Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna

Vierailija
28.10.2016 |

Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.

Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)

Kommentit (991)

Vierailija
621/991 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä hollantia sanaakaan, mut toi toimittajan hihityskohtaus sai mut nauramaan niin, että vatsalihas revähti:

Ja joo, kimeeääniselle  miehelle eei sais nauraaa, mut oon joskus itekkin alkanut hihittään jollekin ihan toissijaiselle ja sitä ei vaan saa loppumaan...

Voi apua *huutonaurua*. Tässä siis haastatellaan naista, jonka leikkaus on jollain tavalla mennyt pilalle. Aihe on aivan kuoleman vakava, mutta haastatteljalla menee pokka, kun aviomies alkaa kimittämään. Yrittää korjata tilanteen ottamalla yleisökysymyksen, ja tulee möreä-ääninen kysymys.

Ja viellä flaamlla, joka sinällään KUULOSTAA JO HASSULTA. Hahha

Tämä on sketsiohjelman näytelty pätkä eikä siis totta: https://en.wikipedia.org/wiki/In_de_gloria Hyvin näytelty kyllä ja ihan sietämättömän hauska.

Vierailija
622/991 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manne meni kauppaan ja kassalla myyjä kysyi, että onko S-korttii?

Ei... mersu miul o.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/991 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolapäällikkö lähetti aamulla tekstarin jotta "Onko kakat tullu".

Kaloista eli lohista oli siis kyse.. xD

Vierailija
624/991 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi nauratti lapseni koululla käydessä, kun alitin yhtä palkkia pihakatoksessa ja siinä luki "varo päätäsi!"

Vierailija
625/991 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan tämän jo kertonut moneen kertaan, mutta tulkoon vielä.

Aikoinaan työmatkalla kävelin Haagan Elannon ohi ja kerran ikkunassa oli iso mainos: ITIKAN PAISTIJAUHELIHA  35mk/kg.

Repesin nauramaan kaksinkerroin keskellä jalkakäytävää ja ohikulkijat ihmettelivät varmaan, että sain sairauskohtauksen.

Olihan tarjous hyvä, sillä aika paljon itikoita menee yhteen kiloon paistijauhelihaa.

Kiitos muuten kaikille, olen tikahtua nauruun teidän jutuistanne.

Vierailija
626/991 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun televisiosta sarjaa katsoessa tulee ennen mainoskatkoa välähdys siitä, mitä seuraavaksi on luvassa ja ruudussa lukee "katkon jälkeen", näen aina mielessäni dokumentin päihdekatkaisussa olevasta henkilöstä. Dokumentissa on tummennettu hahmo ikkunan edessä joka puhuu muunnetulla äänellä omasta addiktiostaan ja dokumentin nimi on "Katkon jälkeen".

Vierailija
627/991 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin bussissa pääkaupunkiseudulla. Edessäni istui äiti ja about 4v tyttö.

Bussiin tuli kyytiin tukevammanpuoleinen leidi, joka vaivoin pääsi ylipainoltaan etenemään.

Tyttö katsoi naista jonkin aikaa ja sitten sanoi aika kovalla äänellä : ” Äiti, tost naisest jutellaa sit vast kotona!”

Vierailija
628/991 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks miestä tuli marjaan, marja nautti.

Vierailija
629/991 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

( |=o

| 3

~(|)~

Vierailija
630/991 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni onnistui värjäämään itsensä siniseksi aurinkorasvalla. Ei hajuakaan miten, mutta pari päivää mulla oli ihan elävä smurffi

Vierailija
631/991 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintola Pektopah naurattaa aina

Joku kuulemma on käynyt Bilskolan autokoulun.

Vierailija
632/991 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun televisiosta sarjaa katsoessa tulee ennen mainoskatkoa välähdys siitä, mitä seuraavaksi on luvassa ja ruudussa lukee "katkon jälkeen", näen aina mielessäni dokumentin päihdekatkaisussa olevasta henkilöstä. Dokumentissa on tummennettu hahmo ikkunan edessä joka puhuu muunnetulla äänellä omasta addiktiostaan ja dokumentin nimi on "Katkon jälkeen".

Olen ollut muutamaan otteeseen katkolla ja siellä tv huoneessa aina hörähdellään näille ”katkon jälkeen”, ”..ja nyt käydään pikaisesti katkolla!” yms.

Vierailija
633/991 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Ville Niinistö väitti vakavalla naamalla Vihreiden olevan ympäristöpuolue. Oli juuri ennen ympäristöministerinä runnonut läpi kivihiiltä suosivan lain.

Vierailija
634/991 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttiin koulun ruokalassa jostai randomista nii kaverin piti sanoo ilmeisesti että "munkinpaisto on yhtä tylsää ku ruuvin ruuvaaminen", mutta sanoiki "ruuvinpaisto on yhtä tylsää ku munkinruuvaus"... repesin ihan täysin! Samalle tyypille kerroin vitsiä (taas ruokalassa) missä Jeesus menee pihalle ja sataa lunta joten se käy hakemassa sisältä karvasen sädekehän (ja tarkotan ihan sädekehää ei mitää muuta). No tyyppi repes nii että vetäs vahingossa pinaattiletut nenästä ulos ja suoraan mun vesilasiin...

Vierailija
635/991 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihi, taisin olla minä :D Tai ainakin sama kävi itselle lapsena reilu 25v. sitten :D

Vierailija
636/991 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehityskeskustelussa.

Tsekattiin pomon kanssa hänen tietokoneen näytöltä mun ennakkoon tekemäniä tehtäviä/ kysymysten vastauksia.

Jossain vaiheessa keskustelua halusin palata keskustelun ja ennakkotehtävien teemoissa vähän taaksepäin ja yritin pyyhkäistä tietokoneen näyttöä sormella ylöspäin.. Ei toiminut.

Nauretaan tätä edelleen, vuosien jälkeen.

Vierailija
637/991 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkon jälkeen on selvä pää :) [sävel: Myrskyn jälkeen]

Vierailija
638/991 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajettiin autolla ja liikennevaloja lähestyttäessä nelivuotias tyttäreni hihkaisi yhtäkkiä: "Hyvä äitiii! Nyt on vihreet, NÄYTÄ NIILLE!" Huvitti kovasti :)

Vierailija
639/991 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen meni seksille :-D

Vierailija
640/991 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

Tälle idols esitykselle repesin täysin. Noi tuomareiden ilmeet jo ja sitte kun ajattelin, että sen kaverit varmaan sanonut sille että sulla ihan huippu ääni, että mene sinne vaan, sitten nauraneet kuoliaaks ittensä.

Ei, eih! Myötähäpeä oli niin suuri että meni noin sekunti kun tyyppi alko laulaa ja mun oli pakko pistää poikki. Julmat duunikamut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä