Lihavuus
Olen 52 vuotias mies ongelmani on huomattava painon-nousu. Pituuteni on 183 ja paino 135 kg, yksi ongelma on nivelrikot pitkin kehoa. Minulla on autossani invalappu ainut mikä on kunnossa on vasenjalka siis urheilemaan en pysty. Ruokavalioni on normaali syön vähemmän kuin ennen, juon vettä päivässä 2-3 litraa, ja alkoholi ei pitäisi olla ongelma. En juo kirkkaita, en olutta, en siideriä, en lonkerroa. Valkoviiniä viikonloppuisin. Makeisia en syö paljonkaan enkä limunaadia. Mitä minun pitäisi tehdä Lääkkeitä kyllä syön ja mielestäni paljon eikä niitä voi poiskaan jättää, elikkä kipulääkkeet, panacod pore, sirdaludi, burana, triptyl, todettiin diaknoosi fipromyalkia. Mielialalääkkeitä, lamictal 150mg vuorokausi, diapam tarvittaessa,levotsin iltaisin. Nyt alkaisi tapahtua jotain että saisin kilot alas, vaikuttaako stestosteonitaso mitenkään. Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen, toivoisin että joku auttais.
Hei!
Keskustelemme tällä palstalla raskauteen, synnytykseen, lastenhoitoon, ehkäisyyn ja perhesuunnitteluun liittyvistä kysymyksistä. Muissa asioissa voit olla yhteydessä esim. omaan terveysasemaasi.