Vituttaa kun vaimo hajottaa lapsilta perheen.
Vaimo päättänyt lopettaa seksin harrastamisen. Ei fyysisesti ja psyykkisesti terve mies kestä kovin pitkään tilannetta. Hajoaa lapsilta hyvä perhe ja elintaso tippuu kaikilta. Kaikki olisi muuten hyvin niin tuollaisen asian takia vaimo haluaa pilata lapsuuden omilta lapsilta.
Kommentit (266)
Teetkö puolet kotitöistä/metatöistä/lasten vahtimisesta? Kodinhoitoon osallistuvat miehet saavat enemmän seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten naisten haluttomuus johtuu siitä, että mies on huono sängyssä. Oikean partnerin kanssa kyllä sujuu. Eli sinähän sen liiton rikot kun et ota vaimoasi huomioon sängyssä. Olet surkea. Onko se vielä lisäkti pieni vai mikrokokoinen? Vaimo parka.
Tyypillinen vastaus täällä. Toki aloituskin oli provo ja vastaus samaa sarjaa. Mutta jos otetaan tämä tosissaan, niin miksi vaimo olisi alunperin mennyt naimisiin miehen kanssa, joka on surkea sängyssä?
Meillä vaimon halut kummasti hävisivät lasten jälkeen. No lasten takia roikun vielä liitossa, mutta jossain vaiheessa otan eron.Koska vaimo joutuu stressaamaan lasten puolesta ja hoitamaan näitä samalla kun mies saa keskittyä uraansa, harrastuksiinsa ja säilyttää viriliteettinsä? Väsyneenä ei kauheasti ole seksihaluja kenelläkään. On se kyllä kumma juttu että miehet eivät ikinä pysty ymmärtämään osallisuuttaan naisen seksihaluihin ja käsiä levitellen ihmettelevät että mikä on kun vaimo taas ilkeyttään pihtaa.
Mista tiedät tuon stressin tässä tapauksessa? Vai onko tyypillinen AV-yleistys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle tiedoksi ettei kukaan nainen kieltäydy jatkuvasti HYVÄSTÄ seksistä.. Mietipä sitä oikein ajan kanssa?
Hoidan vaimolle orgasmin joka kerta. Ja ne seksi kerrat voi siis laskea yhden käden sormilla vuositasolla. Ja vaimo totesi pariterapiassa, että hän ei vain koe mitään tarvetta seksille enää. Mietipä sitä oikein ajan kanssa. Niin minäkin tein. Ei olisi kyllä pitänyt...
Meillä on toisinpäin. Mies ei halua seksiä enää. Hän kuulemma haluaa vetäytyä vanhuuden lepoon seksiasiassa vaikka on vasta nelikymppinen. Itse taas pidän seksistä joten tilanne on vaikea. Hän ei edes hyväksy rakastajaa että ottaisin sellaisen.
Tämä on kyllä kettumainen tilanne. Olisi ottanut eron kauan sitten, mutta ne lapset ja hiljattain valmistunut omakotitalo, josta tein ison osan itse. No, mutta yritän viettää mahdollisimman paljon aikaa lasten kanssa ja omissa harrastuksissani. Mitä vähemmän on tekemissä vaimon kanssa sitä helpompaa on arki.
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten naisten haluttomuus johtuu siitä, että mies on huono sängyssä. Oikean partnerin kanssa kyllä sujuu. Eli sinähän sen liiton rikot kun et ota vaimoasi huomioon sängyssä. Olet surkea. Onko se vielä lisäkti pieni vai mikrokokoinen? Vaimo parka.
Minun haluttomuuteni ei ainakaan johdu miehen huonoista taidoista sängyssä. En vain halua seksiä, en hyvää enkä huonoa. Ihan muut syyt siellä itselläni on taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo päättänyt lopettaa seksin harrastamisen. Ei fyysisesti ja psyykkisesti terve mies kestä kovin pitkään tilannetta. Hajoaa lapsilta hyvä perhe ja elintaso tippuu kaikilta. Kaikki olisi muuten hyvin niin tuollaisen asian takia vaimo haluaa pilata lapsuuden omilta lapsilta.
Kuule vika on miehessä jos vaimo ei halua. Katso peiliin, tee osasi kotitöistä ja hemmottele vaimo. Ihan selkeästi olet itse tilannut tuon.
Älä tänne uikuta, mars fiksaamaan parisuhde!
Et ole tarpeeksi kiltti hänelle. Naiset haluavat eron huonosta suhteesta joka yleensä johtuu siitä että mies ei ole mikään kiltti mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen vastaus täällä. Toki aloituskin oli provo ja vastaus samaa sarjaa. Mutta jos otetaan tämä tosissaan, niin miksi vaimo olisi alunperin mennyt naimisiin miehen kanssa, joka on surkea sängyssä?
Meillä vaimon halut kummasti hävisivät lasten jälkeen. No lasten takia roikun vielä liitossa, mutta jossain vaiheessa otan eron.
Vaaditko vaimolta seksiä iltayhdeltätoista kun hän on hoitanut työn, kodin ja lapset sinun maatessasi sohvalla? Silleen tehdään seksistä yksi kotityö suoritettavaksi lisää. Miehet, EI NÄIN!!!!
Vierailija kirjoitti:
Teetkö puolet kotitöistä/metatöistä/lasten vahtimisesta? Kodinhoitoon osallistuvat miehet saavat enemmän seksiä.
Ja paskan marjat. Meillä oli tuollainen tilanne ja myönnän, että tein vähemmän ja enkä kovinkaan omatoimisesti. Lasten kanssa olen aina touhunut ja lähes kaikki neuvolat olen hoitanut yms., mutta kotityöt ovat olleet mitä sattuu. No otin itseäni niskasta kiinni ja aloin oikein kodin hengettäreksi. Eipä se kyllä mitään muuttanut seksin suhteen. Siistimpää nyt on kuin yleensä, mutta yhtä hiljaista makuuhuoneen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle tiedoksi ettei kukaan nainen kieltäydy jatkuvasti HYVÄSTÄ seksistä.. Mietipä sitä oikein ajan kanssa?
Mä saan elämäni parasta seksiä 5-kymppiseltä varatulta mieheltä. Laukean joka kerta useampia kertoja ja hän todella tietää, mitä tekee sekä osaa kuunnella naista.
Vaimonsa kanssa hänellä ei ole ollut seksiä yli kymmeneen vuoteen. Mun on vaikea käsittää kuinka joku luopuu tuollaisesta seksistä. Itse tekisin, kyllä ihan kaiken pitääkseni tuollaisen miehen tyytyväisenä. Sillä vaimon on pakko myös tietää, ettei noin seksuaalinen mies elä ilman seksiä vaan hakee sen muualta.
Syökö vaimosi e-pillereitä? Ne on yksi erittäin yleinen haluttomuuden syy. Ja jos tuntuu että vaimo lakkaa haluamasta sen jälkeen kun lapset on tehty, voisiko syy olla se, että kun tehdään lapsia, ei syödä pillereitä ja kun ne on tehty, aloitetaan e-pillerit? Itse en enää syö pillereitä, parisuhde ei kestä sitä haluttomuutta, minkä ne aiheuttaa.
Ei vittu miten te kohtelette tätä saatanan munatonta ulisijaa. Se olet kuule sinä kyrpäsi vierävissä oleva mulkku, joka perheen hajotat, jos tuosta syystä eroat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimon halut kummasti hävisivät lasten jälkeen. No lasten takia roikun vielä liitossa, mutta jossain vaiheessa otan eron.
Minäpä kerron.
Olin nuori, kun menin naimisiin. Meistä kumpikaan ei paljoa seksistä ymmärtänyt, kunhan touhuttiin.
Ikää tuli ja kumpikin meistä vanheni, aikuistui ja taisipa vähän muuttuakin.
Ex-mieheni halusi olla nuori ja vastuuton, meillä oli kaksi lasta, joten jonkun oli kannettava vastuuta perheestä. Siis minun oli.
Siinä touhussa kasvomme erillemme, ei jaksanut seksi kiinnostaa miehen kanssa, joka käyttäytyi kuin parikymppinen kakara.
Erohan siitä tuli, lapset jäivät (onneksi) minun kasvatettavaksi ja hyvät heistä tulikin.
Sen vielä voin sanoa, että kun mies vanheni lisää, hän kertoi katuvansa syvästi sitä, että poistui lastemme elämästä. Minä aikani yritin pitää häntä lastemme elämässä tiiviisti, mutta eipä sitä pakolla voi aikuista saada ymmärtämään.
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Mitäköhän tämä dramaattinen ilmaisu "hajottaa lapsilta perhe" oikein tarkoittaa? Jos lasten vanhemmat ovat onnettomia keskenään, niin miten se on lapsille hyväksi? Lapset näkevät ja vaistoavat kaiken, joten vanhempien huono liitto on heidän tiedossaan ja tuhoaa heidän arkeaan ja myöhempää käsitystään parisuhteesta.
Aikuiset eroavat huonosta parisuhteesta. Heidän lapsillaan on edelleen isä ja äiti, lapsistaan ei voi erota.
Jos te nyt eroatte, ap, niin älä mustamaalaa lastesi äitiä lapsille kostoksi äidille. Teidän huono seksinne ja sen syyt eivät kuulu lapsille. Ja jos liittonne pelkkään seksiin kaatuu, niin ei se ole kovin vakaalla pohjalla ollutkaan.
Elintaso on yleensä pelkkää tavaraa. Jos olette opettaneet lapsillenne, että tavaralla on enemmän merkitystä kuin muilla elämän asioilla, niin syyttäkää itseänne ja kantakaa vastuu.
Et ole kuullut rakkaudesta? Aloittajan kuuluisi rakastaa vaimoaan, eikä ulosta täällä seksin puutteesta ja pitää perhe kasassa. Tuollainen eroaminen oman munan tai tyydytyksen takia on todella lapsellista. Vedä ap käteen.
Tää aloitus oli täällä justiin hiljattain, eri otsikolla vaan. Vähän enempi väliä näihin provojen kierrätykseen kiitos.
Miten osoitat oman halusi? Ruikutatko ja valitat vai oletko intohimoinen, himoitsetko vaimoasi näkyvästi? Käytätkö vaimoa vain omien tarpeittesi tyydyttämiseen muissakin asioissa kun seksissä? Ymmärrätkö, että lasten tulon myötä naisella on paljon enemmän huolta ja hommaa kun ennen lapsia? Halusitteko molemmat niitä lapsia? Oletko liitossasi periaatteella "hautaan asti" vai katsotko päivän kerrallaan miellyttääkö palvelu, täyttyvätkö tarpeet? Minkä ikäisiä lapsenne ovat?
Provo tai ei, ikuisuusaihehan tämä on. Suosittelisin suomalaisen naisen lakkaavan kokonaan lisääntymästä, ei näitten luolamiesten kanssa elämisestä tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimon halut kummasti hävisivät lasten jälkeen. No lasten takia roikun vielä liitossa, mutta jossain vaiheessa otan eron.Koska vaimo joutuu stressaamaan lasten puolesta ja hoitamaan näitä samalla kun mies saa keskittyä uraansa, harrastuksiinsa ja säilyttää viriliteettinsä? Väsyneenä ei kauheasti ole seksihaluja kenelläkään. On se kyllä kumma juttu että miehet eivät ikinä pysty ymmärtämään osallisuuttaan naisen seksihaluihin ja käsiä levitellen ihmettelevät että mikä on kun vaimo taas ilkeyttään pihtaa.
Varmasti näinkin jossain tapauksissa. Itse osallistuin lastenhoitoon alusta asti. Ja ei se ole helppoa olla töissäkään, kun on kanniskellut mahavaivoista huutavaa vauvaa aamun pikkutunneille. Vaimo on saanut mennä harrastuksissaan ihan yhtä lailla ja enemmän hän niissä käy kuin minä.
Mutta kas kummaa, eipä ole enää lasten jälkeen petipuuhat kiinnostaneet. Pikkulapsiaika on tietysti rakasta, mutta kun lapset ovat jo koulussa, niin ei se haluttomuus voi tuonkaan piikkiin enää mennä. Jos vain olisi tiennyt, että vaimon kiinnostus parisuhteeseemme loppuu lasten myötä, niin olisin tehnyt hieman erilaisia ratkaisuja aikanaan.
Huomaa, ette ole tottunut ottamaan vastuuta oikein mistään. Rakasta vaimoasi kuten lupasit avioliittoon mennessäsi äläkä itseskele täällä omaa kykenemättömyyttäsi olla mies vaimon syyksi sen laittaen!
Et todella ymmärtänyt että elämän pituiseen jaksoon mahtuu kaikenlaisia vaiheita vaimosi seksuaalisuudessa? Olet typerä ja vastuuton kakara. Onneksi et ole mieheni. Olen myös kärsinyt haluttomuudesta. Pisin aika jonka MUN MIES rakasti mua ilman seksiä oli 5 vuotta. Tai oli seksiä sen verran mitä tarvittiin siinä välissä yhden lapsen tekemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paskan marjat. Meillä oli tuollainen tilanne ja myönnän, että tein vähemmän ja enkä kovinkaan omatoimisesti. Lasten kanssa olen aina touhunut ja lähes kaikki neuvolat olen hoitanut yms., mutta kotityöt ovat olleet mitä sattuu. No otin itseäni niskasta kiinni ja aloin oikein kodin hengettäreksi. Eipä se kyllä mitään muuttanut seksin suhteen. Siistimpää nyt on kuin yleensä, mutta yhtä hiljaista makuuhuoneen puolella.
Ja tästä muutoksesta on aikaa.. kuukausi? Kuule, kun on vuosia jättänyt toisen kannettavaksi arjen niin kyllä joudut pitemmän ajan - pahoillani sanamuodosta- näyttämään että muutos on pysyvää eikä vaan yksi temppu lisää.
Arjen arvostus, yhteinen arki. Kyllä käy hermoon kun mies on huikeat kaksi viikkoa osallistunut ja tekee tiliä että tämän, tämän ja tämän tein, jotta nyt sitä seksiä!
Vierailija kirjoitti:
Miten osoitat oman halusi? Ruikutatko ja valitat vai oletko intohimoinen, himoitsetko vaimoasi näkyvästi? Käytätkö vaimoa vain omien tarpeittesi tyydyttämiseen muissakin asioissa kun seksissä? Ymmärrätkö, että lasten tulon myötä naisella on paljon enemmän huolta ja hommaa kun ennen lapsia? Halusitteko molemmat niitä lapsia? Oletko liitossasi periaatteella "hautaan asti" vai katsotko päivän kerrallaan miellyttääkö palvelu, täyttyvätkö tarpeet? Minkä ikäisiä lapsenne ovat?
Provo tai ei, ikuisuusaihehan tämä on. Suosittelisin suomalaisen naisen lakkaavan kokonaan lisääntymästä, ei näitten luolamiesten kanssa elämisestä tule mitään.
Mitä sä silität tän ulisijan päätä? Hänhän laittaa VAIMONSA syyksi sen, että aikoo ITSE aiheuttaa ERON! Varsinainen mulkkujen mulkku. En mäkään tollasta vauvaa panisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimon halut kummasti hävisivät lasten jälkeen. No lasten takia roikun vielä liitossa, mutta jossain vaiheessa otan eron.Vaaditko vaimolta seksiä iltayhdeltätoista kun hän on hoitanut työn, kodin ja lapset sinun maatessasi sohvalla? Silleen tehdään seksistä yksi kotityö suoritettavaksi lisää. Miehet, EI NÄIN!!!!
En vaatinut. Ensimmäisen puolen vuoden aikana en edes ehdottanut mitään sellaista. Ja osallistuin kyllä lapsemme hoitoon ahkerasti. Kävin töiden jälkeen pitkillä vaunulenkeillä vauvan kanssa, niin rouva sai levätä. Mutta en tiedä mitä kaikkea minun olisi pitänyt tehdä.
Meillä on toisinpäin. Mies ei halua seksiä enää. Hän kuulemma haluaa vetäytyä vanhuuden lepoon seksiasiassa vaikka on vasta nelikymppinen. Itse taas pidän seksistä joten tilanne on vaikea. Hän ei edes hyväksy rakastajaa että ottaisin sellaisen.