Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna
Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.
Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)
Kommentit (990)
Tämä ystäväni lähettämä känninen tankotanssiyrittämiskuva nauratti
https://pics.onsizzle.com/drunk-street-pole-dancing-does-not-work-19864…
Just nyt: Katson ruudusta eilisiä Australian rajalla jaksoja ja toisen niistä nimi on "Munia haaroissa". Viittaa siis tapaukseen, jossa tsekkimieheltä löytyy kätkö haaroista. Tarkoittaa siis linnunmunia 😊
Nainen antoi miehelle pimppiä :-D
Kirjoitin lapsena kynällä setäni lääkepurkkien kylkeen kirjaimet "tu" kaikkien niiden lääkkeiden nimen perään, jotka päättyivät kirjaimiin vit. mm. Heksavit, Ramavit...
Itse nauroin katketakseni, kun setä huomasi jäynän. Jostain syystä häntä ei naurattanut ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Turkulainen pappa kävi ostamassa kullatun hieromasauvan.
Se on ny muaris
Mä repesin 😂
Tää jäynä opiskeluajoilta ei naurattanut sen kohdetta. Minua ja kavereita kyllä.
Seinänaapuriksi sattui ns. hankala naapuri, iäkäs mies. Räyhäsi, huusi, uhkaili häädöllä...oli koko taloyhtiön hankalin tapaus.
Pari päivää ennen kuin muutin pois, yöllä rappukäytävässä 'askartelin' nimitaulun uuteen uskoon. Siis sellaisen mustan, jossa on asukkaiden sukunimet valkoisilla nuovikirjaimilla. Ton taulun peitti lasi mutta sen sai auki helposti.
Sotkin muutaman asukkaan, itsenikin, sukunimet, kaikki muut asiallisesti paitsi tämän öykkärin. Hänen nimensä oli Lackman. Vaihdoin sitten L:n F:ksi ja A:n U:ksi.
Pari päivää meni. Yhtäkkiä iltapäivällä rappukäytävästä alkoi kuulua mieletöntä kiroilua. Äijä oli havainnut jekun.
Armeijan viimeinen metsäleiri selvittiin kahden vitsin voimalla:
Montako Ahtisaarta mahtuu kuplavolkkariin?
- Kaksi: Eeva ja Marko!
Mitä eroa on hanhella ja anopilla?
- Toisella on pitkä nokka ja se kaakattaa ja toinen on lintu!
Itse nauran ääneen noin pari kertaa vuosikymmenessä. Siis tosi tosi harvoin.
Tämä video jotenkin onnistui jopa minua naurattamaan ääneen.
Olen aina vastustanut eri ihmisryhmien mollaamista ja tähän liittyy tapaus 80-luvulta, kun tyttäreni oli alakoululainen.
Hän oli ystävänsä kanssa meidän eteisessä ja siinä puhuivat, että se ja se on ihan vammaista. Minä vähän suutuin ja sanoin, että ei saa käyttää tuollaista kieltä.
Siinä samassa puhelin soi ja vastasin, tytötkin hiljenivät.
Puhelimessa oli henkilö, joka sanoi:-Vammaisten liitosta, päivää-
Oli pakko äkkiä sanoa, ettei ole aikaa puhua ja laitoin luurin kiinni ja purskahdin nauruun ihan kaksinkerroin.
Tytöt ihmeissään ja sitten kerrotin heille, mikä puhelu se oli.
Tyttäreni on asian uskonut vasta ihan aikuisena, kun luulivat, että huijaan heitä puhelusta.
Kouvolan ja Heinolan välillisellä tiellä on yksi sivutie ja luulin aina, että sen nimi oli Mulkkujärventie, mutta sitten kerran menin ihan läheltä katsomaan ja joku riiviö oli muuttanut i-kirjaimen l-kirjaimeksi. Nimi oiĺikin Muikkujärventie.
Olin monelle vannonut ja vakuutanut, että siellä on Mulkkujärventie.
Olin joskus ylä asteella kuvaama taidon tunilla. Aiheena oli piirtää helvetti : D Opettaja meni pois luokasta sillä aikaa kun me teimme työtä. En saanut mitään aikaiseksi ja kun opettaja tuli katsomaan paperiani,rytistin sen äkkiä ja sanoin "Tää meni Helvetiks".Hauskaa tässä on se että sain kyseisestä työstä arvosanaksi 10- ::DD
Tämä nauratti mua tänään:
https://m.iltalehti.fi/fiidifiartikkelit/201711052200512129_fi.shtml
Lausun lehmälle navetassa ilkeitä ajatuksiani vihaamistani /kadehtimistani ihmisistä.
Olen niin ilkeä ja vaikea tapaus.
En siedä mukavia ja kauniita naisia.
Olin sijaisopena yläasteella joitakin vuosia sitten. Eräs seiskaluokka, joka oli muuten ihan mukava, oli selkeästi rinnakkaisluokkia lapsellisempi tapaus. Ihan kuin olisi opettanut ylikasvaneita ekaluokkalaisia :D Luokalla oli kolmen pojan kopla, jotka olivat lapsekkaan ihastuneita "paska"-sanan hokemiseen. Huomautin heille jotain asiasta, jolloin yksi pojista totesi tietäväiseen professorityyliin "Tiesithän, opettaja, että paska ei ole ruma sana vaan se on aito luonnontuote!"
Pokkani petti sen siliän tien. Nauruni ei siis ollut mikään yksittäinen tyrskähdys, vaan hirnuin estoitta täysin henkihieverissä. Pojat olivat aivan kauhuissaan ja vilkuilivat toisiaan silmät satelliittilautasen kokoisina: "Me saatiin ope nauramaan!" Muu luokka ei myöskään yhtään tiennyt, miten repeämiseeni olisi pitänyt suhtautua, joten myös he tyytyivät tuijottamaan minua silmät järkytyksestä laajenneina.
Lopputunti meni kuin suoraan oppikirjasta. Välillä yksi "paskakoplan" pojista kohotti varovasti katseensa kuin tarkistaakseen, olenko varmasti ihan ok. Pojan ilme rupesi sekin naurattamaan mutta sillä kertaa sain pokkani pidettyä. Harmi, ettei minulla ollut tämän episodin jälkeen enää tunteja kyseiselle luokalle. Olisi ollut kiinnostavaa nähdä, olisivatko jatkossakin olleet yhtä hillitysti välttääkseen vastaavanlaisia shokkitilanteita :D
Vierailija kirjoitti:
Ankkojen kiroilukollaasiJa vastaavaa Viirun ja Pesosen kanssa:
Tuo Viiru ja Pesonen jaksaa naurattaa edelleen. Vaahteramäen Eemeli -kohdassa väkisinkin hämmästyttää, miten videon tekijä on saanut muokattua Inkeri Walleniuksen kerronnan niin autenttisen kuuloiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tästä varmaan tunnistaa, mutta kerron nyt kuitenkin. Erään pääsiäisen jälkeen mämmiä jäi paljon yli, eikä kukaan jaksanut enää syödä sitä. Joku kävi sitten kaatamassa mämmin jämät vessanpönttöön. Mämmi tarrasi ihan kunnolla pönttöön ja pönttö oli ihan törkeän näköinen. Kun tämä paljastui, alkoi hirveä huuto siitä, että kenen jäljiltä vessa on tuossa kunnossa, pitäisi nyt omat jäljet osata siivota jne. Naurusta ei ollut tulla loppua, kun sotkun oikea syy paljastui. Tilanne oli oikeasti paljon huvittavampi kuin miltä se tässä kirjoitettuna kuulostaa.
Aaarrgghhh :D Tästä tuli mieleen se erään kaupan ikkunassa pääsiäisen alla ollut kyltti, jonka toisesta sanasta oli pari kirjainta jäänyt puuttumaan: "Mämmiä saatana!"
Eräs ystäväni piti parikymmenminuuttisen esitelmän luokan edessä, aiheena olivat mikro-organismit. Luennoitsijaamme hieman hermostutti ja kuinka ollakkaan, kaikista mikro- organismeista tuli tietenkin mikro-orgasmeja ja niitä luennossa riitti. Luento oli aivan hillitön, mutta ystäväni ei huomannut mitään koko aikana. Me muut istuimme kasvot jähmettyneinä kiveksi, kukaan ei uskaltanut edes vilkaista vieruskaveriaan, sillä silloin hysteria olisi pullahtanut pintaan. Nauratti aivan perhanasti, mutta pakko oli pidätellä ja kuunnella asiallisennäköisesti. Kysymyksiä emme pystyneet enää esittämään. Opettajatkaan eivät huomanneet mitään outoa esityksessä. Kun luento vihdoin päättyi ja pääsimme lähtemään, valaisimme ystäväämme pienestä sanamokasta ja hän kauhistui, että miksei kukaan sanonut esityksen aikana mitään, hän oli kyllä huomannut, yleisömme oli jotenkin oudon oloinen ja normaalia hiljaisempi...tilaisuuden jälkeen kyllä naurettiin itsemme ihan tärviölle. Tuon mikro-orgasmiluennon haluaisin vielä kerran kuulla uudelleen, tiede on iloinen asia!
Tämä tapahtui muutama vuosi sitten mutta naurattaa edelleen :D
Oltiin työporukan kanssa illallisella, olin joukon ainoa nainen.
Menyyt oli tilattu valmiiksi, ja oltiin ilmoitettu ravintolalle mahdollisista ruoka-allergioista etukäteen. Minä olen allerginen kananmunille.
Tarjoilija tuli meidän pöydän ääreen ja kysyi "Kuka teistä oli se munaton?"
Jotenkin vaistomaisesti katsoin alas haaroihini ja tokaisin huvittuneena että "No se taidan olla minä".
Naurulle ei meinannut tulla loppua tuona iltana, tarjoilijallakin meni pokka.