Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa kun vaimo hajottaa lapsilta perheen.

Vierailija
26.10.2016 |

Vaimo päättänyt lopettaa seksin harrastamisen. Ei fyysisesti ja psyykkisesti terve mies kestä kovin pitkään tilannetta. Hajoaa lapsilta hyvä perhe ja elintaso tippuu kaikilta. Kaikki olisi muuten hyvin niin tuollaisen asian takia vaimo haluaa pilata lapsuuden omilta lapsilta.

Kommentit (266)

Vierailija
41/266 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö puolet kotitöistä/metatöistä/lasten vahtimisesta? Kodinhoitoon osallistuvat miehet saavat enemmän seksiä. 

Ja paskan marjat. Meillä oli tuollainen tilanne ja myönnän, että tein vähemmän ja enkä kovinkaan omatoimisesti. Lasten kanssa olen aina touhunut ja lähes kaikki neuvolat olen hoitanut yms., mutta kotityöt ovat olleet mitä sattuu. No otin itseäni niskasta kiinni ja aloin oikein kodin hengettäreksi. Eipä se kyllä mitään muuttanut seksin suhteen. Siistimpää nyt on kuin yleensä, mutta yhtä hiljaista makuuhuoneen puolella.

Ja tästä muutoksesta on aikaa.. kuukausi? Kuule, kun on vuosia jättänyt toisen kannettavaksi arjen niin kyllä joudut pitemmän ajan - pahoillani sanamuodosta- näyttämään että muutos on pysyvää eikä vaan yksi temppu lisää.

Arjen arvostus, yhteinen arki. Kyllä käy hermoon kun mies on huikeat kaksi viikkoa osallistunut ja tekee tiliä että tämän, tämän ja tämän tein, jotta nyt sitä seksiä!

Nuorimmainen on nyt yhdeksän vuotias ja tämä keskutelu käytiin kun hän oli vauva. Ymmärrän toki, että oma toimintani on ollut huonoa ja vauva-aika oli kaikin puolin raskasta. Ja kuten sanoin, niin lapsia on olen aina hoitanut ja touhunnut heidän kanssaan. Mutta jos vuosien jälkeen tilanne on sama, niin eihän tässä enää mitään järkeä ole. Ja nostan kyllä kytkintä, kun lapset ovat hieman isompia..

Vierailija
42/266 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten naisten haluttomuus johtuu siitä, että mies on huono sängyssä. Oikean partnerin kanssa kyllä sujuu. Eli sinähän sen liiton rikot kun et ota vaimoasi huomioon sängyssä. Olet surkea. Onko se vielä lisäkti pieni vai mikrokokoinen? Vaimo parka.

Tyypillinen vastaus täällä. Toki aloituskin oli provo ja vastaus samaa sarjaa. Mutta jos otetaan tämä tosissaan, niin miksi vaimo olisi alunperin mennyt naimisiin miehen kanssa, joka on surkea sängyssä?

Meillä vaimon halut kummasti hävisivät lasten jälkeen. No lasten takia roikun vielä liitossa, mutta jossain vaiheessa otan eron.

Vaaditko vaimolta seksiä iltayhdeltätoista kun hän on hoitanut työn, kodin ja lapset sinun maatessasi sohvalla? Silleen tehdään seksistä yksi kotityö suoritettavaksi lisää. Miehet, EI NÄIN!!!!

En vaatinut. Ensimmäisen puolen vuoden aikana en edes ehdottanut mitään sellaista. Ja osallistuin kyllä lapsemme hoitoon ahkerasti. Kävin töiden jälkeen pitkillä vaunulenkeillä vauvan kanssa, niin rouva sai levätä. Mutta en tiedä mitä kaikkea minun olisi pitänyt tehdä. 

Miksi syytät vaimoasi siitä, että haluat ITSE hajottaa perheesi? Vitun munaton pelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/266 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on erikoista kuinka niin moni nainen ei tajua seksin merkitystä miehelle (yleistys! Tätä tapahtuu toki molemmin puolin, yleisempää silti näin päin). Itse pyrin menemään vähimmän haitan kautta. Kun mietin mistä on enemmän haittaa, siitä että harrastan seksiä mieheni kanssa (en itse koe tarvetta seksille, mutta ei se kamalaakaan ole), vai siitä että mies ennen pitkää lakkaa rakastamasta, valitsen ilman muuta seksin harrastamisen. Kun puoliso kieltäytyy seksistä tilanteessa jossa seksi ei ole kivuliasta tai muuten oikeasti epämiellyttävää, tällöin tuo puoliso käytännössä kieltäytyy kunnioittamasta toisen tarpeita. Se ei ole hyvä pohja millekään liitolle, ja ajan mittaan varmasti tappaa rakkauden. En haluaisi mieheni tuntevan, ettei hänen tarpeillaan ole minulle merkitystä. Tilanne on toki hankalampi jos seksiin liittyy muita asioita kuten kipua, ahdistusta tai vastaavaa jotka voivat tehdä seksistä epämiellyttävän kokemuksen. Tällöin asiaa pitäisi kuitenkin selvittää lääkärin, terapeutin tai vastaavan tahon kanssa, eikä vain kylmästi päättää että puolison vaan pitää tyytyä kohtaloonsa.

- Haluton nainen 34v

Vierailija
44/266 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten naisten haluttomuus johtuu siitä, että mies on huono sängyssä. Oikean partnerin kanssa kyllä sujuu. Eli sinähän sen liiton rikot kun et ota vaimoasi huomioon sängyssä. Olet surkea. Onko se vielä lisäkti pieni vai mikrokokoinen? Vaimo parka.

Tyypillinen vastaus täällä. Toki aloituskin oli provo ja vastaus samaa sarjaa. Mutta jos otetaan tämä tosissaan, niin miksi vaimo olisi alunperin mennyt naimisiin miehen kanssa, joka on surkea sängyssä?

Meillä vaimon halut kummasti hävisivät lasten jälkeen. No lasten takia roikun vielä liitossa, mutta jossain vaiheessa otan eron.

Koska vaimo joutuu stressaamaan lasten puolesta ja hoitamaan näitä samalla kun mies saa keskittyä uraansa, harrastuksiinsa ja säilyttää viriliteettinsä? Väsyneenä ei kauheasti ole seksihaluja kenelläkään. On se kyllä kumma juttu että miehet eivät ikinä pysty ymmärtämään osallisuuttaan naisen seksihaluihin ja käsiä levitellen ihmettelevät että mikä on kun vaimo taas ilkeyttään pihtaa. 

Varmasti näinkin jossain tapauksissa. Itse osallistuin lastenhoitoon alusta asti. Ja ei se ole helppoa olla töissäkään, kun on kanniskellut mahavaivoista huutavaa vauvaa aamun pikkutunneille. Vaimo on saanut mennä harrastuksissaan ihan yhtä lailla ja enemmän hän niissä käy kuin minä. 

Mutta kas kummaa, eipä ole enää lasten jälkeen petipuuhat kiinnostaneet. Pikkulapsiaika on tietysti rakasta, mutta kun lapset ovat jo koulussa, niin ei se haluttomuus voi tuonkaan piikkiin enää mennä. Jos vain olisi tiennyt, että vaimon kiinnostus parisuhteeseemme loppuu lasten myötä, niin olisin tehnyt hieman erilaisia ratkaisuja aikanaan.

Huomaa, ette ole tottunut ottamaan vastuuta oikein mistään. Rakasta vaimoasi kuten lupasit avioliittoon mennessäsi äläkä itseskele täällä omaa kykenemättömyyttäsi olla mies vaimon syyksi sen laittaen!

Et todella ymmärtänyt että elämän pituiseen jaksoon mahtuu kaikenlaisia vaiheita vaimosi seksuaalisuudessa? Olet typerä ja vastuuton kakara. Onneksi et ole mieheni. Olen myös kärsinyt haluttomuudesta. Pisin aika jonka MUN MIES rakasti mua ilman seksiä oli 5 vuotta. Tai oli seksiä sen verran mitä tarvittiin siinä välissä yhden lapsen tekemiseksi.

Ja vaimon ei tarvitse rakastaa kuten lupasi? Joillekin viisi vuotta on ilmeisesti ihan ok olla ilman seksiä. Minulle se on pitkä aika ja myönnän kyllä, että tunteet vaimoa kohtaan ovat kuihtuneet. No me olemme erilaisia. Ja onhan täälläkin jopa naiset kommentoineet, että puolen vuoden jälkeen ovat valmiit hyppäämään vieraan miehen petiin.

Vierailija
45/266 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näkee selvästi miten naiset puolustavat naista.Nainen saa pihtaa ja syy on aina miehessä.Mutta jos mies pihtaisi, niin kaikki palstan naiset sanoisivat jätä se sika, tai käy vieraissa.Miehet lopettakaa naisten harrastaminen ja käykää maksullisissa.Nussikaa nettideittejä ja menkää urheileilemaan mieskaverienne kanssa.Matkustaminen miesten kanssa on paljon mutkattomampaa ja kaikki nauttii.Ei suominaisen takia kannata pilata elämäänsä.

No mitä vittua? Tämä mies syyttää VAIMOAAN perheen hajottamisesta, vaikka on itse se, joka haluaa erota. Siinäkö pitäisi vielä imeä miellyttääksemme ap:n munaa?

Vierailija
46/266 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alat panemaan nuorempia naisia ja elämään. Elämä on ihan liian lyhyt aika itsensä kiusaamiseen vaimon pihtauksen takia.

Vierailija
47/266 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaditko vaimolta seksiä iltayhdeltätoista kun hän on hoitanut työn, kodin ja lapset sinun maatessasi sohvalla? Silleen tehdään seksistä yksi kotityö suoritettavaksi lisää. Miehet, EI NÄIN!!!!

En vaatinut. Ensimmäisen puolen vuoden aikana en edes ehdottanut mitään sellaista. Ja osallistuin kyllä lapsemme hoitoon ahkerasti. Kävin töiden jälkeen pitkillä vaunulenkeillä vauvan kanssa, niin rouva sai levätä. Mutta en tiedä mitä kaikkea minun olisi pitänyt tehdä. 

Miksi syytät vaimoasi siitä, että haluat ITSE hajottaa perheesi? Vitun munaton pelle.

Ollaanpas täällä vihaisia tänään. En siis ole ap, mutta toin oman näkemykseni tähän ketjuun. 

Enkä syytä vaimoani, vaan olen todennut hänen kiinnostuksen minua kohtaan loppuneen, kun lapset oli tehty. Toiset ehkä pystyvät olemaan liitossa, josta puuttuu intohimo, mutta minä en. Olen sinnitellyt jo monta vuotta, mutta aion kyllä erota jossain vaiheessa. Tällä hetkellä lapset painavat vaakakupissa enemmän. 

Vierailija
48/266 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin lapsen/nuoren näkö kulmasta, joka on seurannut useidein aikuisten parisuhteiden hajoamista voin sanoa, että kokemusteni mukaan on syy melkein aina molempien puolien. Aloittajan vaimolla on varmasti syy, minkä takia hän kieltäytyy seksistä aloittajan kanssa. Jos aloittaja päättää erota vaimonsa kanssa, toivon heidän lapsiensa puolesta, että he eivät sotkisi lapsia omiin ongelmiinsa. Vanhempien ero jättää tietenkin jonkinlaisen jäljen lapsiin, mutta jos asiat hoidetaan "aikuismaisesti" toisia syyttelemättä, tai jopa traumaattisia riitoja käymättä, uskon, että aloittajan lapsilla olisi kaikki hyvin. Tietenkään minulla ei ole parisuhteessa olemisesta mitään kokemusta, halusin kuitenkin muistuttaa aloittajaa ja muita, että erotilanteessa tai muissa parisuhteen ongelmissa lapsilla on aina myös vaikeaa. Minua isäni ja hänen nykyisen ja entisen naisystävänsä (äitipuolteni) riidat ovat vahingoittaneet henkisesti niin, että vielä vuosiakin pahimpien riitojen jälkeen niiden jälket näkyvät minussa päivittäin. Äitinikään melkein 10 vuotta pystyssä pysynyttä parisuhdetta ei enään ole.

Toivon, että aloittaja puhuu vaimonsa kanssaan heidän parisuhteensa ongelmista. Ja vielä näin painottaen, että olen lapsi, voisitte yrittää puhua lapsillenne (tietenkin heidän iästään riippuen) ja yrittää selvittää miten he kokevat vanhempiensa suhteen olevan.

Vierailija
49/266 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas näkee selvästi miten naiset puolustavat naista.Nainen saa pihtaa ja syy on aina miehessä.Mutta jos mies pihtaisi, niin kaikki palstan naiset sanoisivat jätä se sika, tai käy vieraissa.Miehet lopettakaa naisten harrastaminen ja käykää maksullisissa.Nussikaa nettideittejä ja menkää urheileilemaan mieskaverienne kanssa.Matkustaminen miesten kanssa on paljon mutkattomampaa ja kaikki nauttii.Ei suominaisen takia kannata pilata elämäänsä.

No mitä vittua? Tämä mies syyttää VAIMOAAN perheen hajottamisesta, vaikka on itse se, joka haluaa erota. Siinäkö pitäisi vielä imeä miellyttääksemme ap:n munaa?

Kommenteista päätellen AP:n provo oli hyvin osuva. Mutta parisuhteeseen tarvitaan kaksi ja jos toiselta loppuu kiinnostus, niin alkaa homma olla taputeltu. 

Vierailija
50/266 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska vaimo joutuu stressaamaan lasten puolesta ja hoitamaan näitä samalla kun mies saa keskittyä uraansa, harrastuksiinsa ja säilyttää viriliteettinsä? Väsyneenä ei kauheasti ole seksihaluja kenelläkään. On se kyllä kumma juttu että miehet eivät ikinä pysty ymmärtämään osallisuuttaan naisen seksihaluihin ja käsiä levitellen ihmettelevät että mikä on kun vaimo taas ilkeyttään pihtaa. 

Varmasti näinkin jossain tapauksissa. Itse osallistuin lastenhoitoon alusta asti. Ja ei se ole helppoa olla töissäkään, kun on kanniskellut mahavaivoista huutavaa vauvaa aamun pikkutunneille. Vaimo on saanut mennä harrastuksissaan ihan yhtä lailla ja enemmän hän niissä käy kuin minä. 

Mutta kas kummaa, eipä ole enää lasten jälkeen petipuuhat kiinnostaneet. Pikkulapsiaika on tietysti rakasta, mutta kun lapset ovat jo koulussa, niin ei se haluttomuus voi tuonkaan piikkiin enää mennä. Jos vain olisi tiennyt, että vaimon kiinnostus parisuhteeseemme loppuu lasten myötä, niin olisin tehnyt hieman erilaisia ratkaisuja aikanaan.

Huomaa, ette ole tottunut ottamaan vastuuta oikein mistään. Rakasta vaimoasi kuten lupasit avioliittoon mennessäsi äläkä itseskele täällä omaa kykenemättömyyttäsi olla mies vaimon syyksi sen laittaen!

Et todella ymmärtänyt että elämän pituiseen jaksoon mahtuu kaikenlaisia vaiheita vaimosi seksuaalisuudessa? Olet typerä ja vastuuton kakara. Onneksi et ole mieheni. Olen myös kärsinyt haluttomuudesta. Pisin aika jonka MUN MIES rakasti mua ilman seksiä oli 5 vuotta. Tai oli seksiä sen verran mitä tarvittiin siinä välissä yhden lapsen tekemiseksi.

Ja vaimon ei tarvitse rakastaa kuten lupasi? Joillekin viisi vuotta on ilmeisesti ihan ok olla ilman seksiä. Minulle se on pitkä aika ja myönnän kyllä, että tunteet vaimoa kohtaan ovat kuihtuneet. No me olemme erilaisia. Ja onhan täälläkin jopa naiset kommentoineet, että puolen vuoden jälkeen ovat valmiit hyppäämään vieraan miehen petiin.

No se elimien rynkytys toisiaan vastaan ei ole mulle osoitus rakkaudesta. Sen vaatiminen on minulle osoitus rakkaudettomuudesta. Ja vaimo ei varsinaisesti voi haluttomuudelleen mitään, kyse on korvien välissä tapahtuvasta tunteesta, jota ei voi pakottaa. Okei, no ei sun halujakaan voi eliminoida, mutta sä silti syytät vaimoasi erosta, jossa itselläsi on VÄHINTÄÄN YHTÄ SUURI OSUUS! Ja kehtaatkin vielä jeesustella lasten menetyksillä, vaikka omaa himoasi sä tuossa vain suojelet. Älä ainakaan jeesustele että lapset menee SULLA edelle.

Vierailija
51/266 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle tiedoksi ettei kukaan nainen kieltäydy jatkuvasti HYVÄSTÄ seksistä.. Mietipä sitä oikein ajan kanssa?

Mä saan elämäni parasta seksiä 5-kymppiseltä varatulta mieheltä. Laukean joka kerta useampia kertoja ja hän todella tietää, mitä tekee sekä osaa kuunnella naista.

Vaimonsa kanssa hänellä ei ole ollut seksiä yli kymmeneen vuoteen. Mun on vaikea käsittää kuinka joku luopuu tuollaisesta seksistä. Itse tekisin, kyllä ihan kaiken pitääkseni tuollaisen miehen tyytyväisenä. Sillä vaimon on pakko myös tietää, ettei noin seksuaalinen mies elä ilman seksiä vaan hakee sen muualta.

Et sitten älyä että kaikki naiset ei tykkää samoista jutuista sängyssä?

Tuo varattu ukko osaa varmaan SINUA "kuunnella" mutta ei vaimoaan joten heidän suhteessaan on muutakin vikaa kuin vain seksi...

Vierailija
52/266 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenteista päätellen AP:n provo oli hyvin osuva. Mutta parisuhteeseen tarvitaan kaksi ja jos toiselta loppuu kiinnostus, niin alkaa homma olla taputeltu. 

Olen eri mieltä. Silloin täytyy sen toisen kestää tilanne, siksihän ne avioliittovalta vannottiin. Ja jos on avoliitossa, niin yhteiset lapset ovat se syy, miksi ei ajatella vain itseä. Jos ei osaa innostaa toista takaisin mukaan juttuun, mennään parisuhdeterapiaan.

Tai jos sekään ei toimi ja itse ottaa eron, niin sitten syytetään erosta ensisijassa ITSEÄ. Ei sitä, joka ei halunnut erota.

Vierailija
53/266 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja kärsinyt haluttomuudesta. Minulla syynä ei ole ollut se, ettei mies olisi hyvä sängyssä, tekisi kotitöitä tai osallistuisi lasten kasvattamiseen. Minulla todella on hyvä ja ihana mies, jota rakastan tosi paljon. Minä en vain ole enää halunnut seksiä lasten syntymän jälkeen. Kyllä meillä sitä on, mutta välillä on pitkiä kuivia kausia omasta haluttomuudestani johtuen. On jopa ehkä vähän loukkaavaa, että haluttomuudesta tehdään sellainen, kunhan mies tekee vähän enemmän kotitöitä -juttu. Ei se todellakaan ole ainakaan itselleni noin helppo asia. 

Haluttomuuteni taustalla on ainakin se, että olen aika paljon introvertti. Lasten syntymän jälkeen aikaa itsellä on paljon vähemmän, enkä tarkoita nyt tällä sitä, että en saisi harrastaa ja mennä vaan enemmänkin sitä, että kotona ei saa enää ikinä olla rauhassa. Tarvitsen paljon aikaa vain olla ja nimenomaan olla yksin. Vasta sitten pystyn harrastamaan seksiä. Mieheni ja monet ystäväni kertovat saavansa seksistä voimaa arkeen, mutta minulta se vie sitä. Joka kerran, kun harrastan seksiä, tuntuu vähän siltä kuin antaisin itsestäni jotakin pois. On kuluttavaa päästää toinen lähelle, vaikka miestäni rakastankin, jos ei ole tarpeeksi aikaa ladata akkuja. Syy ei tosiaan ole huonossa seksissä, saan orgasmin joka kerta ja mies kyllä tekee kaikkensa.

Ihmettelen aina täällä, kun joku kertoo puolison haluttomuudesta ja saa ohjeeksi näitä kliseitä, että "tee enemmän kotitöitä", "huolehdi enemmän lapsista", "anna puolisolle enemmän aikaa harrastaa" jne. Ihan kivoja vinkkejä, ei siinä mitään mutta mistä toinen tietää, mikä auttaa juuri sitä omaa puolisoa jos sitä ei kysy häneltä itseltään. Minusta siis ainoa vaihtoehto on puhuminen ja kommunikaation parantaminen. Jollakin tavoin toinen on pakko saada ymmärtämään, miltä itsestä tuntuu ja toisaalta myös haluttoman osapuolen saatava kertoa, mistä hän arvelee haluttomuuden johtuvan. Sen jälkeen tarvitaan paljon tilaa, aikaa, puhumista ja tärkeimpänä toisen kunnioittamista.

Itse näen siis haluttomuuden ennen muuta kommunikaation ongelmana. Haluttomuus ei ole niin iso juttu, jos siitä pystytään yhdessä avoimesti puhumaan. Jos taas parisuhde on sellainen, missä tästä asiasta ei voi edes puhua, niin no, itse en ainakaan haluaisi olla sellaisessa parisuhteessa. Ja silloin ongelma on jossain muualla kuin haluttomuudessa. 

Vierailija
54/266 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin itse noin kolme vuotta synnytyksestä ettei seksiä ollut kuin muutaman kerran kun ennen lasta oli ollut säännöllisesti. Kun ehdotin miehelle, se sopi kyllä mutta oli kovin vieraan tuntuista. Tuli haluton olo. Pohdin että seksi ehdottomasti kuuluu parisuhteeseen jotta mitä tälle nyt pitää tehdä? Lapsi ei ollut paljoakaan muiden hoidossa joten järjestin hoitajan ja meille yhteistä aikaa pariksi yöksi kylpylään. Yritin tutustua uudelleen mieheeni joka tuntui edelleen vieraalle. Yhteistä säveltä ei löytänyt kylpylästä eikä arjesta myöhemminkään. Erosimme.

Vierailija
55/266 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä hurskasteli perheterapiassa, että "hän vaan yrittää pitää perheen kasassa".

Sillä hetkellä tajusin, että ero tässä on edessä, vaikka olisin kuinka ikävä ihminen ja huono äiti... ja huusin takaisin, että etkö sä tajua että sä olet jo rikkonut kaiken!

Plus siinä suhteessa oli kaksi ihmistä puutteessa: eksäni tosin toi julki sitä, että mä pihtaan. Mä en kertonut, että olisin kaivannut miestä rinnalleni, en pelkkää hätäistä panoa sillointällöin. En kertonut, koska se olisi ollut painostamista ja kohtuuttomia vaatimuksia.

Vierailija
56/266 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haluttomuus läheskään aina johdu kumppanista. Tiedän monta pariskuntaa, jossa asiat muuten olisivat hyvin, mutta seksiä ei tee toisen mieli. Siis haluton osapuoli on kertonut, että syy ei ole toisen käytöksessä tai tekemisissä. Ehkä hormoonit / ehkäisy vaikuttaa, ehkä vetovoima ei alunperinkään ole ollut suuri, vaan kumppani on valittu muiden syiden takia.

Itse en ole koskaan ollut erityisen seksuaalinen, ja toisen lapsen syntymän aiheuttamien repeämien jälkeen se ei ole tuntunut enää edes samalta. En kuitenkaan oleta, että mies haluaisi elää kanssani, jos ei saisi seksiä.

Vierailija
57/266 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteleehan se seksistä kieltäytyväkin vain itseään.

Olen eri mieltä. Silloin täytyy sen toisen kestää tilanne, siksihän ne avioliittovalta vannottiin. Ja jos on avoliitossa, niin yhteiset lapset ovat se syy, miksi ei ajatella vain itseä. Jos ei osaa innostaa toista takaisin mukaan juttuun, mennään parisuhdeterapiaan.

Tai jos sekään ei toimi ja itse ottaa eron, niin sitten syytetään erosta ensisijassa ITSEÄ. Ei sitä, joka ei halunnut erota.

Vierailija
58/266 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
59/266 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on erikoista kuinka niin moni nainen ei tajua seksin merkitystä miehelle (yleistys! Tätä tapahtuu toki molemmin puolin, yleisempää silti näin päin). Itse pyrin menemään vähimmän haitan kautta. Kun mietin mistä on enemmän haittaa, siitä että harrastan seksiä mieheni kanssa (en itse koe tarvetta seksille, mutta ei se kamalaakaan ole), vai siitä että mies ennen pitkää lakkaa rakastamasta, valitsen ilman muuta seksin harrastamisen. Kun puoliso kieltäytyy seksistä tilanteessa jossa seksi ei ole kivuliasta tai muuten oikeasti epämiellyttävää, tällöin tuo puoliso käytännössä kieltäytyy kunnioittamasta toisen tarpeita. Se ei ole hyvä pohja millekään liitolle, ja ajan mittaan varmasti tappaa rakkauden. En haluaisi mieheni tuntevan, ettei hänen tarpeillaan ole minulle merkitystä. Tilanne on toki hankalampi jos seksiin liittyy muita asioita kuten kipua, ahdistusta tai vastaavaa jotka voivat tehdä seksistä epämiellyttävän kokemuksen. Tällöin asiaa pitäisi kuitenkin selvittää lääkärin, terapeutin tai vastaavan tahon kanssa, eikä vain kylmästi päättää että puolison vaan pitää tyytyä kohtaloonsa.

- Haluton nainen 34v

Tuossa olisi järkeä, jos mies itsekin ajattelisi noin "luovun tästä ja saan tilalle jotain muuta". Usein se vain menee niin, että nainen tekee loputtomasti myönnytyksiä saamatta mitään takaisin.

Vierailija
60/266 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nykyajan miehet osaa runkata? Melkein kaikki miehet ovat sitä mieltä että oikeasti hyvä pornofilmi ja oma käsi tai sellainen tiukka keinopimppi hakkaa oman vaimon mennen tullen. Ei muuta kuin opettelemaan. Onhan meillä naisillakin kumijaskat laatikossa eikä valiteta puutetta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme