Oon töissä kassalla ja kun katselee ihmisten päivittäisiä ostoksia niin huh huh D:
Täällä käy kamalasti ihmisiä jotka lappaavat kärrit täyteen kaikkea huonoa!!!
Siis oikeasi tätä tasoa:
- Ranskalaisia
- kalapuikkoja
- nugettejä
- vehnä makaroonia
- lenkkimakkaraa
Einespyöryköitä
- mikrohampurilaisia
- mehuja
- karkkia
- leivoksia
Siis oikeasti tällaista paskaa????
Ihmiset oikeasti elää tällaisella?
Sääliksi käy etenkin jos on lapsia.
Oon siis töissä pienehkössä k kaupassa ja, kun katselee hyllyjä niin vihannes hylyllä seisoo pari ihmistä ja taas karkki, kalja ja leivoshyllyt ovat täynnä ruuhkaa D:
Kommentit (190)
moni ostaa kalliista pikku lähikaupasta vain epäterveellisiä juttuja. ostan itsekin isommasta kaupasta isot ruokaostokset ja lähikaupasta silloin tällöin herkkuja ehkäpä juomia, jäätelöä, suklaata tai karkkia
käy lähikaupassa lähinnä vain krapulassa ostamassa sen pizzan ja karkkipussin :D
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasi tätä tasoa:
- Ranskalaisia
- kalapuikkoja
- nugettejä
- vehnä makaroonia
- lenkkimakkaraa
Einespyöryköitä
- mikrohampurilaisia
- mehuja
- karkkia
- leivoksia
Oon siis töissä pienehkössä k kaupassa ja, kun katselee hyllyjä niin vihannes hylyllä seisoo pari ihmistä ja taas karkki, kalja ja leivoshyllyt ovat täynnä ruuhkaa D:
Kumma juttu, että kuitenkin oot asiakaspalvelussa töissä. Mistä muustakaan sitä rahaa oletat sinne kassaan tulevan kuin edellämainituista "paskoista"? Ymmärrän, että sinua ärsyttää muiden elämäntavat. Kyllä minäkin ajankulukseni katsoisin muita pitkin nenänvartta, jos päätyisin Siwan kassalle..
ei ollut lähikaupassa jäävuorisalaattia myynnissä kun menin sitä hakemaan :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasi tätä tasoa:
- Ranskalaisia
- kalapuikkoja
- nugettejä
- vehnä makaroonia
- lenkkimakkaraa
Einespyöryköitä
- mikrohampurilaisia
- mehuja
- karkkia
- leivoksia
Oon siis töissä pienehkössä k kaupassa ja, kun katselee hyllyjä niin vihannes hylyllä seisoo pari ihmistä ja taas karkki, kalja ja leivoshyllyt ovat täynnä ruuhkaa D:Kumma juttu, että kuitenkin oot asiakaspalvelussa töissä. Mistä muustakaan sitä rahaa oletat sinne kassaan tulevan kuin edellämainituista "paskoista"? Ymmärrän, että sinua ärsyttää muiden elämäntavat. Kyllä minäkin ajankulukseni katsoisin muita pitkin nenänvartta, jos päätyisin Siwan kassalle..
No nyt oli taas niin asiallinen kommentti että huhhuh. Vähän voisit itekin miettiä mitä kirjotat.
Muitten puolesta en osaa vastata mutta itse raahaan perseeni noihin lähikauppoihin niinä päivinä kun elämä on paskaa ja ainoa asia jolla jaksan itseäni vaivata on se työnnänkö kurkusta alas ensin sen rasvasuolamätön vai sokerit. Oikeat ruokaostokset hoidan jossain missä valikoima on kunnollinen ja hinnat edes vähän alempana.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasi tätä tasoa:
- Ranskalaisia
- kalapuikkoja
- nugettejä
- vehnä makaroonia
- lenkkimakkaraa
Einespyöryköitä
- mikrohampurilaisia
- mehuja
- karkkia
- leivoksia
LOPETA SE IHMISTEN KYTTÄÄMINEN JA MENE KAUPPAAN TÖIHIN JOSSA EI MYYDÄ TOTA PASKAA.
Tuskin moni ostaa lähikaupasta mitään tuoreita koska ei ne ole ikinä hyvässä kunnossa, itsekin ostan kaikki tuoreet muualta. Lähikaupasta voi sitten ostaa juuri noita eineksiä
Saman olen huomannut. Kun seisoo kassajonossa kärry täynnä vihanneksia ja katsoo niitä edellä meneviä niin aika kauhea se näky on. En todellakaan ihmettele suomalaisten sairaalloisuutta ja ylipainoisuutta.
Ja iso osa vielä luulee, että se kananugetista, vehnämössöstä ja sokerista koostuva ruokavalio on terveellinen, jos ei satu olemaan ylipainoinen.
Minä teen suurimman osan ostoksistani lähiK:ssa. Käyn siellä 1/3 siitä ajasta, mitä markettikäyntiin menee ja sinne voi kävellä. Mutta vihanneksia en joka kerralla osta, sillä ne eivät ole siellä aina hyviä. Viimeksi kuitenkin ostin aika paljon, eikä ollut kallista. Satsumat 99 senttiä kilo, lanttuja ja porkkanoita kumpiakin 2 kg pussi maksoi 99 senttiä ja vielä perunoita, joita ei tosin päivittäiseen kasvisannokseen lasketa, 39 senttiä kilo. Ei ollut kallista. Kerran kuussa käyn marketissa, sillä mieleisiäni pesuaineita mm. en lähiK:sta saa, samoin jotain erikoistuotteita ei siitä löydä tai saattaa olla loppu.