Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna
Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.
Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)
Kommentit (990)
Vierailija kirjoitti:
Olin ensimmäistä kertaa ulkomailla töissä ja pidin raporttia. Kerroin että potilaalla on lopetettu lääke. Valitettavasti rakastin suomalaisena liikaa konsonantteja ja tuli puhuttua vähän muusta toiminnasta.
"nulle ut" = nollata, lopettaa lääke
"knulle" = nai*da
Ruotsin kielessä vilisee näitä hassunhauskoja sanoja, joilla vain pahimmillaan vain yhden kirjaimen ero, mutta merkitys onkin sitten ihan eri...
Esim
Våld - Vård
Vierailija kirjoitti:
Aika pöljiä ovat nämäkin Uudenmaan paikannimien väännökset ruotsia ymmärtämättömilta esivanhemmilta. Köklax-Kauklahti. Annila-Andby. Veklahti-Vecklax
Keittiölohi olisi siis parempi nimi kuin Kauklahti?
"Asun Espoon Keittiölohessa"
"Espoo - tämä juna jatkaa Keittiöloheen"
What'a dear with no eye?
- No idea.
What's a dear with no eye and no legs?
-Still no idea.
Mukka nen sanoo, että kun maassa on tuhansia laittomia niin rikoksia tehdään. No mutta miksi niitä on?
Jotkut luulevat olevansa hyvällä asialla kun taistelevat vih o lai sen puolella omaa kan saa ali st aen.
Lumikki ja seitsemän kääpiötä Viroksi: lumivalkea ja seitsemän pientä piperkulliaista.
Kerran oltiin jäätelöllä kavereiden kanssa. Yhdeltä tippui jätskipallo maahan, johon hän totesi ykskantaan: "Parempi maassa kuin jumalattoma suussa".
En vaan saanut naurua loppumaan.
Olen homo ja sovitaan nimekseni vaikka Ville. Istuimme veljeni ja siskoni kanssa kolmestaan ruokapöydässä. Veljeni yhtäkkiä tokaisi siskolleni: "Ajattele, Villekin on saanut enemmän munaa kuin sinä!" Tuli hetken hiljaisuus ja sitten repesimme kaikki nauramaan hysteerisesti ja sitä naurua kyllä riitti pitkään :D aina kun saimme edes hieman hillittyä nauruamme, joku purskahti uudelleen nauramaan ja nauroimme taas jälleen.
Vierailija kirjoitti:
Mies meni metsään löi päänsä oksaan.
Totuus onkin paljon pahempi kuin osasin aavistaa tämän lukija- ja kirjoittajakunnan suhteen.
Kävelkää mereen tänään, jookos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ensimmäistä kertaa ulkomailla töissä ja pidin raporttia. Kerroin että potilaalla on lopetettu lääke. Valitettavasti rakastin suomalaisena liikaa konsonantteja ja tuli puhuttua vähän muusta toiminnasta.
"knulle" = nai*da
Ruotsin kielessä vilisee näitä hassunhauskoja sanoja, joilla vain pahimmillaan vain yhden kirjaimen ero, mutta merkitys onkin sitten ihan eri...
Esim
Våld - Vård
Vanliga hälsningar!
Koolla on väliä, koska muuten Kaija Koo olisi Aija Oo.
:DDD jos tosta ei muodostuis oikeeta nimee niin en olis ees nauranu.
Annoin kerran kaverin ajaa skootterilla vaikkei sillä ollut korttia. Hyppäsin taakse ja huusin ennen kaasuttamista "mä niin kuolen jos me kuollaan nyt" 😂 Mulla on siis tapana aina reagoida joihinki asioihin tolla "mä kuolen jos..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"knulle" = nai*da
Esim
Våld - Vård
Vanliga hälsningar!
Näin Itsenäisyyspäivän kunniaksi voi puheen aloittaa myös- Medbörjare .
Yövuorossa pääsi tahaton pieru ja alettiin työkaverin kanssa nauramaan. No nauraessa pääsi uusi pieru ja naurettiin vielä kovempaa.
Vierailija kirjoitti:
Lumikki ja seitsemän kääpiötä Viroksi: lumivalkea ja seitsemän pientä piperkulliaista.
Lumivalgeke ja seitse pöialpoissi
Naurattanut kovasti nämä viimeaikaiset keppostelut. Vihrvazareille tuli täytenä yllätyksenä ja yksittöistapauksena.
Väsymys, pari kaljaa sai nauramaan minut hervottomasti tälle.
Mies keksi leffojen nimien kaupunkeja suomeksi eli:
Uneton Siuntiossa
Riemuloma Riihimäellä jne.
Varmaan kuulostaa aivan tyhmältä tässä, mutta hekottelin vielä aamullakin.
Joku väitti mulle tosissaan että tavja halonen on hyvä presidentti. En pystynyt lopettamaan nauramista kahteen tuntiin. Kaikenlaisia tampiolta se leipä elättääkin. Tämä juttu on tosi.
Kerran yläasteella opo pyysi minut ja kaverini toimistoonsa, kun piti ilmottautua johonkin juttuun. Opo etsiskeli paperia ihan hulluna pitkin toimistoaan ja sanoi meille "oisko teillä jotain paperia ni saisin nuo teidän nimet ylös". Kaveri vastasi vahingossa "ei oo nimiä", johon opo tyynesti jatkaen etsimistään, että "no kai teillä nyt nimet on".
Saimme kaverin kanssa ihan hysteerisen naurukohtauksen, että lopulta makasimme ihan reporankoina opon huoneessa ilman, että opo millään tavalla reagoi mihinkään ja se nauratti meitä koko ajan vain lisää. Tuo asia naurattaa vieläkin, kun oli niin absurdi kaikilta osin
Ihmettelin lapsena, mikä on kuura ketti, kun luin kirjaa, jonka nimi oli Mikki Hiiren kuuraketti.