Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna
Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.
Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)
Kommentit (990)
"Muurahaiset päällekkäin". Kuunneltiin se kavereiden kanssa joskus aamuyöllä, enkä muista nauraneeni monellekaan asialle yhtä paljon. Pistän väsymyksen ja kännin piikkiin...
Arja Koriseva on Orja Nariseva. Suvi Teräsniska on Jumi Teräspaska. Nauroin ihan sikana, vaikka huonojahan noi ovat.
derspinner kirjoitti:
Eräänä kesäisenä iltana istuin tupakalla takapihallani, yläkerran partsilla oli jotkut kotipippalot. Pieretti ja ajattelin et tästä tulee hiljainen.. Istuin tosiaan nahkasohvalla ja se pieru kuului todella kovaa. Niin kovaa, että yläkerran bilepartsilla tuli hiljasta. Lopulta sieltä sit rupes kuulumaan jotain ''mikäseolihyi'' kuiskimista.. Tälle on tullu naurettua monet kerrat :D Hävetti.
No nauroin juuri hysteerisesti tälle noin viis minuuttia...:D En tiedä miksi, tuo tyrmistynyt hiljaisuus ja "mikäseolihyi" vaan aiheutti hysteerisiä mielikuvia...
Vierailija kirjoitti:
"Muurahaiset päällekkäin". Kuunneltiin se kavereiden kanssa joskus aamuyöllä, enkä muista nauraneeni monellekaan asialle yhtä paljon. Pistän väsymyksen ja kännin piikkiin...
Ehdoton klassikko :D
Joensuussa oli aikoinaan lääkäri, jonka sukunimi oli Viinikanoja (painotus: viinikan ója). Käytin lapsiani hänen vastaanotollaan ja kerran sitten 5-vuotiaani kysyi: "Onko sen sedän nimi ihan oikeasti Viini Kanoja?" Silloin
vasta tajusin, miten lapsen korva oli nimen mieltänyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sarvikuonolla on sarvi?
- Muuten sen nimi olisi pelkkä kuono! :DD
Nauroin aivan läkähdyksiin.
Mitä Batman sanoi Robinille ennen kuin Robin meni autoon? - Robin, mene autoon.
Nauroin aivan vedet silmissä ja muiden mielestä siinä ei ollut mitään hauskaa. Ei tosin enää itseänikään naurata.[/quote]
Kyllä minä sain tällä ripsarini leviämään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitin pesemään hampaita. Otin unepöpperössä hammastahnatuubin, levitin tahnaa ja aloitin harjaamisen. Hammastahna tuntui oudolta ja erilaiselta mutta vaahtosi todella hyvin. Makua ei pahemmin ollut tai ei ainakaan sellaista tyypilliistä hammastahnamaista makua. Päätin katsoa että mitä ihmeen tahnaa tämä on kun vaahtoaa niin hyvin ja on muutenkin outoa. Tuubissa luki "shaving foam" Olin sitten ottanut isän matkakokoisen tuubi partavaahdon jota ei ollut aikaisemmin näkynyt. Oli jättänyt sen siihen vessan peilin alla olevaan tasoon jonkun matkan jälkeen.
Meillä on koiria, ja niille on oma hammastahna. Kerran kun mun äiti olo meillä kylässä hän oli vahingossa napannut sen koirien hammastahnatuubin omansa sijasta ja harjannut sillä omat hampaansa. Sanoi, että oli vähän ihmetellyt makua. :D
Kauan sitten nuoruudessa yhden perheen lapsenlikka kertoi, että perheen isä oli aamulla töihin lähtökiireessä alkanut kiroilla pahasti kylppärissä. Oli harjannut hampaansa hiusrasvalla...
Muistan lapsena nauraneeni yhdelle vitsille aivan liikaa, se meni jotenkin näin:
Laura opetteli ajamaan autoa mutta jännitti jokaista oppituntia kovasti. Siksi Laura ajoi autoa aina rystyset valkoisina rattia puristaen ja hartiat korvissa. Lopulta opettaja kehoitti Lauraa rentoutumaan: "Sinähän soitat myös pianoa? Ajattele siis, että olet yhtä rento kuin pianoa soittaessa, hartiat alhaalla ja sormet rentoina! Ei autolla ajoa tarvitse jännittää!"
- "Muuten ihan hyvä neuvo, mutta pianoa soittaessa ei tule muita pianoja vastaan vasemmalta puolelta nopeudella 80 km/tunnissa...."
----------------------
Ei varmaan ole yhtä hauska vitsi näin minun sanoilla kirjoitettuna, mutta jostain syystä nauroin tuolle aikanaan niin paljon että en saanut henkeä ja silmät täyttyi kyynelistä :D Nyt ei naurata enää niin paljon, mutta muistan kyllä kuinka se mielikuva ohikiitävistä pianoista nauratti....
Nää on ihan huonoja. Ei naurata yhtään.
Tyttöni kirjoitti 8-vuotiaana koulun sanalliseen arvostelujuttuun kysymykseen millaisia kirjoja luet: seikkailua ja erotiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Räjähdin nauramaan tälle vitsille:
- Mitä Jeesus sanoi, kun sai sukset?
- Jee, sukset!
Ikivanha ja erittäin typerä vitsi.. :/
Vierailija kirjoitti:
https://odinslookingatthings.tumblr.com
Naurattaa, kun ees aattelee tätä sivustoa.
(Spoiler, kyllä, kaikissa kuvissa sama idea. En tiedä itsekään, miksi tämä saa näin repeilemään. )
HUUTONAURUA!!!!Ei kyllä tyypit nämä saa repeämään niin paljon ettei meinaa tuolilla pysyä - miten idioottimaisen naurettavaa sakkia!!!
https://www.google.fi/search?q=Loldiers+of+Odin&espv=2&biw=1280&bih=649…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh. Näähän on aivan naurettavan huonoja. Ei naurata mikään.
Oletteko te kaikki jotain idiootteja?
Se onkin se pointti. Hanki huumorintaju :)
En ole ennenkään typeryyksille nauranut. Kyllä ns.vitseissä pitää oikeasti olla jotain hauskaakin, eikä vaan jotain järjettömiä sanoja - oletko itse järjetön, koska naurat typeryyksille?
Vierailija kirjoitti:
Trololo song
Singalong versiota katsottu näemmä joyli 30 miljoonaa kertaa
TÄÄ oli PARAS!!! :DDDDD
aikoinaan meillä oli lemmikkinä unduaatti, joka lenteli kodissa vapaan ja sillä oli tapana kakkia ihan tiettyihin paikkoihin, joissa sitten pidimme paperia, niin kakat oli helppo siivota.
Joskus sitten sattui, että lintu kakkasi esim. käden selkämykselle.
Kerran poikani kaveri oli juuri astumassa ovesta sisään, kun lintu teki kakat käteeni ja samassa sanoin suureen ääneen:_NYt se paska tuli-: hetken oli paljon puhuva hiljaisuus, mutta onneksi asian selvisi ja en todellakaan kyläilevää poikaa paskaksi haukkunut.
Olemme nauraneet tälle jutulle ja se tulee aina mieleen, kun näen undulaatin tai kyseisen pojan(nyttemmin jo miehen)
Jostain syystä tämä nauratti kun ensimmäistä kertaa 90-luvulla Tallinnaan ja kun opasteessa lukee Pääs linna
Kerran hesarissa oli työpaikkailmoitus(on vielä mulla jossain tallessa); jossa haettiin harjoittelijoita yleisen siitäjän virkaan:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus 80-luvulta muistan vieläkin tämän Iltalehden hassun otsakkeen, jota nauroimme kovasti:
"Neljä miestä kaatoi nakkikioskin, myyjä kaatui mukana!"
Oliko tämä se tapaus, jossa myyjän päälle kaatui nakkien keitinvedet ja hän paloi pahoin? Riita alkoi jostain vaihtorahoista, mausteista ja muusta suunsoitosta. Jäi joskus kauan sitten minun mieleeni loistoesimerkkinä tyhmyyden ytimestä.
En muista tapausta otsaketta tarkemmin, mutta muistan ikuisesti tuon otsakkeen!
Yliväsyneenä hajosin kohdalle 2 näistä.
https://www.buzzfeed.com/kodos/18-tumblr-posts-that-will-make-your-day-…