Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna

Vierailija
28.10.2016 |

Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.

Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)

Kommentit (991)

Vierailija
261/991 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkulainen pappa kävi ostamassa kullatun hieromasauvan.

Se on ny muaris

Vierailija
262/991 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholilla oli osuutta asiaan ja ei tämä selvin päin ole läheskään yhtä hauska. Olimme kaverin kanssa menossa Heseen ja olemme tällaisia vajaa 30-vuotiaita asiallisia "nuoria" miehiä. Noo olimme illan aikana juoneet jonkin verran ja vahvassa nousuhumalassa jo tuossa vaiheessa. Hävetti aika paljon mennä Heseen, sillä kunto ei ollut enää paras mahdollinen. Mietin koko ajan, että muista tilata se ateria ilman jäitä eli kokis ilman jäitä. Kelasin tuota mielessäni koko ajan ja sitten pääsin tilaamaan "Yksi kerrosasteria ilman kokista, kiitos". Revettiin kaverin kanssa ihan täysin ja tilaamisesta ei meinannut tulla sen jälkeen enää mitään. Silloin nauratti, mutta vähän hävetti toisaalta. Yritin vielä tsempata ja olla skarppina, ei ihan onnistunut ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/991 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa kuulutus "Anu Saukko, Anu Saukko..."

Vierailija
264/991 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos hämähäkkimiestä olisi puraissut hämähäkin sijasta mies, olisiko hämähäkkimiehen nimi miesmies? "

265/991 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan lääkärisaneluista poimittuja irrallisia otteita, näitä "Potilas parantunut hoidosta huolimatta"? Mua ne nauratti. Jääneet mieleen mm.

"Liikkuu vasemmalla kädellä spontaanisti"

"Ei yhdyntöjä. Takana neljä raskautta ja kaksi synnytystä"

"Juonut kaksi pulloa kirkasta puoleen mieheen"

"Potilas tulee näyttämään oikeaa keskisormeaan"

"Vaimon oksentelu hävinnyt iltapäivällä, samoin mies"

Vierailija
266/991 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trololo song

Singalong versiota katsottu näemmä joyli 30 miljoonaa kertaa

TÄÄ oli PARAS!!! :DDDDD

TÄMÄ!!!! 😁

Vierailija
267/991 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 80-luvulla, kun tyttärreni oli joku ala-asteikäinen niin sattui seuraava tapaus.

Hän oli kaverinsa kanssa eteisessä lähdössä ulos ja tytöt hokivat koko ajan, että vammase kengät ja vammanen mekko ja vammanen sitä ja tätä.

Suutuin siitä ja sanoin napakasti, että moiset jutu on lopetettav, sillä ne ovat loukkaavia.

Samassa soi puhelin ja vastasin siihen ja ette kyllä arvaa, kuka soitti:

-Vammaisten liitosta, päivää-

Ehdin hädin tuskin sanoa, että en voi puhua, kun purskahdin hillittömään nauruun ja tytöt suu auki möllöttivät.  Hei eivät millään uskoneet, kun sanoin puhelun tulleen vammaisten liitosta.

Vasta useita vuosia myöhemmin he uskoivat asian olleen totta.

Vierailija
268/991 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvaa leffan sana pyllyllä-ketjussa oleva "Pyllykäsi Edward".

Tyhmät jutut naurattavat eniten.

Tää oli eka juttu tähän mennessä

Mille oikeasti nauroin :D

Vierailija
269/991 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo jokunen vuosi, mutta asuessani vielä vanhempien luona, minulle iski törkeän korkea kuume+muuy flunssan oireet. Isä lähti kauppaan ja minä tulin mukaan, koska piti apteekkiin päästä (en voinut itse ajaa autoa 40-asteen kuumeesa).

Kunhan päästiin isommalle autotielle, meidän edessä meni pakettiauto ja minä silmät kierossa kattelin sitä ja aloin nauramaan ihan hölmönä. Siinä hyvän aikaa hekotellessani ja köhistessäni sain osoitettua isälle siinä pakettiauton takana olevia tarroja. Se oli kuljetusfirman auto, josta nähtävästi niitä uusittiin ja siinä luki vain "Önkkö". Firman nimi on siis Etunimi Sukunimi -periaatteella.

.

Naurattaa vieläkin tuo hetki.. :D

Vierailija
270/991 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen yhteen toiseen ketjuun ap oli kirjoittanut ex-kansanedustajan nimeksi Sirpa-Asko Seljavaara. Kun tiedetään, että hän esim. on kuvaillut Conchita Wurstia kuvottavaksi luonnonoikuksi, "Sirpa-Asko" sai hirnumaan naurusta.

Vierailija
271/991 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukaveri tunnistaa minut kyllä tästä jos sattuu lukemaan. Olimme opiskelijoina muistaakseni viimeistä päivää työharjoittelupaikassa ja siellä oli lämminhenkinen, mutta arvokas isompi juhlatilaisuus, jossa palkittiin työntekijöitä. Olimme väsyneitä viikon päälle ja kahvijonossa tarkoitukseni oli kysyä häneltä, aikooko hän syödä kakkua, mutta jotenkin ajatus kakusta ja kahvista sekoittuivat ja kysyinkin reippaalla volyymilla (omalla murteellani) "juotsie kakkuu?". Repesimme nauruun välittömästi ja siitä ei tullut millään loppua sen juhlan aikana vaan joka kerta kun vilkaisimmekin toisiimme niin taas alkoi holtiton hihitys, vaikka miten taistelimme vastaan. Se oli kiusallista kun ohjelmassa oli juhlapuheita ja muuta, toivottavasti ei häirinnyt pahasti muita ihmisiä. 

Vierailija
272/991 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikipedian selitys Metsoloista on joka lukukerralla takuuvarma hauskuuttaja.

Av-palstan vonkaputous-ketju oli aivan hillitön.

Vierailija
273/991 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen miesystävä tunnusteli vatsanseutuani totisen näköisenä.  Nauroin kaksi päivää.  Olin siis jo reippaasti yli 40 v.

Vierailija
274/991 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassalla pikkupoika saarnasi äidilleen ensin tupakoinnista ja tämän jälkeen uhkasi, että "Mä vahdin, ettet sit juo viinaa!"

Vierailija
275/991 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitti meni pilalle.

Samma på svenska:

Kvittot gick till spillo.

Vierailija
276/991 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
277/991 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen miesystävä tunnusteli vatsanseutuani totisen näköisenä.  Nauroin kaksi päivää.  Olin siis jo reippaasti yli 40 v.

Mikä pielessä, mustis.

Vierailija
278/991 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää vaan eikö ketjun ole tarkoitus olla hauska?

Vierailija
279/991 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on auringolla?

- Kaikki alkaa P:llä, paitsi räpylä!

Vierailija
280/991 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri heitti: "Siis mieti jos sun nimi ois Mikko Puumala. Puumalan Mikko. Puumalammikko". Typerä juttuhan toi oli, mutta naurettiin katketaksemme.

Tai entäs Terho Tammi? Eli Tammen Terho.

Tai Veikko Pilvi eli Pilven Veikko