yhdelle Van Dammen leffan loppupuolen kohtaukselle, missä äijä lentää ilmassa kieppuen ja samaan aikaan siinä kuvassa näkyy joku harava, mikä kieppuu ilmassa samanlailla kuin se äijä, mutta toiseen suuntaan. Huvittavan näköistä.
Tuttavaperhe ajoi pihaan ja teinipoika,joka ei vuosiin ole katsonut Muumeja huudahti yllättäen
"as eet käteen perhe kallis!" Hajosin ihan täysin ja vieraat katsoi ihmeissään kun avasin oven vedet silmissä tyrskien.
Vierailija wrote:
Mun mies keitti itselleen pari kananmunaa aamupalaksi. Pöydässä hän olikin sitä mieltä, että munat jäivät liian löysiksi ja päätti laittaa ne hetkeksi mikroon. Tässä vaiheessa vähän protestoin, että ei voi olla hyvä idea.
Ok, munat tulivat ehjinä mikrosta ulos, mies istui voitonriemuisen takaisin pöytään ja sanoi vielä jotain että "Mähän sanoin että tää onnistuu!"
Ukkoparka tökkäsi lusikan ekan munan kuoren läpi ja koko muna räjähti. Mies istui suu auki lusikka kourassa jähmettyneenä rillit, paita ja seinä munamöhmössä ties vaikka kuinka kauan, kunnes repesimme molemmat ihan hysteeriseen nauruun :D
😂
Vierailija wrote:
Tehtiin joskus miehen kanssa gluteenitonta pullaa ja siitä tuli rakenteeltaan hirveän sitkasta. Mies oli syönyt niitä yhden aamupalaksi ja töistä tullessaan valitti, kuinka pulla oli tarttunut syödessä hampaisiin ja hän oli saanut koko automatkan töihin imeskellä nivusiaan (tarkoitti tietysti ikeniään). Ajatus miehestä Kehä I:en ruuhkassa taipuneena omaan haaroväliinsä sai repemään nauruun ja istuin keittiön lattialla hihitellen kauan aikaa.
En meinannu saaha luettua loppuun 😂
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärien saneluista: "potilas on nyt tulossa pyörätuolilla Imatran aluesairaalasta"
Nään mielessäni sen potilasparan hiki hatussa rullaamassa moottoritien reunaa autojen pyyhkiessä ohi :D
Ääk repesin täysin tälle! :DDD Tähän mennessä olin ihan pokerina lukenut menemään näitä vähän hymähdellen.
Eikö se pulla ja kananmuna juttu naurattanu. Minä repesin niille.
Vierailija wrote:
Sävelradiossa kuultua: "Mummi Tampereelta lähettää rakkaita terveisiä mummin pikku kullille!"
😂
Selitin ulkomaalaiselle tutulleni innoissani, miten Suomessa pestään kesällä "mattress":eja laiturilla ja hän hämmästeli omituista suomalaista tapaa. Minä puolestaan ihmettelin, kun tuttavani kertoi heidän maassaan olevan tapana vaihtaa "mattress" uuteen, kun pelkällä imuroinnilla ei enää pärjää. Vähän ajan päästä tajusin, että "mattress" ei todellakaan ole matto, vaan patja... Saatiin hyvät naurut vielä pitkään keskustelun jälkeen.