Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna

Vierailija
28.10.2016 |

Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.

Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)

Kommentit (990)

Vierailija
661/990 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh. Näähän on aivan naurettavan huonoja. Ei naurata mikään.

Oletteko te kaikki jotain idiootteja?

Samaa mieltä. Oikeesti, kyllähän nämä nyt tajuaa mut sitä en tajua mitä hauskaa näissä on.

Vierailija
662/990 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi rölli-vitsi tarkottaa? Siis kyllä tiedän sen tilipitappijutun, mutta mikä tossa on niin hauskaa? Kertokaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/990 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zorro kirjoitti:

Simpsoneissa oli hauska juttu, mielestäni. Bart on 10 vuotta vanha ja vain suudellut 15 vuotiasta tyttöä, joka on raskaana. Bart päättelee, että hänen kunnian miehenä täytyy mennä tytön kanssa naimisiin. Koska alaikäiset Springfieldissä eivät voi mennä naimisiin, Bart ja tyttö suuntaavat Utahiin. Siellä alaikäisyyteen ei suhtauduta niin vakavasti. Siellä myös moniavioisuus on sallittua. Bart ja tyttö seisovat rauhantuomarin edessä. R- tuomari ihmettelee ja tiedustelee Bartilta onko tällä todella vain yksi morsian. Johon Bart, joo. Rauhatuomari loihe lausumaan, ootsä homo?

Utahissa ei ole moniavioisuus sallittua.

Vierailija
664/990 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru pitkästä itkusta, itku pitkästä pierusta.

^Tää jaksaa aina huvittaa :'D

Vierailija
665/990 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pöljiä ovat nämäkin Uudenmaan paikannimien väännökset ruotsia ymmärtämättömilta esivanhemmilta.  Köklax-Kauklahti. Annila-Andby. Veklahti-Vecklax

Brunskog = Punametsä

Rödskog = Röylä

??????

Rödsand = Ruskeasanta

Vierailija
666/990 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi

Vierailija
667/990 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin meidän työpaikan lasiovea päin. Oli ihan yleisöä paikalla :D

Luulin että ovi oli aukaistu lukosta niin kuin joka aamu, mutta hups ovi oli lukossa ja meitsi tuli ovea kohti juosten. Mun piti siis tarttua kahvaan ja työntää ovi auki mutta ovi oli tosiaan vielä lukossa! Se tärähdys mikä siitä kuului herätti varmaan kuolleetkin! Istuin lattialla ja pitelin suutani, koska täräytin hampaani törmäyksessä :D  Silloin itketti, mutta nykyään naurattaa kun kuvittelen miltä se on näyttänyt muiden näkökulmasta. Työkaverit iloisesti morjestavat ja samalla mun naama iskeytyy oveen :D Nytkin naurattaa kun muistelen tätä ihanaa muistoa :D

Ovi selvisi säikähdyksellä!

Vierailija
668/990 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Kävelin meidän työpaikan lasiovea päin. Oli ihan yleisöä paikalla :D

Luulin että ovi oli aukaistu lukosta niin kuin joka aamu, mutta hups ovi oli lukossa ja meitsi tuli ovea kohti juosten. Mun piti siis tarttua kahvaan ja työntää ovi auki mutta ovi oli tosiaan vielä lukossa! Se tärähdys mikä siitä kuului herätti varmaan kuolleetkin! Istuin lattialla ja pitelin suutani, koska täräytin hampaani törmäyksessä :D  Silloin itketti, mutta nykyään naurattaa kun kuvittelen miltä se on näyttänyt muiden näkökulmasta. Työkaverit iloisesti morjestavat ja samalla mun naama iskeytyy oveen :D Nytkin naurattaa kun muistelen tätä ihanaa muistoa :D

Ovi selvisi säikähdyksellä!

*Sori typo. Siis juoksin pitäisi lukea ekassa lauseessa! Sain varmaan aivovamman silloin aikoinaan :D

Vierailija
669/990 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin autossa tullessani kotipihaan, puhuin mieheni kanssa puhelimessa ja aloin etsiä erästä tavaraa puhuen samalla, missä se on, missä se on, mihin sen taas laitoin ... puhelimesta kuului, että sä puhut siihen torvi <3

Vierailija
670/990 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SIIS TÄMÄ!!!!!! Kertokaa mulle, että miten tämmönen on voitu ikinä koskaan julkaista lastenlauluna? :'DDDDDDDDDDDDD

Meinasin kuolla ku kaveri näytti tän mulle. Ja siis kuunnelkaa tosiaan noi sanat. Ei juma. :'D

Oletko 10-vuotias?

Vierailija
671/990 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
672/990 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aika sitten olin menossa kotoa hissillä alas. Olin ihan ajatuksissani ja pieraisin. Se haisi mädälle. Siinä samassa kun tajusin tekoseni hissi oli alakerrassa ja kivasti naapurin mies oli siellä odottamassa hissiä. Luikin pää punaisena ulos ja nauroin ulkona katketakseni. Mietin vaan miltä se mies on näyttänyt kun on haistanut sen 😁

Vierailija
673/990 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensimmäistä kertaa ulkomailla töissä ja pidin raporttia. Kerroin että potilaalla on lopetettu lääke. Valitettavasti rakastin suomalaisena liikaa konsonantteja ja tuli puhuttua vähän muusta toiminnasta.

"nulle ut" = nollata, lopettaa lääke

"knulle" = nai*da

Vierailija
674/990 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin kerran tädilleni, kysyäkseni häneltä erään toisen sukulaisen puhelin numeroa. Täti kiltisti antoi sen.  Juttelimme hetken ja olin lopettamassa puhelua, kun tätini kysyi - onko sinulla minun numeroa?

Varovasti sanoin, että on. Täti ei tuntunut siinäkään vaiheessa hoksaavan. En tiedä naurattiko tämä minua niin kovasti , huvitti ja säälitti.

Vierailija
675/990 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä video:

Nauroin monta minuuttia :D Aika tyhmä juttu, mutta silti nauratti

Vierailija
676/990 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä palaverissa ja eräs työkaverini (aika nuori ja mukahauska vitsiniekka) heitti yhteen väliin vitsin, jolle kukaan ei juuri nauranut. Joku aivan tyhmä ja puoliasiaton juttu. Normaalisti minäkään en naura kyseisen tyypin vitseille, mutta jotenkin heitto tuli niin odottamattomaan kohtaan ja yllättäen, että minua alkoi naurattaa aivan hirvittävästi. Jotenkin se ajatus, että tälle ei saisi nauraa pahensi tunnetta. Jouduin naama vääränä ja punaisena katselemaan seinille ja ajattelemaan muuta että sain tuon asian mielestäni. Hetkeksi sain ajatukset muualle kunnes minua alkoi jälleen naurattaa ja meinasin minulta pääsi joku naurunsekainen kamala purskahdus jonka koitin naamioida yskänpuuskaksi. Siis aivan kamalaa!!

Vierailija
677/990 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin miehen kanssa sen työkaverin vaimosta, joka on siis äitini ex-miehen lapsi. Täsmensin miehelleni "tajuatko, siis, olen asunut joskus x:n kanssa samassa talossa, kun äiti ja sen x:n isä olivat yhdessä! X on siis sen sun työkaverin vaimo!" ja mitä tekee mieheni, huutaa julkisella paikalla "EIKÄ?! Miksi et kertonut, että just x, se siis on se meidän työporukan tyttöystävä!" :D Ei nyt naurata varmaan ketään, kun kukaan ei tiedä tota tilannetta ja ollut kuulemassa tota mieheni huudahdusta.

Mutta siis aika hyvin noin niinku vahingossa huudettu. Pitääkin kysyä varmaan tältä x:tä miten jaksaa kokonaista työporukkaa pyörittää.

Vierailija
678/990 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pöljiä ovat nämäkin Uudenmaan paikannimien väännökset ruotsia ymmärtämättömilta esivanhemmilta.  Köklax-Kauklahti. Annila-Andby. Veklahti-Vecklax

Brunskog = Punametsä

Rödskog = Röylä

??????

Rödsand = Ruskeasanta

Brunskog on ruskeametsä rödsand on punainen hiekka

Vierailija
679/990 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SIIS TÄMÄ!!!!!! Kertokaa mulle, että miten tämmönen on voitu ikinä koskaan julkaista lastenlauluna? :'DDDDDDDDDDDDD

Meinasin kuolla ku kaveri näytti tän mulle. Ja siis kuunnelkaa tosiaan noi sanat. Ei juma. :'D

Oletko 10-vuotias?

En. Olisinkin. Mikä sai sinun sellaista päättelemään?

Mutta musta lievästi sanottuna outoa, kuinka kaksimielisesti tuo on tehty, eikä nyt perverssissä mielessä.

Lastenlaulussa naama valkoisessa jauhossa lauletaan, että tehdään kokkelia. Kyllähän siinä on hetken miettii, että anteeksi mitä. Lisäksi miten kokin nimi sattuukin olemaan juuri sopivasti Pablo, josta nyt väkisinkin tulee mielleyhtymä meidän tunnettuun kokkeli-huumeparoniimme Pablo Escobariin. Mitenkä sattuikaan? :D Mut antaa olla, jos joku ei tajua, mutta musta oli oikein hervotonta. :D

Niin ja jos ei joku vielä tiennyt, kokkelia käytetään hyvin yleisesti nimityksenä huumeesta kokaiini.

Vierailija
680/990 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle vajaata mutta silti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä