Oletetaanko heti että on vaarallinen jos on mt ongelmia?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Se on ikävä juttu, koska suurin osa mt-tapauksista ovat vain surullisia, eivät vaarallisia. Ihmiset kuitenkin kaihtavat pelokkaina.
Mä en jaksa tätä enää. Kohta mä oon loppu. Yritän ja yritän ja aina tulee paskaa niskaan. Mies vihjasi että oon päävikainen. Yksi taas kerran kysyi multa että oonko koskaan ollut kenellekään vaarallinen
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ellet selitä lisätietoja. Sanot vaan että on se.
Siis sanon kysyttäessä että oon vaarallinen vaikka en ole? Vai mitä tarkoitat
Ap
Mulla siis ei ole enää yhtään ystävää. Ja tän elämän pitäisi olla muka hyvää?
Ap
Vierailija kirjoitti:
En minä ole vaarallinen kuin korkeintaan itselleni.
Sama, koskaan en ole ketään edes uhannut tai haukkunut. Korkeintaan puolustautunut jos joku on mua ekaks haukkunut. Yleensä en reagoi. Vältän riitoja. Itsellenikään en uskalla mitään tehdä.
Ap
Voi kuule, tiedätkö kuinka moni tuolla kulkee ihan tärkeänä, mummovainaa sanoin, parempana ihmisenä ja käy vain pillereiden voimalla.
Aikoinaan aikuisena sh-opiskelijana kotikylän tk:ssa harjoittelu avasi silmiä ja kauhistutti mieltä.
En ole törmännyt tuollaiseen. Harva vaarallinen ihminen saa koskaan mitään diagnoosia. Ehkä silloin kun päätyy oikeuspsykiatriseen hoitoon vakavien rikoksien jälkeen.
Ei mutta mt-ongelmaisten kanssa sitä on aina varpaillaan ja riski on koko ajan olemassa että äityvät vaaralliseksi muillekin kuin vain itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Se on ikävä juttu, koska suurin osa mt-tapauksista ovat vain surullisia, eivät vaarallisia. Ihmiset kuitenkin kaihtavat pelokkaina.
Riippuu täysin siitä miten sairastunut käyttäytyy.
Ja pitääkö sitä itsensä esitellä mt-ongelmaisena, vaikka avoimuutta kannatankin
11
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa tätä enää. Kohta mä oon loppu. Yritän ja yritän ja aina tulee paskaa niskaan. Mies vihjasi että oon päävikainen. Yksi taas kerran kysyi multa että oonko koskaan ollut kenellekään vaarallinen
Miksi olet tuollaisten ääliöiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ellet selitä lisätietoja. Sanot vaan että on se.
Siis sanon kysyttäessä että oon vaarallinen vaikka en ole? Vai mitä tarkoitat
Ap
Eli sanot niitä EI-vaarallisia osia siitä ja koska tilan oire voisi alkaa, miten se näkyy ja tulee harvoin. Ei sitä että olisit vaarallinen kun et ole. Ja mikä auttaa oireisiin tai estää, mistä se tila tulee. Ei kaikille tietenkään kannata sanoa mitään.
Ei välttämättä vaarallinen mutta outo ja raskas. Ja usein sitä ovatkin. t itsekin mt ongelmainen
Miten tätä elämää voi parantaa jos kaikki vaan karttaa sua? Yrität ystävystyä mutta kukaan ei halua sun ystäväksi ja entiset häipyy. Oisko tarvetta ihan mediassa ottaa esille tää ettei olla mitään vaaarallisia.
Ap