Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna

Vierailija
28.10.2016 |

Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.

Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)

Kommentit (990)

Vierailija
681/990 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri ihmetteli joskus kirjaa lukiessaan, että mikä ihmeen vaateripustin, ajatteli sen siis vaateri pustin :D Mies oli sitten kysynyt, että olisko kyseessä hengari..

Jossain Sophie Kinsellan kirjassa oli pahatarpomo, tajusin vasta aika lopussa, että se oli pahatar pomo eikä paha tarpomo :DDD

En muista yhtään mistä tässä oli kyse, mutta joskus koulussa opettaja kysyi eräältä pojalta, että mikä sun nimi on? Hannu. Miten se kirjoitetaan? Äh, a..

Tietokonekurssilla oli opeteltu tulostimen asennusta. "Then we put this wire on the hiipii" HP:n tulostin siis oli kyseessä :D

😂

Mieleen tulivat kuuluisat "avo-kassukat". Siis avo kassukat. Joku miesparka oli vaimon käskystä kaupassa etsimässä avo-kassukoita 😂😂😂

Mä ihmettelin kesällä ku joku kyseli Facebookissa että mistä sais puuhaketta. Siis puuha ketta. Ajattelin et se liittyy jotenkin johonkin puuhailuun tai on jotain niinku tekemistä lapsille. Joo. Sit sytty lamppu ja nauroin yksinäni varmaan vartin. 😂😂

Ihmettelin lapsena, mikä on kuura ketti, kun luin kirjaa, jonka nimi oli Mikki Hiiren kuuraketti.

Vierailija
682/990 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ensimmäistä kertaa ulkomailla töissä ja pidin raporttia. Kerroin että potilaalla on lopetettu lääke. Valitettavasti rakastin suomalaisena liikaa konsonantteja ja tuli puhuttua vähän muusta toiminnasta.

"nulle ut" = nollata, lopettaa lääke

"knulle" = nai*da

Ruotsin kielessä vilisee näitä hassunhauskoja sanoja, joilla vain pahimmillaan vain yhden kirjaimen ero, mutta merkitys onkin sitten ihan eri...

Esim

Våld - Vård

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/990 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pöljiä ovat nämäkin Uudenmaan paikannimien väännökset ruotsia ymmärtämättömilta esivanhemmilta.  Köklax-Kauklahti. Annila-Andby. Veklahti-Vecklax

Keittiölohi olisi siis parempi nimi kuin Kauklahti?

"Asun Espoon Keittiölohessa"

"Espoo - tämä juna jatkaa Keittiöloheen"

Vierailija
684/990 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

What'a dear with no eye?

- No idea.

What's a dear with no eye and no legs?

-Still no idea.

Vierailija
685/990 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukka nen sanoo, että kun maassa on tuhansia laittomia niin rikoksia tehdään. No mutta miksi niitä on?

Jotkut luulevat olevansa hyvällä asialla kun taistelevat vih o lai sen puolella omaa kan saa ali st aen.

Vierailija
686/990 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua repesin totaallisesti :'D

Vierailija
687/990 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumikki ja seitsemän kääpiötä Viroksi: lumivalkea ja seitsemän pientä piperkulliaista.

Vierailija
688/990 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oltiin jäätelöllä kavereiden kanssa. Yhdeltä tippui jätskipallo maahan, johon hän totesi ykskantaan: "Parempi maassa kuin jumalattoma suussa".

En vaan saanut naurua loppumaan.

Vierailija
689/990 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homo ja sovitaan nimekseni vaikka Ville. Istuimme veljeni ja siskoni kanssa kolmestaan ruokapöydässä. Veljeni yhtäkkiä tokaisi siskolleni: "Ajattele, Villekin on saanut enemmän munaa kuin sinä!" Tuli hetken hiljaisuus ja sitten repesimme kaikki nauramaan hysteerisesti ja sitä naurua kyllä riitti pitkään :D aina kun saimme edes hieman hillittyä nauruamme, joku purskahti uudelleen nauramaan ja nauroimme taas jälleen.

Vierailija
690/990 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies meni metsään löi päänsä oksaan.

Totuus onkin paljon pahempi kuin osasin aavistaa tämän lukija- ja kirjoittajakunnan suhteen.

Kävelkää mereen tänään, jookos.

Vierailija
691/990 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ensimmäistä kertaa ulkomailla töissä ja pidin raporttia. Kerroin että potilaalla on lopetettu lääke. Valitettavasti rakastin suomalaisena liikaa konsonantteja ja tuli puhuttua vähän muusta toiminnasta.

"knulle" = nai*da

Ruotsin kielessä vilisee näitä hassunhauskoja sanoja, joilla vain pahimmillaan vain yhden kirjaimen ero, mutta merkitys onkin sitten ihan eri...

Esim

Våld - Vård

Vanliga hälsningar!

Vierailija
692/990 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koolla on väliä, koska muuten Kaija Koo olisi Aija Oo.

:DDD jos tosta ei muodostuis oikeeta nimee niin en olis ees nauranu.

Vierailija
693/990 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kerran kaverin ajaa skootterilla vaikkei sillä ollut korttia. Hyppäsin taakse ja huusin ennen kaasuttamista "mä niin kuolen jos me kuollaan nyt" 😂 Mulla on siis tapana aina reagoida joihinki asioihin tolla "mä kuolen jos..."

Vierailija
694/990 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"knulle" = nai*da

Esim

Våld - Vård

Vanliga hälsningar!

Näin Itsenäisyyspäivän kunniaksi voi puheen aloittaa myös- Medbörjare .

Vierailija
695/990 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuorossa pääsi tahaton pieru ja alettiin työkaverin kanssa nauramaan. No nauraessa pääsi uusi pieru ja naurettiin vielä kovempaa.

Vierailija
696/990 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumikki ja seitsemän kääpiötä Viroksi: lumivalkea ja seitsemän pientä piperkulliaista.

Lumivalgeke ja seitse pöialpoissi

Vierailija
697/990 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattanut kovasti nämä viimeaikaiset keppostelut. Vihrvazareille tuli täytenä yllätyksenä ja yksittöistapauksena.

Vierailija
698/990 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys, pari kaljaa sai nauramaan minut hervottomasti tälle. 

Mies keksi leffojen nimien kaupunkeja suomeksi eli: 

Uneton Siuntiossa

Riemuloma Riihimäellä jne. 

Varmaan kuulostaa aivan tyhmältä tässä, mutta hekottelin vielä aamullakin. 

Vierailija
699/990 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku väitti mulle tosissaan että tavja halonen on hyvä presidentti. En pystynyt lopettamaan nauramista kahteen tuntiin. Kaikenlaisia tampiolta se leipä elättääkin. Tämä juttu on tosi.

Vierailija
700/990 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yläasteella opo pyysi minut ja kaverini toimistoonsa, kun piti ilmottautua johonkin juttuun. Opo etsiskeli paperia ihan hulluna pitkin toimistoaan ja sanoi meille "oisko teillä jotain paperia ni saisin nuo teidän nimet ylös". Kaveri vastasi vahingossa "ei oo nimiä", johon opo tyynesti jatkaen etsimistään, että "no kai teillä nyt nimet on".

Saimme kaverin kanssa ihan hysteerisen naurukohtauksen, että lopulta makasimme ihan reporankoina opon huoneessa ilman, että opo millään tavalla reagoi mihinkään ja se nauratti meitä koko ajan vain lisää. Tuo asia naurattaa vieläkin, kun oli niin absurdi kaikilta osin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi