Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tulossa ja ihan shokissa!

Vierailija
28.10.2016 |

Siitä on nyt viikko kun mies ilmoitti muuttavansa pois. Ei pysty elämään lasten ja mun kanssa kun on niin ahdistavaa. On pää ihan sekaisin eikä voi elää "omaa" elämäänsä eikä saa henkeä. Aivan kuin lekalla olis lyöty päähän! Puheyhteyttä mieheen ei ole ollu sen jälkeen kun puolihysteerisenä shokissa yritin parin päivän ajan että jutellaan. Mies sanoi ettei aio ruveta enää samaan helvettiin joka on ollu viimeiset viis vuotta ja mun on turha yrittää kääntää hänen päätään koska tää oli tässä. Punkkaa jossakin, en tiedä missä mutta ei vastaa mun soittoihin ja kaverinsakaan eivät halua kertoa. Oon jotenkin ihan halvaantunut enkä osaa tehdä mitään. Lapset on kaikki alakouluikäisiä joten eivät ihan pieniä ole mutta kyllä nekin on nyt ihan sekaisin kun isää ei näy ei kuulu. Ovat soittaneet ja viestitelleet miehelle joka on vastannut että äidin ja hänen rakkaus on nyt loppu, mutta lapset on aina iskän sydämessä. En jotenkin tajua yhtään. Onhan meillä ollut raskasta arkea ja riitoja mut ei mielestäni mitenkään erityisen paljon.

Kommentit (203)

Vierailija
81/203 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä naiset todistelevat henk.kohtaisesti käsityksensä oikeudenmukaisuudesta ja inhimillisyydestä. Toivottavasti mahdollisimman paljon miehiä lukee tämänkin ketjun.

Erottiin ja huom. kuvittelin että isä tapaa lapsiaan. Minä jättäjänä en vaatinut paperille asti tapaamisia vaan luotin isän sanaan että ne järjestyy. Ensimmäiseen vuoteen ei kertaakaan.

Miten selität lapselle joka itkee isä ikäväänsä eikä isä vastaa lapsen puheluun?

Vierailija
82/203 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä nyt naurettavaa luettavaa, naiset käyttävät eroavasta miehestä sanoja "lastensa hylkääjä" ja "täysi paska".

Naurattaa lähinnä. Eiköhän se ap:nkin ex-mies sieltä lapsiaan ala tapaamaan, kun on hetken selvitellyt ajatuksiaan. Toki olisi suotavaa ilmoitella itsestään, eikä vaan kadota. Eroamisessa sinällään ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko ihminen täysi paska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/203 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua järkyttää tässä se, että mies vain ilmoittaa erosta. Ei ole sitten viiteen vuoteen saanut suutaan auki, että nyt ei tunnu hyvältä. Älytöntä.

Näissä tapauksissa, joissa parisuhde on ollut ihan hyvä, ei ole ollut suurempia riitoja, on seksiä ja hellyydenosoituksia, mutta mies silti yks kaks ilmoittaa, että viisi vuotta on ollut yhtä helvettiä, takana on lähes aina toinen nainen. 

Vierailija
84/203 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi minäkään eroilmoituksen jälkeen samaan asuntoon hysteerisen ja raivoavan naisen kanssa, kuka sellaista jaksaa katsella jos on päätöksen erosta jo tehnyt.

Vierailija
85/203 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua järkyttää tässä se, että mies vain ilmoittaa erosta. Ei ole sitten viiteen vuoteen saanut suutaan auki, että nyt ei tunnu hyvältä. Älytöntä.

Mitä sitten olisi pitänyt tehdä? Ylianalysoida ja vatvoa asiaa vielä ensi vuonna ja sitä seuraavanakin vuonna?

Mies on voinut huutaa kurkku suorana asiaa jo ties kuinka pitkään mutta ap on vaan elänyt kuplassaan, jossa hänestä kaikki on hyvin. Tässähän on esitetty asia vain yhden osapuolen lasien läpi katsottuna, eikä miehellä ole edes mahdollisuutta puolustaa itseään.

Vierailija
86/203 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä nyt naurettavaa luettavaa, naiset käyttävät eroavasta miehestä sanoja "lastensa hylkääjä" ja "täysi paska".

Naurattaa lähinnä. Eiköhän se ap:nkin ex-mies sieltä lapsiaan ala tapaamaan, kun on hetken selvitellyt ajatuksiaan. Toki olisi suotavaa ilmoitella itsestään, eikä vaan kadota. Eroamisessa sinällään ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko ihminen täysi paska.

Niin että miehellä on aina oikeus vain kadota lastensa elämästä vähän selvittelemään ajatuksiaan ja luottaa siihen, että joku toinen hoitaa hänen lapsensa sillä aikaa? Niiden lasten ajatusten selvittelystä ja selviämisestä ei tarvitse huolehtia tippaakaan, oma hyvinvointi on ainoa, millä on merkitystä. Myöskään vaimon selviämisestä ei ole huolta, vaikka hänelle tuo ero tulee täysin pommina. Silti pitää vaan jaksaa ja selvitä ja laittaa lapset etusijalle samalla, kun lasten isä heiluu ties missä vähän "selvittelemässä ajatuksiaan". Ei kannata sitten ihmetellä, jos huoltajuus menee sille vanhemmalle, joka on huolehtinut niistä lapsista heidän elämänsä rankimpana aikana.

Vierailija
87/203 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa se toinen nainen olla taustalla. Hapen loppumisesta ja ahdistuksesta raportoi omakin ex-mieheni, kun halusi erota. Toinen nainen sieltä sitten taustalta paljastui. Et missään nimessä ota vastuuta koko paketista. Lastenvalvojalle mars nyt heti. Ehdota viikko/viikko -systeemiä tiukasti. Millä oikeudella mies saa vain lopettaa leikin ja ryhtyä sinkuksi.

Ei ole välttämättä toista naista. Itse ole ahdistunut oman ajan ja tilan puutteesta eron partaalle ilman muita naisia. Pääsin pahimmasta yli kun vaimo otti lapset ja lomaili vähän niiden kanssa.

Antakaa miehenne olla välillä yksin ja tavoittamattomissa. Säästytte monelta murheelta. Ainakin minulla on tarve laittaa joskun puhelin äänettömälle viikonlopuksi, eikä siihen naiset liity millään tavalla.

Vierailija
88/203 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika paskamainen temppu kuitenkin, pudottaa pommi ja sitten häipyä. Jättää vastuu lapsista sille jätetylle, joka on varmasti hermoraunio järkytyksestä. Jättäjä on yleensä prosessoinut asiaa jo kauemmin, joten hän vähemmän järkyttyneenä olisi paremmassa mielentilassa lapsista huolehtimiseen tuossa tilanteessa. Kunnes sitten jätetty on saanut aikaa käsitellä asiaa ja pystyy taas toimimaan normaalisti. Mutta tässäkin tapauksessa veikkaan että on ollut niin kiire sinne uuden rakkaan hoiviin majailemaan, ettei siinä ole lasten hyvinvointi paljoa painanut. Rakkaus on tekoja, sanat ovat vain helinää. Tässäkin tapauksessa lasten isä selittää lapsilleen tekstiviestein (LOL) että isukki kyllä rakastaa lapsiaan. Joo. Jos rakastaisi, olisi hoitanut eron toisella tavalla. Ei mulla muuta.  

Vierailija
89/203 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs se nyt menikään, eroista on naisten alkuunlaittamia noin 90%, joten miksi täällä palstalla femakot nyt ykskaks tuomitsevatkin miehen joka otti ja lähti?

Tällainen on femakkojen ja naisten näkemys oikeudenmukaisuudesta ja rehellisyydestä tuntuu perversiolta.

Eiköhän tässäkin tapauksessa nainen joudu tekemään eropaperit. Mies tuskin uudelta onneltaan ehtii. Mistä tulee kuvitelma, että suhteesta lähtijä vaivautuisi mitään lomakkeita täyttämään ja käytännön asioita hoitamaan, nehän voi jättää kuten lapset, ex-muijalle?

Vierailija
90/203 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jäisi minäkään eroilmoituksen jälkeen samaan asuntoon hysteerisen ja raivoavan naisen kanssa, kuka sellaista jaksaa katsella jos on päätöksen erosta jo tehnyt.

Mutta rakkaat lapsesi olet kuitenkin valmis jättämään hysteerisen ja raivoavan naisen armoille. Mitä vanhemmuutta sellainen on?

Vierailija
91/203 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen oletus miehillä on että ne saa ns jättää kaiken paskan? eli kävellä pois ja jättää perheensä. Miksi ne olettaa että nainen jää ja hoitaa lapset? meillä ei tuollainen onnistuisi.

Miten sinä sen estäisit? Kuvittelet sinulla olevan jotain diktartuurimaista rajatonta valtaa rajoittaa toisen itsemääräämisoikeutta?

Meillä nämä asiat sovittiin ennen lasten syntymää eli se että mies jäisi yh.ksi jos ero tulisi tai sitten olisimme viikko-viikko vanhempia. Molemmat ovat lapset tehneet, en ole niitä yksin tehnyt joten mies myös huolehtii heistä.

Eiköhän ap ja tuhannet muut ole sopineet, että niistä lapsista yhdessä vastataan, mutta miten kävi tosi paikan tullen. Jos mies päättää elämässään tehdä tuon sopimuksen vastaisen päätöksen ei siinä paljon ole enää tehtävissä. Ihan turha uhota, että te olisitte jossain erikoisasemassa.

Minäpä tiedän kuinka hyvä lasteni isä on. Tiedän että minusta hän voi erota ja rakastuakin johonkin toiseen mutta lapsia hän ei jättäisi. Niistä kyllä pystyttäisiin yhdessä sopimaan, aivan varmasti.

Tiedän tuollaisen perheen joka sitten erosi juuri noin. Lapsipa kieltäytyi tapaamasta isää. Hän ei mitenkään missään olosuhteissa suostunut. Teini siis. Isä oli ollut erittäin hyvä ja rakastava isä, mutta teinitytölle ero ja uusi nainen oli liian suuri shokki.

Vierailija
92/203 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen oletus miehillä on että ne saa ns jättää kaiken paskan? eli kävellä pois ja jättää perheensä. Miksi ne olettaa että nainen jää ja hoitaa lapset? meillä ei tuollainen onnistuisi.

Miten sinä sen estäisit? Kuvittelet sinulla olevan jotain diktartuurimaista rajatonta valtaa rajoittaa toisen itsemääräämisoikeutta?

En mitenkään, mutta lapset sitten huostaan. Isukki voi siellä sitten käydä tapailemassa kuin nussimiseltaan ehtii. Äiti tarvitsee aikaa toipua sokista ja omaa aikaa.

Ihanko oikeasti olisit valmis antamaan lapset huostaan, jotta voit toipua erosta? Mitähän ne lapset ajattelee, kun kumpikaan vanhempi ei halua niitä? Jotenkin ymmärrän, että ajatus saattaa tulla joskus mieleen, kun vituttaa hoitaa yksin kaikkia kotitöitä ja lastenhoitoa, mutta en mä kyllä oikeasti haluaisi asua erillään omasta lapsestani.

Vierailija
93/203 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa se toinen nainen olla taustalla. Hapen loppumisesta ja ahdistuksesta raportoi omakin ex-mieheni, kun halusi erota. Toinen nainen sieltä sitten taustalta paljastui. Et missään nimessä ota vastuuta koko paketista. Lastenvalvojalle mars nyt heti. Ehdota viikko/viikko -systeemiä tiukasti. Millä oikeudella mies saa vain lopettaa leikin ja ryhtyä sinkuksi.

Ei ole välttämättä toista naista. Itse ole ahdistunut oman ajan ja tilan puutteesta eron partaalle ilman muita naisia. Pääsin pahimmasta yli kun vaimo otti lapset ja lomaili vähän niiden kanssa.

Antakaa miehenne olla välillä yksin ja tavoittamattomissa. Säästytte monelta murheelta. Ainakin minulla on tarve laittaa joskun puhelin äänettömälle viikonlopuksi, eikä siihen naiset liity millään tavalla.

Pääseekö se sun vaimos kans välillä lomailemaan ilman sua ja lapsia, puhelin äänettömällä? Vai onko tää vain sun "miehinen" etuoikeus?

Vierailija
94/203 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö se sun vaimos kans välillä lomailemaan ilman sua ja lapsia, puhelin äänettömällä? Vai onko tää vain sun "miehinen" etuoikeus?

Onko nainen sitten jossain nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa joissain rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa?

Vierailija
95/203 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks, jolle kävi noin, meni uusiin naimisiin jo noin vuoden kuluttua. Sen mies puhu vastaavaa kuin sun. Itse en uskois meneväni enää naimisiin vaan olisin loppuelämäni yksin. Kurja tilanne. Toivottavasti selkiää ja vielä jotain vastuuta lapsistaan kantaa.

Vierailija
96/203 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nainen sitten jossain nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa joissain rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa?

:D

Kohta alkaa taas pikkujoulu aika ja ylihumalaiset naiset itkee baarien ovella, kun ei pääse sisään... eivät ole kuulemma pääseet vuotee ulos. Olenkin aina miettinyt, että vankilassako he ovat olleet.

Vierailija
97/203 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia vaimosta eroavia miehiä haukutaan aina perheenrikkojiksi ja lastensa jättäjiksi?? Nainen kun lähtee liitosta, ei kukaan syyttele heitä lastensa jättämisestä.

Eiväthän ne miehet lapsistaan eroa, vaan puolisostaan, ja siihen lienee kaikilla ihmisillä oikeus tässä maassa.

Nän. Ja maan oikeussalit on pullollaan miehiä jotka yrittävät taistella edes jonkinlaisia tapaamisoikeuksia joita katkeroituneet naiset eväävät. Kun kerran et ollut minun kanssa et saa nähdä lapsiakaan... Onko tuo kypsää, paljonko naiset siinä lapsien parasta ajattelevat?

Vierailija
98/203 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se vähän hidastaa, jos ei voi luottaa siihen että mies hoitaa lapset jos itse häipyy "lomailemaan". Siksi kysyin tuolta mieheltä, joka kertoo ottavansa silloin tällöin tällaisia irtiottoja, että onko hän sitten vuorostaan yksin vastuussa kun vaimo lähtee vastaavalle reissulle? Mutta suokaa anteeksi sanavalinta, ei ilmeisesti olisi pitänyt käyttää "päästä" verbiä. ;D

Vierailija
99/203 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää ettei mies kerro missä oleilee. Tuo nainenhan olis yötä päivää oven takana rimputtamassa puhutaan puhutaan puhutaan byhyhyyyy. Se etteivät kaverit paljasta olinpaikkaa ei tietenkään tarkoita että miehellä olisi joku nainen. Ukko sai vaan kotihommista, akasta ja lasten kaitsemisesta mittansa täyteen ja lähti. Tämä on yksi tapa erota. Harva tapa on kauhian hyvä tapa.

Vierailija
100/203 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se vähän hidastaa, jos ei voi luottaa siihen että mies hoitaa lapset jos itse häipyy "lomailemaan". Siksi kysyin tuolta mieheltä, joka kertoo ottavansa silloin tällöin tällaisia irtiottoja, että onko hän sitten vuorostaan yksin vastuussa kun vaimo lähtee vastaavalle reissulle? Mutta suokaa anteeksi sanavalinta, ei ilmeisesti olisi pitänyt käyttää "päästä" verbiä. ;D

Kukaan itseään kunnioittava nainen ei tee lapsia miehen kanssa, joka on kykenemätön hoitamaan lapsia. Sen ensimmäisen ehkä vielä tekeekin, mutta ei enempää. Ja jos on vain yksi lapsi, sille yleensä on kohtuullisen helppo löytää lapsenvahti, mikäli mies on lapsen kanssa täysin kädetön, mutta nainen haluaa silti omaa aikaa välillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi